Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Noen som opplever smerter nedentil? Jeg har hatt menslignende smerter i høyre side spesielt, men har heldigvis ikke noe blødning eller utflod...

Kan det være plutselig større vekst av livmor? Noen med erfaringer? :) er ca 14 pluss..

Endret av Vinterblomst

Noen som opplever smerter nedentil? Jeg har hatt menslignende smerter i høyre side spesielt, men har heldigvis ikke noe blødning eller utflod...

Kan det være plutselig større vekst av livmor? Noen med erfaringer? :) er ca 14 pluss..

Hei :) det er helt normalt. Noen ganger så strekker det litt i lysken også. :)

hei å hopp, jeg er i uke 13 :) hvordan har graviditeten hos dere vært så langt ?

Hei. :) jeg er i dag 14+2. Det er ganske greit :) 2 gangen jeg bærer frem. Med min datter på 8 år så kastet jeg opp i 5 mnd. Og var skikkelig stesset med stress ben i tillegg. Har kastet opp bare 2 ganger. Og litt kvalm innimellom. Og du?

Annonse

• 2 uker senere...

Uke 12+2 i dag :) var på privat ul lørdag, og alt så bra ut❤️ Noen som vet om Mars termingruppe på facebook? Er så knotete med forumet syns jeg;)

Det er en hemmelig gruppe på Facebook.

Add meg som venn og jeg legger deg til : Frk Gjesdal

Ah flott! Regnet med den var hemmelig ja:)

Uke 12+2 i dag :) var på privat ul lørdag, og alt så bra ut❤️ Noen som vet om Mars termingruppe på facebook? Er så knotete med forumet syns jeg;)

Det er en hemmelig gruppe på Facebook.

Add meg som venn og jeg legger deg til : Frk Gjesdal

Så kjedlig for meg som ikke ønsker å vere med i facebook-gruppe.. har ingen å snakke med på dette forumet lenger da det så og si er null aktivitet i mars terminklubben. Er det noen andre mars-jenter her som ikke er på facebook-gruppen? :)

Jeg er heller ikke med i Facebookgruppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...