Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere. Flyttet i dag over til 2 trimester.😊 er 12+1. på fredag skal inn knyte livmoren da jeg har for svak livmor til å bære frem et fullborent barn. Noen her som har vært igjennom dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg med her jeg også:-D Er 12+2 idag:-)

Skrevet

Melder meg inn her jeg også, 12+1 i dag:-)

Skrevet

hei å hopp, jeg er i uke 13 :) hvordan har graviditeten hos dere vært så langt ?

Skrevet (endret)

Noen som opplever smerter nedentil? Jeg har hatt menslignende smerter i høyre side spesielt, men har heldigvis ikke noe blødning eller utflod...

Kan det være plutselig større vekst av livmor? Noen med erfaringer? :) er ca 14 pluss..

Endret av Vinterblomst
Skrevet

Noen som opplever smerter nedentil? Jeg har hatt menslignende smerter i høyre side spesielt, men har heldigvis ikke noe blødning eller utflod...

Kan det være plutselig større vekst av livmor? Noen med erfaringer? :) er ca 14 pluss..

Hei :) det er helt normalt. Noen ganger så strekker det litt i lysken også. :)

Skrevet

hei å hopp, jeg er i uke 13 :) hvordan har graviditeten hos dere vært så langt ?

Hei. :) jeg er i dag 14+2. Det er ganske greit :) 2 gangen jeg bærer frem. Med min datter på 8 år så kastet jeg opp i 5 mnd. Og var skikkelig stesset med stress ben i tillegg. Har kastet opp bare 2 ganger. Og litt kvalm innimellom. Og du?
Skrevet

Jeg er også 14+2 i dag, synes tiden går så fort! ;) formen er kjempefin nå, og er veldig glad for det. Enda ingen mage, men det strekker og styrer, så kjenner at noe skjer! Har dere andre begynt å få mage?

Skrevet

Jeg har begynt å få litt mage og kjøpt mamma bukser fordi det er ubehagelig å ha noe som strammer..

Skrevet

melder meg inn her jeg å :) er endelig 12 uker <3 da kan jeg senke skuldrene litt :) vært utrolig mye dårlig men ellers har ting gått fremover denne gangen :D hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Jeg er 13+3 og termin 2. Mars, og dere er 14+ med termin i mars? Ble det så forskjøvet da dere var på ultralyd?:)

Skrevet

Er i uke 13+5. Nå begynner disse bena å stresse meg.. stresslegs?? 😞

• 2 uker senere...
Skrevet

Uke 12+2 i dag :) var på privat ul lørdag, og alt så bra ut❤️ Noen som vet om Mars termingruppe på facebook? Er så knotete med forumet syns jeg;)

Skrevet

Hei! Melder meg inn her, termin 02.mars men titter litt innom februargruppa også da vi venter tvillinger som sikkert kommer 2 uker før :-) hvordan er formen?

Skrevet

Uke 12+2 i dag :) var på privat ul lørdag, og alt så bra ut❤️ Noen som vet om Mars termingruppe på facebook? Er så knotete med forumet syns jeg;)

Det er en hemmelig gruppe på Facebook.

Add meg som venn og jeg legger deg til : Frk Gjesdal

Skrevet

Ah flott! Regnet med den var hemmelig ja:)

Det er en hemmelig gruppe på Facebook.

Add meg som venn og jeg legger deg til : Frk Gjesdal

Skrevet

Hei! Melder meg inn her, termin 02.mars men titter litt innom februargruppa også da vi venter tvillinger som sikkert kommer 2 uker før :-) hvordan er formen?

Melde deg inn i facebookgruppen du også :)

Skrevet

Finner ingen facebook gruppe? Hemmelig?

Skrevet

Ja, den er hemmelig. Du må adde meg som venn: frk Gjesdal

Skrevet

Så kjedlig for meg som ikke ønsker å vere med i facebook-gruppe.. har ingen å snakke med på dette forumet lenger da det så og si er null aktivitet i mars terminklubben. Er det noen andre mars-jenter her som ikke er på facebook-gruppen? :)

Skrevet

Jeg er ikke i gruppen heller, velger å ikke annonsere det på Facebook og derfor heller ikke gruppen.. Ja lite aktivitet her nå, Facebook overtar plutselig alt syntes jeg

Skrevet

Så kjedlig for meg som ikke ønsker å vere med i facebook-gruppe.. har ingen å snakke med på dette forumet lenger da det så og si er null aktivitet i mars terminklubben. Er det noen andre mars-jenter her som ikke er på facebook-gruppen? :)

Jeg er heller ikke med i Facebookgruppen :)

Skrevet

Vi (eller meg da) har ikke annonsert det på facebook selv om jeg er med i en facebook gruppe. Er jo ingen som ser det :) For meg syns jeg det er lettere å snakke med for der enn her, blir mer personlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...