GÃ¥ til innhold

Mars baby 💖


alenemamma84

Anbefalte innlegg

 

Jeg er 15 uker på onsdag og har OUL time 3. oktober :) I forhold til når mange andre har fått innkalling så føler jeg at jeg kanskje har fått litt tidlig innkalling?

 

Dere som har 2. oktober, hvor langt på vei er dere ? :)

 

Jeg er 17+1 i dag, og har UL 2. oktober

 

Jeg er 14+2 og har oul 3. oktober. Etter legetermin er jeg 16+2, men tidlig ultralyd satt meg tilbake. Legen har imidlertid ikke fått resultatene fra tidlig ultralyd så jeg regner med det er derfor jeg har fått så tidlig innkalling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Så heldig du er alenemamma84 som har kjent liv allerede! Vil så gjerne kjenne det jeg også. Vi er like langt:) har ul om to uker jeg også, tiden går så altfor sakte...

Hei :) er du første gangs fødende? Dette er min 2 gang. Jeg kjente ikke liv sist før i uke 17-19. Rett ved ultralyd tid. Det er vist vanlig at de som har født før kjenner det raskere. 😊

Dette er nok første gang ja. Har merket noe i magen flere ganger i dag men er sikkert ikke spark, sikkert bare strekninger.. Hhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg er 15 uker på onsdag og har OUL time 3. oktober :) I forhold til når mange andre har fått innkalling så føler jeg at jeg kanskje har fått litt tidlig innkalling?

 

Dere som har 2. oktober, hvor langt på vei er dere ? :)

Jeg er 17+1 i dag, og har UL 2. oktober

Jeg er 14+2 og har oul 3. oktober. Etter legetermin er jeg 16+2, men tidlig ultralyd satt meg tilbake. Legen har imidlertid ikke fått resultatene fra tidlig ultralyd så jeg regner med det er derfor jeg har fått så tidlig innkalling :)

Da er vi i samme båt da :-) Da er det sikkert som du sier- at de ikke har fått resultatene fra siste ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på onsdag og har OUL time 3. oktober :) I forhold til når mange andre har fått innkalling så føler jeg at jeg kanskje har fått litt tidlig innkalling?

 

Dere som har 2. oktober, hvor langt på vei er dere ? :)

Jeg er 18+6 å  har OUL 2 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...