Gå til innhold

Mars baby 💖


alenemamma84

Anbefalte innlegg

Så kjedlig for meg som ikke ønsker å vere med i facebook-gruppe.. har ingen å snakke med på dette forumet lenger da det så og si er null aktivitet i mars terminklubben. Er det noen andre mars-jenter her som ikke er på facebook-gruppen? :)

Jeg er heller ikke på Facebook og synes det er litt trist at all aktiviteten som var på terminklubben har flyttet over dit:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer egebtlig litt på hvorfor det er noe som heter mars i 2. Trimester når det allerede finnes et eget forum sommer for hver termin Mnd..:P bare mer å følge med på:9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så hyggelig at det er litt liv i marsjentene! Det har vært VELDIG stille lenge nå. Ingenting nytt å lese om. Hyggelig om dette kan bli en laaaaaaang tråd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får plukke opp tråden litt igjen! Er morsomt å lese litt om hva som skjer med dere andre som er cirka like langt på vei :)

Jeg kjente liv for første gang denne uken! Det gikk kjempefort, men er sikker på at det ikke kunne vært noe annet. Var en liten kribling, to ganger på samme sted, like over skambeinet. Er 16+4 i dag, og dette skjedde på mandag eller tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende! Har prøvd å kjenne etter liv men vet ikke helt om det er det jeg har kjent eller om det er bare bobler i tarmen😜 begynner iallefall å kjenne livmoren godt nå. Har blitt helt hard i nederste del av magen😊 Deilig å kjenne en voksende mage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv en ukes tid nå. Er 14+5. Dette er nr 3. Herlig følelse:-) magen begynner å bli veldig synlig og det er gøy! Formen er det så som så med.. ikke bra og ikke dårlig. Sliten, kvalm pga av ekstrem luktesans og veldig lykkelig!! Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+6 idag, har fått litt mage, men ser fremdeles bare feit ut.. Venter tvillinger så forventer på en måte at magen skal være litt større.. Men forhåpentligvis er at ok :D Har hovne føtter, litt uggen og halsbrann, ellers generelt sliten hele dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra bekkenet som jeg sliter med, så er formen ganske fin😊 kan ikke gå for lenge uten å spise for da kommer kvalmen. Har ellers mye mer overskudd og er mindre øm i brystene:) Har fått dilla på appelsinjuice( noe som jeg aldri har vært særlig glad i) og knekkebrød med Mills ovnsbakt postei og agurk😝 bare må ha det. Hehe. Har i tillegg fått en liten kul på magen som ikke bare er luft😄

Endret av Villmarksjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere på OUL? Har dere vært på ultralyd tidligere? Jeg skal på OUL 2 Okt, å gleeeeder/gruer meg :P

Har vært på ul tidligere, å da var alt fint, så håper det fremdeles er tilfellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 2. oktober også, gleder meg veldig, men er også veldig spent. Har vært 1 gang tidligere, men det var i uke 7, så veldig lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått innkalling til ultralyd enda. Med min flaks har legen glemt det. Gleder meg veldig til å se lille apekatt igjen og kanskje få vite kjønnet. Har en av hver fra før men er like spent denne gangen. Har dessuten kvittet meg med mesteparten av baby tingene så vi trenger å vite slik at vi kan få på plass det som mangler før den lille kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se mange inne på forumet også 😊 jeg syns det ble stille her,men kommet flere nå ser jeg. 😊 jeg er i uke 17 i morgen. 2 uker til ordinær ultralyd. Gleder meg ☆♡☆ nå lå jeg å kkjente liv i magen. Har gjort det et par uker allerede.. 😊 men nå kjenner jeg at det er noe som ligger der utenfor også. 😊 Herlig. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er alenemamma84 som har kjent liv allerede! Vil så gjerne kjenne det jeg også. Vi er like langt:) har ul om to uker jeg også, tiden går så altfor sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tida går alt for sakte til Ultralyden.Har 3 uker igjen å vente :( Åssen er formen ellers da jenter?Her er formen sånn passe. Er fortsatt kvalm,så begynner å bli lei nå. Hvertfall så lenge jeg er 16 uker på vei til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært stille her en stund, men nå som vi har kommet litt lenger er det spennende å henge på litt igjen.. jeg har vært så heldig å være i topp form så langt graviditeten! Nå er vi 14+2 og har time til oul allerede fredag neste uke! Gleder oss til å se den lille ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på onsdag og har OUL time 3. oktober :) I forhold til når mange andre har fått innkalling så føler jeg at jeg kanskje har fått litt tidlig innkalling?

 

Dere som har 2. oktober, hvor langt på vei er dere ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er alenemamma84 som har kjent liv allerede! Vil så gjerne kjenne det jeg også. Vi er like langt:) har ul om to uker jeg også, tiden går så altfor sakte...

Hei :) er du første gangs fødende? Dette er min 2 gang. Jeg kjente ikke liv sist før i uke 17-19. Rett ved ultralyd tid. Det er vist vanlig at de som har født før kjenner det raskere. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på onsdag og har OUL time 3. oktober :) I forhold til når mange andre har fått innkalling så føler jeg at jeg kanskje har fått litt tidlig innkalling?

 

Dere som har 2. oktober, hvor langt på vei er dere ? :)

 

Jeg er 17+1 i dag, og har UL 2. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...