Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Mange som synes de er pene, men som objektivt sett ikke er det. Er DU pen? Har du populær? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 3a277...588
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 jeg er pen nok :-) Anonymous poster hash: 28cf4...4a0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Nei. Anonymous poster hash: 728eb...262
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Ja. Anonymous poster hash: 4cb5c...5c1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Ja, syns jeg er pen selv og har hørt det mange ganger fra jeg var rundt 12 år. Får ofte oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: cff7d...178
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Klassisk nordisk, med blå øyne, hvit perlerad og litt bredt fjes. Har veldig fune bein da, selv nå som høygravid:-) Er fornøyd med utseendet selv, det er vel det viktigste. Anonymous poster hash: ac77c...cac
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Sånn midt på treet tenker jeg. Har alltid fått mye komplimenter for utseende mitt, av begge kjønn, men tror det er like mye fordi jeg er blid og sosiak som fordi jeg er klassisk vakker. Når jeg ser i speilet er jeg fornøyd, pene øyne og tykt flott hår, det andre er helt normalt. Anonymous poster hash: 78f98...f7d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Njæ. Håret mitt er en katastrofe, og jeg er nødt til å bruke foundation med mindre jeg er solbrun, for har litt rød og uren hud. Jeg ser helt ok ut, ser bra ut med innsats Anonymous poster hash: df7c5...eaa
**snuskeluska** Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 helt gjennomsnittlig vil jeg tro (men smaken er jo som baken)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Nei, jeg er ikke pen, derimot veldig vanlig/kjedelig. Men jammen lever jeg greit likevel, gitt. Anonymous poster hash: 87604...198
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Nei, ikke nevneverdig. Men jeg er nok ikke stygg heller.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Nei jeg er ikke pen. Er Heller ikke populær. Har ingen venner og har blitt litt usosial på mine "gamle" dager. Jeg vet ikke hvorfor det er blitt slik, skulle virkelig ønske det var annerledes, men sånn er det :\ Anonymous poster hash: 63346...8d7
Ladybird2014 Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jeg er vel det man kaller søt. Ta bort 10 kg og jeg blir pen. Lettere sagt enn gjort 🍟🍫🍬
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Jeg VAR normalt pen da jeg veide 10 kg mindre, men jeg får så rundt ansikt når jeg legger på meg og det kler jeg ikke Har alltid vært "populær", eller "godt likt" som jeg heller liker å si, og har mange venner, men håper virkelig det er pga personlighet og ikke utseendet. Ønsker jo å bli likt for den jeg er Har alltid hatt draget på gutta, men det også tror jeg er pga personlighet. Anonymous poster hash: 28073...078
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Nei, er mer stygg med masse skavanker det ikke går an å gjøre noe med. Må nok bare finne meg i at alle mine kjærester er utro og at folk er sammen med meg av barmhjertighet. Dessverre. Anonymous poster hash: cc517...234
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Jeg er nok helt gjennomsnittlig. Men jeg er veldig flink til å gjøre det beste ut av det, så det hever nok noen nivåer. Anonymous poster hash: 30340...9cf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Jeg er pen, ja, men har ikke en personlighetstype som lett blir populær. Anonymous poster hash: f30bf...c0e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 Jeg var dritstygg fram til jeg var 15, da la jeg på meg litt og ting fikk litt bedre proposjoner. Lærte også etterhvert hva som funka best i forhold til hårfrisyre osv. Så ja, da ble jeg ansett som pen. Er ikke klassisk pen, men sånn spesiell-pen, har særtrekk som kanskje ikke alle vil synes er fine, men som andre finner kjempepene. Aldri vært populær sånn sett, men får oppmerksomhet fra gutta ja. Har aldri synes det er noe stas å bli lagt ann på av fremmede på byen, men tar det som et positivt tegn både på utseende og personlighet at alle guttenvennene jeg har har på et eller annet tidspunkt vært forelska i meg. Fordelen med å være ugly duckling er at jeg aldri har surfa på utseende, og har et ganske realistisk bilde på hvordan jeg ser ut. Haha.. helt snålt å skrive sånn om jeg selv, men du spurte så da måtte jeg formulere dette ahaha Anonymous poster hash: ec290...a39
Katapult Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Tja, jeg er ikke stygg. Men hva som er pent er vel opp til hver enkelt.
Elsker livet Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Jeg er hverdagspen, skiller meg ikke nevneverdig ut. Vet jeg blir sett på som attraktiv av det motsatte kjønn som ikke plages med at kvinner har noen kilo for mye. Er relativt populær uten at jeg har en hær av fans som bærer handleposene mine. Er vel gjerne det folk vil kalle likandes her vi bor. Hvorfor tror jeg er fordi jeg er snill, grei og imøtekommende.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Jeg er veldig pen i ansiktet og har en fint smil og pene øyne. Og har veldig fint hår. Desverre er jeg litt tjukk, men har alltid hatt draget likevel. Ikke på bryggesjauere, men helt alminnelige pene gutter. Jeg syntes det ikke før, for da var selvbildet mitt bånn og jeg led av spiseforstyrrelser. Men når jeg ser på bilder i etterkant, var jeg veldig pen da jeg var slank. Anonymous poster hash: 4b55d...6ef
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 Det er ingen fare for at noen skal tro jeg har kommet meg frem i verden ved å bruke utseende mitt for å si det sånn. Det er absolutt slik jeg foretrekker det! Jeg kan heve meg noen hakk med flatterende klær og sminke men velger å ikke gjøre det, jeg kan bare ikke fordra ekstra oppmerksomhet pga utseende. Bortsett fra at jeg liker at kjæresten min syns jeg er nogenlunde attraktiv foretrekker jeg at omverdenen ser personligheten min heller enn innpakkningen min. Anonymous poster hash: 48b37...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå