Gå til innhold

Er DU pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg syns det.

Anonymous poster hash: cf050...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vil nok påstå det. Får ofte høre av både kvinnelige og mannlige venner at jeg har utseende (og kropp) med meg. Har fått høre at folk er misunnelige på håret mitt og. Jeg syns jeg selv er penere nå etter passerte 30 enn i 20 åra:)

Anonymous poster hash: 32f0b...8d2

Skrevet

Jepp, er du?

Anonymous poster hash: 7b6c0...50b
Skrevet

Jeg var pen i mine unge glansdager. Nå har jeg stor gravidmage og generelt noen kilo for mye, og det kler jeg ikke. Blir blubbete i ansiktet og får dobbelthake. Håper jeg skal klare å trene meg slank når babyen er godt og vel på utsiden. Da håper jeg ansiktet skal få formen tilbake igjen også. Hadde det ikke vært for at ansiktet blir oppblåst og ekkelt når jeg har noen ekstra kilo så hadde de ikke plaget meg i det hele tatt. Liker å ha former :) 

Anonymous poster hash: dfd8b...0a0
Skrevet

Normal uten sminke. Pent ansikt når jeg sminker meg, men 30 kilo overvektig er ikke akkurat noe som drar opp hverken utseende eller selvfølelse. Har fått nok av oppmerksomhet fra gutter og menn oppgjennom årene, men jo flere kilo som sniker seg på, jo færre lange blikk får jeg.

Jaja, er godt gift, og kroppen kan jeg jobbe med på sikt ;) Har fint hår da, så det er jo noe å være glad for!

Skrevet

Jeg er visst det ;)

Anonymous poster hash: 7fe27...a20

Skrevet

Litt over middels pen, ganske søt ;) Ikke så høy, 5 kilo for mye for tiden, gyllen hud og svart hår. Det kunne vært så mye værre... 

Skrevet

Jeg er helt normal. Hverken uslåelig vakker eller stygg som nøkken. Jeg er fornøyd med meg selv og er mer enn god nok. Det synes mannen min også, så da er det ikke så nøye med alle andre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...