Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #52 Skrevet 24. august 2014 Jeg tenker at de er heldige som har en stor familie. Men, om de er tette lurer jeg på hvordan de orker. Anonymous poster hash: 3671a...35b
Leirha Skrevet 24. august 2014 #53 Skrevet 24. august 2014 Tenker at man er produktiv og i mot prevensjon,sånn som mange religiøse sekter Anonymous poster hash: 3179b...7d1 Tenker vell heller det når det er snakk om 7-8 unger jeg da.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #54 Skrevet 24. august 2014 Upraktisk på biltur...(har selv syvseter og synes det er plunder å ha unger bakerst) Ellers tenker jeg ikke så mye. Jeg går ut fra at de klarer å bedømme hvor mange barn de orker å ha bedre enn meg:) Har de ressurser og krefter så er det bare å kjøre på. Jeg må imidlertid innrømme at av og til tenker at noen burde ha gitt seg tidligere, f.eks har jeg en venninne som klager høylytt og mye over hvor travelt jobb (jobber 60%) og to unger er (rolige og greie unger). Det er bare ikke måte på hvor sliten hun er, og stadig hinter hun om at hun vil at vi skal sitte barnevakt (hun sitter aldri barnevakt for oss). Nå skal hun ha nummer 3. Jeg tenker at hun burde gitt seg på to, men det er jo hun og mannen som bestemmer:) Hun er rett og slett ikke en person med overskudd. Anonymous poster hash: 5cf80...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå