Gå til innhold

Hverdagslykke😃


Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Fikk levert matposer fra Frelsesarmeen idag, og der fikk vi..... et stort stykke biff! Å så deilig😃 nå skal det bli skikkelig kosemiddag imorgen! Dette skal nytes😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere:)

 

Anonymous poster hash: 748e7...570

Skrevet

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Skrevet

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Hvorfor det da? Er du annonym kanskje?

 

 

Anonymous poster hash: a9cc7...5ae

Gjest lillehi
Skrevet

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida😃 hvorfor skulle jeg være det?😃

Skrevet

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida😃 hvorfor skulle jeg være det?😃
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Skrevet

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...

Nå får du ta deg en bolle!

 

Det må da være lov å dele litt glede, selv om det er over ting du ikke hadde snakket høyt om! All kred til Lillehi som våger å sette navn på fattigdommen vi vet finnes blant oss.

Skrevet

Det er ikke akkurat sånn at du la ut fornnavn og etternavn da.

 



Anonymous poster hash: 0e9ca...3a1
Skrevet

Ser ingen steder at hun skryter. Hun er glad for å ha fått noe som blir sett på som luksus når hun tydeligvis har det tøft økonomisk.

 

Liker du å tråkke ned på folk eller er du bare bitter? Synes du kan ta spydighetene dine bort i fra denne tråden, om du ikke unner andre glede i en tøff hverdag.

 

Til HI. Så hyggelig da. Håper dere får kost dere masse med maten, det fortjener dere. Ikke lett å være i hardt vær økonomisk, og da blir slike ting å bety veldig mye.

Skrevet

Oj svaret hang seg opp. Det var ikke meningen.

Skrevet

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Nå får du ta deg en bolle!

 

Det må da være lov å dele litt glede, selv om det er over ting du ikke hadde snakket høyt om! All kred til Lillehi som våger å sette navn på fattigdommen vi vet finnes blant oss.

Ja all kred til hu som har barn og er fattig. Hurra eller 👍
Gjest Pusikatt
Skrevet

Biltyv: Lillehi har da hele tiden vært åpen om sin økonomiske situasjon. Det er klart det er lov å glede seg over sånt! Vel unt Lillehi, det har du fortjent!

Skrevet

Fikk du frem poenget ditt Pluttipott hihi 😉

Kos dere med biff HI 😊

 

Anonymous poster hash: 8a162...e03

Skrevet

Jeg fikk virkelig frem hva jeg ville hehe ;-)

Skrevet

Kom dobbelt hos meg også ser jeg...så har vel ikke noe jeg skulle sagt 😉

 

Anonymous poster hash: 8a162...e03

Skrevet

Gleder meg på dine vegene :) Kos deg masse, det fortjener du!

Skulle ønske jeg viste hvor du bodde for da skulle jeg kommet bort til deg med en flaske rødvin ;)

Gjest lillehi
Skrevet

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Nå får du ta deg en bolle!

 

Det må da være lov å dele litt glede, selv om det er over ting du ikke hadde snakket høyt om! All kred til Lillehi som våger å sette navn på fattigdommen vi vet finnes blant oss.

Takk😃 trodde ikke det var galt å dele litt glede, men så feil kan man ta😉

Skrevet (endret)

 

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Nå får du ta deg en bolle!

Det må da være lov å dele litt glede, selv om det er over ting du ikke hadde snakket høyt om! All kred til Lillehi som våger å sette navn på fattigdommen vi vet finnes blant oss.

Ja all kred til hu som har barn og er fattig. Hurra eller
Neida, kjære deg, det er ikke noe å rope hurra for. Ser du noen som gjør det? Det gjør ikke jeg, men jeg ser noen som evner å se hvor store sånne små ting er når man sliter.

 

Jeg må si at jeg syns mer synd på deg enn på Lillehi.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...

 

Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?

 

HI- kos deg masse!!

 

Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3

Gjest lillehi
Skrevet

Takk alle sammen😃 og du biltyv: jeg er kanskje fattig på penger, men har evne til å føle glede og empati på andres vegne. Så hvem er egentlig den fattige her? God helg😃

Skrevet

 

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...

Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?

 

HI- kos deg masse!!

 

Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3

Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn😉 Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.
Skrevet

 

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?

HI- kos deg masse!!Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3

Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.

Men igjen, hvem skryter? Å vise glede, er det det samme som å,skryte i din verden?

 

Anonymous poster hash: 1c186...0b6

Skrevet

 

 

 

 

 

Eh, den skulle vel kanskje være anonym?

Neida hvorfor skulle jeg være det?
Altså, du skryter av å ha fått matpose fra Frelsesarmeen. Det er ganske vilt siden du antageligvis har barn...
Har ikke du vært narkoman etter at du fikk barn? Du skrev at du har vært narkoman i ni år, du har også skrevet at du fikk barn som 20-åring. Da regner jeg med at du har vært narkoman samtidig som du har vært mor? Eller? Og her kommer DU å kritiserer?

HI- kos deg masse!!Anonymous poster hash: 8fcc9...8e3

Nei jeg har ikke vært narkoman etter jeg fikk barn Hadde jeg vært det hadde jeg gitt vekk barna mine til bv. Jeg kritiserer ikke, jeg bare stiller spørsmålstegn ved det å skryte av en matpose fra Frelsesarmeen. Det passer dårlig med det å ha barn å måtte gå på Frelsesarmeen.
Men igjen, hvem skryter? Å vise glede, er det det samme som å,skryte i din verden?

 

Anonymous poster hash: 1c186...0b6

Jeg anser det som skryt
Skrevet

Det passer dårlig med å ha barn og være totalt blottet for sympati og empati også, Sint naken biltyv.

 

Anonymous poster hash: 748e7...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...