Gjest lillehi Skrevet 15. august 2014 #76 Skrevet 15. august 2014 Nå har vi hatt en utrolig fin kveld😃 DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig🙊 Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre💕
Mother Gothel Skrevet 15. august 2014 #77 Skrevet 15. august 2014 Nå har vi hatt en utrolig fin kveld DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre Synd du tapte i kort Men det du har vunnet, er mange hjerter her inne
Gjest lillehi Skrevet 15. august 2014 #78 Skrevet 15. august 2014 Nå har vi hatt en utrolig fin kveld DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre Synd du tapte i kort Men det du har vunnet, er mange hjerter her inne Nå ble jeg rørt 💕
Jenny** Skrevet 15. august 2014 #79 Skrevet 15. august 2014 Herlig å lese at dere har hatt en fin kveld med god mat :-) er deg vel unt. Vær så snill og ikke prøv å ta deg nær av de sneversynte menneskene her inne. Bruk ikke energi på å forsvare deg, bruk heller energien på noe hyggelig for deg og din datter. God natt :-)
Gjest lillehi Skrevet 16. august 2014 #80 Skrevet 16. august 2014 Herlig å lese at dere har hatt en fin kveld med god mat :-) er deg vel unt. Vær så snill og ikke prøv å ta deg nær av de sneversynte menneskene her inne. Bruk ikke energi på å forsvare deg, bruk heller energien på noe hyggelig for deg og din datter. God natt :-) Takk for det😃 neida jeg tar meg ikke nær av det, registrerer bare at det er noen som ikke helt har evne til å sette seg inn i andres livssituasjon. Det er trist synes jeg! Det er helt greit at noen har et annet syn på andres situasjon og kommer med kritiske kommentarer, men jeg skulle ønske at det går an å si det uten å rakke ned på andre😃 ha en knallfin lørdag😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå