Gå til innhold

Hverdagslykke😃

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Nå har vi hatt en utrolig fin kveld😃 DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig🙊

Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi hatt en utrolig fin kveld DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig

Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre

Synd du tapte i kort ;) Men det du har vunnet, er mange hjerter her inne :)

Gjest lillehi
Skrevet

Nå har vi hatt en utrolig fin kveld DEILIG mat, spanderte på oss en brus og vi har spilt kort. Jeg tapte selvfølgelig

Ønsker dere alle en strålende helg herfra, og ta vare på hverandre

Synd du tapte i kort ;) Men det du har vunnet, er mange hjerter her inne :)

Nå ble jeg rørt 💕

Skrevet

Herlig å lese at dere har hatt en fin kveld med god mat :-) er deg vel unt. Vær så snill og ikke prøv å ta deg nær av de sneversynte menneskene her inne. Bruk ikke energi på å forsvare deg, bruk heller energien på noe hyggelig for deg og din datter. God natt :-)

Gjest lillehi
Skrevet

Herlig å lese at dere har hatt en fin kveld med god mat :-) er deg vel unt. Vær så snill og ikke prøv å ta deg nær av de sneversynte menneskene her inne. Bruk ikke energi på å forsvare deg, bruk heller energien på noe hyggelig for deg og din datter. God natt :-)

Takk for det😃 neida jeg tar meg ikke nær av det, registrerer bare at det er noen som ikke helt har evne til å sette seg inn i andres livssituasjon. Det er trist synes jeg! Det er helt greit at noen har et annet syn på andres situasjon og kommer med kritiske kommentarer, men jeg skulle ønske at det går an å si det uten å rakke ned på andre😃 ha en knallfin lørdag😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...