aanonym Skrevet 10. september 2014 #51 Skrevet 10. september 2014 Her er det mulighet for nugatti lørdag morgen, ellers aldri. Det går veldig bra, selv til våre småspiste. De spiser ofte havregrøt til frokost ellers, de elsker det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #52 Skrevet 10. september 2014 Her spør barna aldri etter nugatti. De er ikke vant med det. Anonymous poster hash: 576fa...1a3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #53 Skrevet 10. september 2014 Her får de nugatti lørdags morgen om de vil det. Ikke alltid de spør etter det. Ellers har vi det aldri fremme. Nugatti hver morgen er tull. Kroppen trenger næring spesielt når de skal sitte på skolen og konsentrere seg. Anonymous poster hash: 3cfbd...5a1 Sånn hadde vi drt når vi var små. Nugattien stod inni skapet men vi fikk en skrive med nugatti på lørdager hvis vi spurte. Foreldrene mine spiste aldri nugatti. Sånn skal vi ha det når sønnen vår blir større, eller aller helst ikke kjøpr nugatti. Han er baby nå. Anonymous poster hash: dee7d...bd7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #54 Skrevet 10. september 2014 Vi spiser Nugatti når vi vil, alle sammen. Skal jeg nekte mine barn å få Nugatti?? Dere som ikke engang kjøper Nugatti, dere er syke as!Anonymous poster hash: c60a4...bbc Ja, herregud as, helt sykt lissom! Skal nok klare å leve med at du syns jeg er syk as.... Ja, du er nok syk. Stakkars dine barn. Anonymous poster hash: c60a4...bbc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #55 Skrevet 10. september 2014 Ikke noe rart barna deres ikke vil spise pålegg hvis pålegget er skinke eller gulost, som ligger i sekken i flere timer og blir svett og fæl! Jeg spiser ikke svett ost eller skinke som har begynt å lukte, dessverre. Det er kjempeekkelt og alt annet enn godt. Synd at mange skoler ikke har kjøleskap til matpakkene, maten blir jo ødelagt før storefri begynner. Så har vi disse geniene som skal spare tid på morningen og lage matpakka kvelden før. Med det resultat at det ligger i kjøleskapet over natta, og i sekken i flere timer før storefri. Jæck! Og nei, vi sender ikke nugatti på skolen her. Anonymous poster hash: 0864a...29b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #56 Skrevet 10. september 2014 Ikke noe rart barna deres ikke vil spise pålegg hvis pålegget er skinke eller gulost, som ligger i sekken i flere timer og blir svett og fæl! Jeg spiser ikke svett ost eller skinke som har begynt å lukte, dessverre. Det er kjempeekkelt og alt annet enn godt. Synd at mange skoler ikke har kjøleskap til matpakkene, maten blir jo ødelagt før storefri begynner. Så har vi disse geniene som skal spare tid på morningen og lage matpakka kvelden før. Med det resultat at det ligger i kjøleskapet over natta, og i sekken i flere timer før storefri. Jæck! Og nei, vi sender ikke nugatti på skolen her. Anonymous poster hash: 0864a...29b Svett gulost/hvitost er jo supergodt.... Det beste var om sekken hadde ligget litt "tett" inntil varmefjøla,- og nesten smeltet litt. NAM! Den dag i dag elsker jeg alt av ost! Men ingenting slår "svett" Norvegia! Anonymous poster hash: d897e...c8b
Naturell Skrevet 10. september 2014 #57 Skrevet 10. september 2014 Vi spiser Nugatti når vi vil, alle sammen. Skal jeg nekte mine barn å få Nugatti?? Dere som ikke engang kjøper Nugatti, dere er syke as!Anonymous poster hash: c60a4...bbc Ja, herregud as, helt sykt lissom! Skal nok klare å leve med at du syns jeg er syk as.... Ja, du er nok syk. Stakkars dine barn.Anonymous poster hash: c60a4...bbc 1) å ikke spise/kjøpe nugatti er symptom på hvilken sykdom? Sukkersyke kanskje? Er det den sykdommen du mener jeg lider av? 2) hvorfor er det synd på mine barn? Fordi de ikke får sjokolade på brødskiva? Really? Om det ikke skal mere til er det jammen synd på veldig mange barn. Hva får deg til å mene at du kan kalle andre mødre syke og si at det er synd på barna bare fordi disse mødrene ikke har valgt å gjøre ting akkurat som deg? Og vi snakker om et pålegg her. Er fraværet av et pålegg på frokostbordet virkelig så traumatisk for et barn? De har aldri spurt, vi har aldri kjøpt. Men om de spør kommer jeg allikevel ikke til å kjøpe, men gi de valget mellom andre pålegg, omelett, grøt osv. Jeg dømmer ikke deg for at du gir barna dine nugatti, men jeg dømmer deg fordi du dømmer meg så kraftig for å velge det jeg mener er sunt for familien min.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #58 Skrevet 10. september 2014 Vi spiser Nugatti når vi vil, alle sammen. Skal jeg nekte mine barn å få Nugatti?? Dere som ikke engang kjøper Nugatti, dere er syke as!Anonymous poster hash: c60a4...bbc Ja, herregud as, helt sykt lissom! Skal nok klare å leve med at du syns jeg er syk as.... Ja, du er nok syk. Stakkars dine barn.Anonymous poster hash: c60a4...bbc 1) å ikke spise/kjøpe nugatti er symptom på hvilken sykdom? Sukkersyke kanskje? Er det den sykdommen du mener jeg lider av? 2) hvorfor er det synd på mine barn? Fordi de ikke får sjokolade på brødskiva? Really? Om det ikke skal mere til er det jammen synd på veldig mange barn. Hva får deg til å mene at du kan kalle andre mødre syke og si at det er synd på barna bare fordi disse mødrene ikke har valgt å gjøre ting akkurat som deg? Og vi snakker om et pålegg her. Er fraværet av et pålegg på frokostbordet virkelig så traumatisk for et barn? De har aldri spurt, vi har aldri kjøpt. Men om de spør kommer jeg allikevel ikke til å kjøpe, men gi de valget mellom andre pålegg, omelett, grøt osv. Jeg dømmer ikke deg for at du gir barna dine nugatti, men jeg dømmer deg fordi du dømmer meg så kraftig for å velge det jeg mener er sunt for familien min. Herregud da, om dine barn vil ha Nugatti en dag så kommer du ikke til å gi dem det? Der har du svaret på ditt spm. Anonymous poster hash: c60a4...bbc
Naturell Skrevet 10. september 2014 #59 Skrevet 10. september 2014 Vi spiser Nugatti når vi vil, alle sammen. Skal jeg nekte mine barn å få Nugatti?? Dere som ikke engang kjøper Nugatti, dere er syke as!Anonymous poster hash: c60a4...bbc Ja, herregud as, helt sykt lissom! Skal nok klare å leve med at du syns jeg er syk as.... Ja, du er nok syk. Stakkars dine barn.Anonymous poster hash: c60a4...bbc 1) å ikke spise/kjøpe nugatti er symptom på hvilken sykdom? Sukkersyke kanskje? Er det den sykdommen du mener jeg lider av? 2) hvorfor er det synd på mine barn? Fordi de ikke får sjokolade på brødskiva? Really? Om det ikke skal mere til er det jammen synd på veldig mange barn. Hva får deg til å mene at du kan kalle andre mødre syke og si at det er synd på barna bare fordi disse mødrene ikke har valgt å gjøre ting akkurat som deg? Og vi snakker om et pålegg her. Er fraværet av et pålegg på frokostbordet virkelig så traumatisk for et barn? De har aldri spurt, vi har aldri kjøpt. Men om de spør kommer jeg allikevel ikke til å kjøpe, men gi de valget mellom andre pålegg, omelett, grøt osv. Jeg dømmer ikke deg for at du gir barna dine nugatti, men jeg dømmer deg fordi du dømmer meg så kraftig for å velge det jeg mener er sunt for familien min. Herregud da, om dine barn vil ha Nugatti en dag så kommer du ikke til å gi dem det? Der har du svaret på ditt spm. Anonymous poster hash: c60a4...bbc Det er mye rart barna vil som de ikke får gjøre. Det er også mye de vil ha som de ikke får. Nekter du ikke barna dine noe? Står fast på at jeg absolutt ikke er en syk mor med barn det er synd på. I dag tidlig fikk de nystekte grove vafler med skinke og gulost. De elsket det og så ikke veldig stakkarslige og triste ut. Takk for et utfyllende godt svar forresten!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #60 Skrevet 10. september 2014 Kjøper ikke søtt pålegg. Gjorde det før og den boksen varte ikke lenge, så vi bestemte oss for å slutte å kjøpe det. Mini har aldri smakt søtt pålegg så null problem. (foreløpi). Hun er 2 år. Anonymous poster hash: 841e1...90c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #61 Skrevet 10. september 2014 Vi spiser Nugatti når vi vil, alle sammen. Skal jeg nekte mine barn å få Nugatti?? Dere som ikke engang kjøper Nugatti, dere er syke as!Anonymous poster hash: c60a4...bbc Ja, herregud as, helt sykt lissom! Skal nok klare å leve med at du syns jeg er syk as.... Ja, du er nok syk. Stakkars dine barn.Anonymous poster hash: c60a4...bbc 1) å ikke spise/kjøpe nugatti er symptom på hvilken sykdom? Sukkersyke kanskje? Er det den sykdommen du mener jeg lider av? 2) hvorfor er det synd på mine barn? Fordi de ikke får sjokolade på brødskiva? Really? Om det ikke skal mere til er det jammen synd på veldig mange barn. Hva får deg til å mene at du kan kalle andre mødre syke og si at det er synd på barna bare fordi disse mødrene ikke har valgt å gjøre ting akkurat som deg? Og vi snakker om et pålegg her. Er fraværet av et pålegg på frokostbordet virkelig så traumatisk for et barn? De har aldri spurt, vi har aldri kjøpt. Men om de spør kommer jeg allikevel ikke til å kjøpe, men gi de valget mellom andre pålegg, omelett, grøt osv. Jeg dømmer ikke deg for at du gir barna dine nugatti, men jeg dømmer deg fordi du dømmer meg så kraftig for å velge det jeg mener er sunt for familien min. Herregud da, om dine barn vil ha Nugatti en dag så kommer du ikke til å gi dem det?Der har du svaret på ditt spm. Anonymous poster hash: c60a4...bbc Hva gjør du den dagen 14 åringen spør om øl eller sprit - kommer du til å nekte ? Du er syk as! Anonymous poster hash: 274ce...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå