GÃ¥ til innhold

Mars baby 💖


alenemamma84

Anbefalte innlegg

Syntes det blir FOR personlig å ta ting der inne jeg, når man ikke kjenner folka. Her er man anonym selv om man har et nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heller ikke helt klar for å ta det på facebook, selv om grupen er hemmelig :) Men det er jo fint for dere som er der, at dere kan snakke med hverandre! Grunnen til at jeg meldte meg inn i forumet var for å ha noen å snakke med, siden ingen jeg kjenner er gravide, og jeg er den første i venninnegjengen som er gravid.. så da føler jeg det blir dumt å snakke mye til venninnene mine om det, når de ikke deler den interessen.

Men da kan jo vi som ikke er på facebook bruke forumet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke helt klar for å ta det på facebook, selv om grupen er hemmelig :) Men det er jo fint for dere som er der, at dere kan snakke med hverandre! Grunnen til at jeg meldte meg inn i forumet var for å ha noen å snakke med, siden ingen jeg kjenner er gravide, og jeg er den første i venninnegjengen som er gravid.. så da føler jeg det blir dumt å snakke mye til venninnene mine om det, når de ikke deler den interessen.

Men da kan jo vi som ikke er på facebook bruke forumet her :)

Det kan vi vettu  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også hører til her inne i 2.trimester, er 13+4 idag :) Var på UL i uke 12+2 og så en aktiv krabat der inne! Jippi! Vet ikke helt hvorfor, men jeg er ikke komfortabel med å dele nyheten på Facebook.. Er vanligvis en veldig (altfor) sosial person, men akkurat dette ønsker jeg å dele med de jeg er glade i utenfor "det offentlige øyet". Hyggelig om noen av oss fortsetter praten her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÃ¥ bra at det fortsatt er flere her inne :) Jeg er 14+6, 15+0 imorgen!!

Har dere fått mage? Merker at treningstightsene begynner å bli litt stramme i livet, verken behagelig eller fint.. finnes det gravid-treningstøy? Eller bør en bare kjøpe litt større størrelser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, har fått mage! Vet ikke om det er oppblåst-mage eller ekte mage, men jeg ser litt småtjukk ut ;) Har to stk treggings som jeg bruker på jobb, får så vondt i magen hvis jeg bruker dongeribuksene mine.. Jeg har søkt opp og ned i mente på nettet etter gravid-treningstøy, men har ikke funnet noe. Så jeg kommer til å kjøpe meg ei yoga-bukse med høyt liv i en-to størrelse større enn hva jeg vanligvis bruker! Fant også ei fin treningsbukse på HM med et bredt bånd i livet, du finner den i nettbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+3 i dag :) Det er en del som skal ha i mars gitt :) Her passer man ikke sine vanlige bukser lengre,så her går det mye i joggebukser og mamma klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sånn yoga bukse på ebay med høy kant som man kan brette ned :) Den er veldig behagelig å ha på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har mammabukser fra h&m og liker de, men tok de på i dag med en stram genser, og merket det skikkelig godt, så skikkelig gravid ut.. huff, så tok på ei jakke også når vi reiste til byen for å skjule det litt, men det var jammen ikke det smarteste, for var så varmt i dag, jeg med jakke, mannen med t-sjorte.. hehe, litt av et par sikkert:P

 

jeg sliter veeeeldig med hodeverk som kommer og går hele tiden, den er i panna og er helt ekstrem av og til... noen andre som har dette og vet om noe som hjelper? Paracet hjelper ikke..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dongribuksene på h&m er kjempegode :)

Gravid-dongeribuksene? Har ikke vært å prøvd mammaklær enda, men ser at jeg må nok til pers ganske så snart ;) Savner dongeribukse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var det jeg også gjorde, savnet dongribukse, hadde sikkert fått på meg de jeg var men turte ikke prøve etter at jeg ble gravid, hehe så gikk 10 uker med tights :P hehe, nå er den ene mammabuksa blitt favoritten så må vell kjøpe en til, lik i en annen farge om de forhåpentligvis har..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedlig for meg som ikke ønsker å vere med i facebook-gruppe.. har ingen å snakke med på dette forumet lenger da det så og si er null aktivitet i mars terminklubben. Er det noen andre mars-jenter her som ikke er på facebook-gruppen? :)

Jeg er ikke med på Facebookgruppa, kommer ikke til å bli det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns dongribuksene på h&m er kjempegode :)

Gravid-dongeribuksene? Har ikke vært å prøvd mammaklær enda, men ser at jeg må nok til pers ganske så snart ;) Savner dongeribukse!!

 

Ja gravid-dongribukser :) jeg endte opp med å kjøpte 4 med en gang etter jeg prøvde en :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hm treggings/dongeribukse, skikkelig god! Men hvordan er det med størrelsene egentlig? Jeg vet at det er veldig individuelt, men er det vanlig å legge på seg mye på lår og rumpe i tillegg til magen? Jeg er veldig lav og helt vanlig slank og kjøpte str 34 i den buksa.. Har lyst på flere, men dumt å kjøpe flere i 34 dersom de ikke kommer til å passe senere?

Noen som har erfaringer ang. størrelser på mammaklær? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling men bruker 42 til vanlig og 42 i mammabuksene jeg har kjøpt, håper de passer hele tiden ellers er det jo bare snakk om noen kroner, kan jo spare de til neste svangerskap også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...