Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #51 Skrevet 25. august 2014 Jeg forstår deg, hi Jeg hadde oversett alle som kommer med pekefingeren, de er ikke deg og vet ikke hvordan du har det.. Selv slår magen min krøll på seg dagen før jeg skal noe som enten er veldig spennende eller veldig skummelt. Da blir jeg sittende på ramma hele dagen.. Hihi.. Så jeg hadde IKKE vært mye til hjelp på jobben Lykke til i morgen! Anonymous poster hash: 58e91...a79
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #52 Skrevet 25. august 2014 Og vips så er visst hele innlegget på Facebook siden til foreldre og barn😂😂 Anonymous poster hash: c27c3...195
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #53 Skrevet 25. august 2014 😂😂😂 Hva sa jeg om som man reder ligger man? Får håpe sjefen til HI ikke leser denne og legger to og to sammen da... Anonymous poster hash: 917ec...99f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #54 Skrevet 25. august 2014 Nei, det er ikke greit, men dømmer deg ikke. Det er tøft med fertilititetsutredning.. Lykke til! Anonymous poster hash: b7b7a...589
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #55 Skrevet 25. august 2014 I mine øyne er det helt utreit. Kunne du oppgitt samme årsak til en lege og fåt sykmelding. Jeg gikk på jobben med feber i dag (som egentlig ikke er arbeidsdagen min) for å gå på et møte jeg var blitt innkalt til. Dette handler om å ta ansvar for jobben sin og føle en forpliktelse overfor den og og de oppgavene man er satt til. Lykke til med behandlingen, men jeg synes det er helt utrolig at du bruker av våre andres penger på en sykedag uten grunn når du i tillegg får dekket tusenvis av kroner på en fertilitetsbehandling. Hva med å gi litt tilbake (jada, jeg vet arbeidsgiver har ansvaret de første dagene, men det er likevel felleskassa til slutt) Anonymous poster hash: 13442...161
Gjest thricane Skrevet 25. august 2014 #56 Skrevet 25. august 2014 Det er jo egentlig ikke helt greit. Men jeg forstår hvorfor du gjør det. Og når dette er helt uvanlig for deg å gjøre, i motsetning til alle de som bruker syk dag for å hvile ut fyllesyke f eks, så går ikke akkurat verden under pga denne ene dagen. Når det er sagt så ønsker jeg deg lykke til på timen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #57 Skrevet 25. august 2014 Hva heter siden på FB? Anonymous poster hash: 89d74...efb
Gjest Kira Skrevet 25. august 2014 #58 Skrevet 25. august 2014 Personangrep og sitering av dette er slettet. Kira Brukermoderator
Sint naken biltyv Skrevet 25. august 2014 #59 Skrevet 25. august 2014 Herregud, for noen hysteriske og tette tullinger dere er! Hun tok seg en fridag fordi hun ikke føler seg i form! Og dere tar bare helt av. Makan til tull på dere. Tror kanskje hun trenger støtte nå som hun sliter psykisk, hun trenger ikke å bli rakka ned på av en haug tullinger som leker moralpoliti
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #60 Skrevet 25. august 2014 hun er jo syk! hun fungerer jo ikke i dag. om man ikke fungerer i itførelsen av arbeidsoppgavene sine, da er man syk. hun sier hun skulker, men hun har legitim grunn for egenmelding. kanskje dette er en forvridd mening om hva som er god srbeidsmoral. Anonymous poster hash: a6a76...5aa
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #61 Skrevet 25. august 2014 hun er jo syk! hun fungerer jo ikke i dag. om man ikke fungerer i itførelsen av arbeidsoppgavene sine, da er man syk. hun sier hun skulker, men hun har legitim grunn for egenmelding. kanskje dette er en forvridd mening om hva som er god srbeidsmoral. Anonymous poster hash: a6a76...5aa Nei, man er ikke syk når man bare gru gleder seg til noe. Hvordan skulle sykefraværet i Norge vært hvis dette hadde vært grunn til å holde seg hjemme?! Og hvis det er så innafor å være borte, kan hun vel bare si sannheten til sjefen da. Si det hun skrev her? Men det gjør hun ikke, nettopp fordi hun vet det er feil at arbeidsgiver betaler henne full lønn for å være hjemme for å være spent til morgendagen. Anonymous poster hash: 917ec...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå