Gå til innhold

Samsoving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som sover med babyen i senga som bruker babynest? Hvordan funker det? :)

Anonymous poster hash: 7f114...108

Jeg bruker det til min datter på en uke. Funker supert og jeg sover godt med henne i senga😊 Det gjorde jeg ikke når jeg hadde de andre i senga for jeg bra redd for krybbedød, at jeg skulle legge meg på de osv...
Så bra å høre at babynest er positivt:D får ei lita ei i høst, og vært usikker på det med samsoving. Men da blir det babynest her også :)

Bruker dere egen dyne på babyen, eller teppe, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det til min datter på en uke. Funker supert og jeg sover godt med henne i senga😊 Det gjorde jeg ikke når jeg hadde de andre i senga for jeg bra redd for krybbedød, at jeg skulle legge meg på de osv...
Så bra å høre at babynest er positivt:D får ei lita ei i høst, og vært usikker på det med samsoving. Men da blir det babynest her også :)

Skrevet

Yeeei eller neeei?

Jeg og krøllebøll på fire mnd har bestandig sovet sammen, og barnefaren selvsagt, men han jobber borte så halvparten av tiden er det bare meg og bolla. Det er ikke fordi vi må, han sovner greit i egen seng også, jeg synes bare det er så koselig, og det tror jeg mini gjør og, vi koser og snorker og er nær hverandre. Kan jegfå litt pro/cons samsoving?

Må legge til at vi sover ikke oppå hverandre altså, stor seng på hver vår side, men koser før vi sovner og på morgenen.

Hvis dere koser dere med det synes jeg dere skal fortsette :) det er jo bare hyggelig med kos :) her i gården samsov vi ikke, for det ble _ikke_ kos, bare stress, men hvis det er hyggelig for alle parter er det jo bare å fortsette til den dagen det ikke er hyggelig mer :)

Anonymous poster hash: 5f0b4...b73

Skrevet

Jeg brukte babynest i vår seng. Det funket kjempefint. Da hun var bitteliten slapp jeg å være redd for at jeg skulle legge meg på henne, og da hun ble større og skulle over i egen seng, kunne vi bare flytte henne i babynestet, det var jo kjent og trygt allerede. Gjorde overgangen enkel og trygg.

Anonymous poster hash: f0f13...768

Skrevet

Bruker egen dyne😊
Gjest thricane
Skrevet

Sov mye sammen med datteren min da hun var mindre, hun roer seg med en gang når hun sov med meg, var perioder hun våknet mye rundt den tiden jeg var tilbake i jobb etter permisjon. Husker det som veldig fint. Hender hun sniker seg inn på natta etter en skummel drøm eller annet, hun er fem nå. Ellers sover hun stort sett i senga si.

Skrevet

Ikke rart mange forhold går i oppløsning når man samsover til barna er store, slik at foreldrene får null privatliv til sex, kos, prat osv etter at de har lagt seg. Og nei, har man flere barn så kan man ikke uten videre ha sex og flørting i stua eller på badet, for da kan de store barna som ikke legger seg så tidlig komme inn og ferske foreldrene. Med mindre barnet sliter med noe, er sykt så bør barnet sove i egen seng. Da blir det lettere overgang til overnatting hos venner eller i barnehagen, og foreldre kan pleie sitt eget forhold i tillegg til det å være mor og far.

Anonymous poster hash: 09421...bb1

Tror snorkingen til mannen er større faktor til mangel på idyll enn samsoving. 😡 he he. Om sex er problem så kan jeg komme med noen tips om andre sprennende steder som finnes i et hus som kan benyttes til samme moro 😇

Anonymous poster hash: fbd60...8fe

Skrevet

Jeg var livredd for å snu meg i søvne og mose ungen. Ingen samsoving her nei. Barna har ligget i egen seng siden fødselen, og på eget rom siden de var 4-5 uker. Alle har sovet best sånn. Og ingen unger har blitt most.

Skrevet

Jeg sover fortsatt sammen med åtteåringen hver natt jeg :o Han sovner jo i sin egen seng da, men kommer alltid inn rundt 3. Regner med at det gir seg snart ;)

Anonymous poster hash: 1d50b...759

Skrevet

Jeg brukte babynest i vår seng. Det funket kjempefint. Da hun var bitteliten slapp jeg å være redd for at jeg skulle legge meg på henne, og da hun ble større og skulle over i egen seng, kunne vi bare flytte henne i babynestet, det var jo kjent og trygt allerede. Gjorde overgangen enkel og trygg.

Anonymous poster hash: f0f13...768

Aah, ja det var jo kjempe smart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...