Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #26 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer? HI- kos deg masse!! Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen. Så du var narkoman (til og med sprøytenarkoman) i fra du var 11 til du var 20? Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. august 2014 #27 Skrevet 14. august 2014 Kos deg, nyt det. Det er deg vel unt! Bare la være med å fore trollet, det er bortkastet.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #29 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?HI- kos deg masse!!Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.Men igjen, hvem skryter? Å vise glede, er det det samme som å,skryte i din verden? Anonymous poster hash: 1c186...0b6 Jeg anser det som skryt Men du skryter jo mye selv? Har sett deg skryte flere ganger over rusmisbruket ditt og alt trøbbelet med barnevernet! Bedre å skryte av mat da altså Anonymous poster hash: 9f808...cc2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #30 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?HI- kos deg masse!!Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.Men igjen, hvem skryter? Å vise glede, er det det samme som å,skryte i din verden? Anonymous poster hash: 1c186...0b6 Jeg anser det som skryt Men du skryter jo mye selv? Har sett deg skryte flere ganger over rusmisbruket ditt og alt trøbbelet med barnevernet! Bedre å skryte av mat da altså Anonymous poster hash: 9f808...cc2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #31 Skrevet 14. august 2014 Så herlig, Lillehi😄 det er dere virkelig vel unt! Må si som mammaen til Will og Ailo? (Husker ikke helt, hun bruden), at jeg viste hvor du bodde så jeg kunne stikke innom Er det noen jeg virkelig synes skiller seg ut på en veldig positiv måte her inne, så er det deg! Ønsker dere en riktig god og smakfull middag i morgen og en herlig kveld i kveld💕 Anonymous poster hash: 40564...131
Sint naken biltyv Skrevet 14. august 2014 #32 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?HI- kos deg masse!!Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.Men igjen, hvem skryter? Å vise glede, er det det samme som å,skryte i din verden? Anonymous poster hash: 1c186...0b6 Jeg anser det som skrytMen du skryter jo mye selv? Har sett deg skryte flere ganger over rusmisbruket ditt og alt trøbbelet med barnevernet! Bedre å skryte av mat da altså Anonymous poster hash: 9f808...cc2 Nei, har vel heller delt av min erfaring ang bv og rusmisbruk med de som har trengt et råd eller to😉
Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #33 Skrevet 14. august 2014 Så herlig, Lillehi😄 det er dere virkelig vel unt! Må si som mammaen til Will og Ailo? (Husker ikke helt, hun bruden), at jeg viste hvor du bodde så jeg kunne stikke innom Er det noen jeg virkelig synes skiller seg ut på en veldig positiv måte her inne, så er det deg! Ønsker dere en riktig god og smakfull middag i morgen og en herlig kveld i kveld💕 Anonymous poster hash: 40564...131 Tusen takk, det varmer💕
*Yuna* Skrevet 14. august 2014 #34 Skrevet 14. august 2014 Kos deg masse Ser forøvrig ikke noe skryt noe sted.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #36 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...Nå får du ta deg en bolle! Det må da være lov å dele litt glede, selv om det er over ting du ikke hadde snakket høyt om! All kred til Lillehi som våger å sette navn på fattigdommen vi vet finnes blant oss. Ja all kred til hu som har barn og er fattig. Hurra eller Men du prater om at du har vært sprøytenarkoman og har barn...... skulle det være bedre?? Er da ikke noe galt å få litt hjelp vel.... utrolig teit av deg å dømme andre og se ned på dem når du selv er i en gruppe mennesker som ofte blir feilaktig dømt av både mann i gata og samfunnet... Anonymous poster hash: 2ef84...44e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #37 Skrevet 14. august 2014 Janteloven sier jeg bare, folk må slutte å være så onde i seg at de har stort behov for å trykke andre ned! Anonymous poster hash: 8e94e...3ff
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #38 Skrevet 14. august 2014 Nok en gang viser Biltyven sin stygge side frem. Jeg er så lei av det mennesket. Kan du ikke finne deg et annet forum? Anonymous poster hash: 65d8b...5aa
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #39 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn... Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer? HI- kos deg masse!! Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn😉 Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen. Så du mener at om man havner i en økonomisk krise etter at man har fått barn, blir syk og evt. ufør etc., så skal man bare kvitte seg med barna da? Jeg syns lillehi virker som en fantastisk mamma som gjør det beste for seg og datteren. All ære til henne. Anonymous poster hash: 60a58...0d8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #40 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn... Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer? HI- kos deg masse!! Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn😉 Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen. Så du mener at om man havner i en økonomisk krise etter at man har fått barn, blir syk og evt. ufør etc., så skal man bare kvitte seg med barna da? Jeg syns lillehi virker som en fantastisk mamma som gjør det beste for seg og datteren. All ære til henne. Anonymous poster hash: 60a58...0d8
anonymemamma12345 Skrevet 14. august 2014 #41 Skrevet 14. august 2014 Enig med sint naken biltyv! Å jeg har en sterk mistanke om at lillehi selv har skyld i sin fattigdom. Hun har skrevet at hun har 3000 kr igjen til mat. Man har da krav på livsopphold. Så sant hun ikke har tullegjeld hun betaler på! Det er noe som skurrer når det gjelder lillehi og hennes påståtte fattigdom...
Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #42 Skrevet 14. august 2014 Eh, den skulle vel kanskje være anonym?Neida hvorfor skulle jeg være det?Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn... Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer? HI- kos deg masse!! Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3 Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn😉 Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.Så du mener at om man havner i en økonomisk krise etter at man har fått barn, blir syk og evt. ufør etc., så skal man bare kvitte seg med barna da? Jeg syns lillehi virker som en fantastisk mamma som gjør det beste for seg og datteren. All ære til henne. Anonymous poster hash: 60a58...0d8 Tusen takk💕
Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #43 Skrevet 14. august 2014 Enig med sint naken biltyv! Å jeg har en sterk mistanke om at lillehi selv har skyld i sin fattigdom. Hun har skrevet at hun har 3000 kr igjen til mat. Man har da krav på livsopphold. Så sant hun ikke har tullegjeld hun betaler på! Det er noe som skurrer når det gjelder lillehi og hennes påståtte fattigdom... Du får tro hva du vil😃 jeg har da utgifter som busskort, strøm, forsikring, tlf osv jeg som alle andre! Og disse utgiftene (-strøm) skal taes av livsoppholdet. Da er det 3000 igjen til mat og div når alt annet er betalt. Men egentlig er det faktisk knekkende likegyldig for meg hva du mener! Jeg vet hva som er riktig så får du tro hva du vil😃 ha en god helg!
*SommerFrisk* Skrevet 14. august 2014 #44 Skrevet 14. august 2014 Sint naken tjuvradd, normalt overser jeg søppelet du slenger fra deg, men nå mistet jeg respekten for deg. For og si det slik, de tingene du har foretatt deg her i livet er langt mer flaut enn og ta imot mat til barna sine!!! Er du helt Stein stokk Stein der du sitter med heroin eller annet snusk i ryggsekken din? Skjerp deg!
Flettfrid og lilleprins Skrevet 14. august 2014 #45 Skrevet 14. august 2014 Kos deg! Hadde du bodd nært meg, skulle du fått en kake til dessert! Det er nemlig digg etter biff og rødvin😉😘
Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #46 Skrevet 14. august 2014 Det hadde vært deilig😋 takk for tanken, også til dere som ville komme med vin! Dere er søte💕
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. august 2014 #47 Skrevet 14. august 2014 "Den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen". Joh. 8.7. Ikke ofte jeg, en hedning, siterer bibelen, men jeg gjør et unntak for biltyven. Nyt biffen Lillehi, det er dere vel unt.
Tovelov1 Skrevet 15. august 2014 #49 Skrevet 15. august 2014 Har selv mottatt mange poser med mat fra frelsesarmeen, man er ikke så veldig høy i hatten, men det er en god følelse å kunne fylle opp kjøleskapet med litt mat til ungen. Heldigvis er jeg i en litt bedre økonomisk situasjon nå og kan gi noen kr tilbake til frelsesarmeen Så glad dere kan kose dere med en biff, skulle gjerne kommet med en brus og litt lørdagsgodt om jeg viste hvor dere bor og om det hadde vært i nærheten Ønsker deg en flott helg!
Tovelov1 Skrevet 15. august 2014 #50 Skrevet 15. august 2014 Men hjelpes da ikke meningen i kapre tråden med alle innleggene! Får ikke sletta heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå