Gå til innhold

Hva tenker du om de med fire barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid igjen, minste er 1,5 år (de største er skolebarn), er planlagt da, men er litt rart å tenke på nå da, har akkurat funnet det ut.

Hva tenker folk om firebarnsmødre? (Samme far til de tre minste)

Anonymous poster hash: 1bcb7...1d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at man er produktiv og i mot prevensjon,sånn som mange religiøse sekter :P

Anonymous poster hash: 3179b...7d1

Skrevet

Har 5 barn, skulle ha 3, men siste runde vart det trillinger på oss. Første tanken var faktisk "hva vil andre tenke om oss når vi kommer med 5 barn drassende". 
Ingen fordommer her (som vi har sett ihvertfall). Tenker ingen verdens ting om andre med så mange barn :)

Anonymous poster hash: 2d680...b85
Skrevet

Misunnelig. Skulle ønske jeg hadde overskudd til å ta meg av så mange barn.

Anonymous poster hash: 45613...442

Skrevet

Tenker at de er glad i barn:)

Anonymous poster hash: aa15f...9db

Skrevet

At de sikkert har tålmodighet som en av sine fremste egenskaper ;)

Anonymous poster hash: 9eac3...b90
Skrevet

Tenker at dere er utrolig heldige.

Og at dere har det travelt ;)

Skrevet

Har alltid vært misunnelig på de!! Nå er jeg heldigvis firebarnsmor selv og veldig stolt av barna mine ;-)

Skrevet

Naboen har 4 barn og jeg tenker at de er heldige. Skulle gjerne hatt en stor barneflokk selv :)

Skrevet

Tenker at man er produktiv og i mot prevensjon,sånn som mange religiøse sekter :P

Blæ..fryktet noen ville si det, men håpet ikke 😝. Er ikke religiøse, eller i noe sekt, helt normal vil jeg si 😄.

Skrevet

At de har mer kapasitet enn meg :)

Anonymous poster hash: b1bff...43c

Skrevet

Er veldig glad det er så positivt resten 😄.

Føler meg superheldig.

Elsker barn, og er tålmodig.

Skrevet

Helt ærlig så syns jeg det er litt snodig å få så mange barn. Tenker det er vanskelig å følge opp uten å måtte forsake egne interesser, at det er dyrt og upraktisk. Får svettebyger bare av tanken. For meg er to det perfekte antall barn, men vi er forskjellige.

Anonymous poster hash: b005c...288
Skrevet

Det er jo fint at man er forskjellige. Hadde ikke vært optimalt for jorda med verken for lite avkom eller for mange. Jeg ser for meg at to barn er nok, hvis ikke hadde det vært meget utfordrende å få tid til å ta vare på seg selv (trening f.eks.), men ingen er like og bra er det :) Kommer også veldig an på hvordan barna er.

Skrevet

Helt ærlig tenker jeg at denne familien har mye mer overskudd enn meg! Jeg har ett barn, og kunne aldri i verden hatt flere, jeg er dævsliten, jeg!! Ser litt opp til de med mange barn, sikkert super hyggelig rundt jul og bursdager, man blir aldri ensom!

Anonymous poster hash: 5b68c...5b6

Skrevet

Tenker at man er produktiv og i mot prevensjon,sånn som mange religiøse sekter :PAnonymous poster hash: 3179b...7d1

Blæ..fryktet noen ville si det, men håpet ikke . Er ikke religiøse, eller i noe sekt, helt normal vil jeg si .Anonymous poster hash: 1bcb7...1d1

Det var litt på tull altså, sa det fordi vi bodde i et nabolag omgitt av smiths venner, der kom ungene trillende ut. Hadde jeg hatt overskudd til det så skulle jeg hatt hauger av barn jeg også :)

Skrevet

Jeg har vokst opp med tre søsken, og har valgt å få fire barn selv (søsteren min har også fire).

Jeg synes ærlig talt det blir flere og flere som velger å få mange barn jeg. Har en veldig god venninne som også har fire barn (der endte tredje svangerskap i tvillinger så ikke helt planlagt) og en av arbeidskollegaene til mannen har fem barn. De tre eldste våre går på skolen, og det er flere søskenflokker på fire barn altså...

Anonymous poster hash: d91bd...9d6
Skrevet

At de er skikkelig tøffe og litt sprø😜

Anonymous poster hash: fa28e...db7

Skrevet

Jeg kjenner kun en familie med fire barn, og de klarer kontrollere ungeflokken. De flyr overalt, river ned ting og hyler, og foreldrene bare ignorerer det.

De synes vi er rare som bare vil ha to, og har nok med det. 

Anonymous poster hash: d7298...271
Skrevet

.."klare IKKE kontrollere.."

Anonymous poster hash: d7298...271
Skrevet

Kjempeflott :)

Vet om familier med fire barn der alle barna er rolige, veloppdragne og foreldrene bruker mye tid med barna sine, velfungerende fine familier.

Anonymous poster hash: c52fd...74e

Skrevet

Tenker kanskje at de er som meg, og vil ha flere barn enn gjennomsnittet;) Har 6 barn selv...

Skrevet

Tenker at det er koselig og travelt :) Selv drømmer jeg om 3 barn.

Anonymous poster hash: eb70a...083

Skrevet

er 29 år og har 4 barn,,rett og slett fantastik! og ønsker meg gjerne ein til :)

Anonymous poster hash: 99eac...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...