Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #27 Skrevet 4. august 2014 Ganske ordinær, men heller nok litt mer mot søt enn stygg. Er ikke så veldig forfengelig så kunne nok sett bedre ut. Anonymous poster hash: d8359...72d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #28 Skrevet 4. august 2014 Ja, men jeg er ikke populær...alltid vært en sånn jente som andre jenter ikke liker eller baksnakker. Trist, fordi jeg skulle gjerne hatt en god venninne. Anonymous poster hash: e8971...445
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #29 Skrevet 4. august 2014 Ja, jeg er pen. Anonymous poster hash: b39ef...323
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #30 Skrevet 4. august 2014 Jeg er den stygge andungen som har vokst meg penere (og mer selvsikker). Jeg tror jeg er ganske gjennomsnittlig. Ikke en man snur seg etter på gata. Men jeg tjener poeng på å være interessant, og på hver eneste fest er det minst en som "henger seg på meg". Dessuten er jeg ikke en helt typisk jente. Jeg bruker knapt sminke og har ikke interesse av neglelakk, mote, ukeblader etc. Jeg pynter meg ikke akkurat, men går i klær jeg er komfortabel med og som jeg selv syns er kule. Jeg er heldig som har en ok kropp uten å jobbe for det. Hadde jeg giddet å jobbe med den, hadde jeg nok steget noen hakk, men jeg er ikke veldig interessert i oppmerksomhet. Jeg vil ikke gå på gata med blikk fra mannfolk som tenker "hu vil jeg knulle". Anonymous poster hash: 6926f...7b6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #31 Skrevet 4. august 2014 Nei, er mer stygg med masse skavanker det ikke går an å gjøre noe med. Må nok bare finne meg i at alle mine kjærester er utro og at folk er sammen med meg av barmhjertighet. Dessverre. Anonymous poster hash: cc517...234 Jeg er bombesikker på at du har NOE som er vakkert med utseendet ditt, og at du sikkert har mange FLOTTE kvaliteter! Menn skal ikke være utro mot partneren uansett hvordan hun ser ut, og i en travel hverdag så tviler jeg på at folk tar seg tid til å møte noen kun av sympati. De er sikkert sammen med deg fordi de har lyst Det høres mer ut som om det er selvtillitten din som spiller deg et puss, for du er sikkert kjempeherlig akkurat som du er Anonymous poster hash: 28073...078
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #32 Skrevet 4. august 2014 Jeg har store knallblå øyne med lange naturlig mørke vipper, langt krøllete lyseblondt hår, store hjerteformede lepper med hjerteformet ansikt, så ja jeg får høre at jeg er pen, men nei jeg ser ikke det selv. Anonymous poster hash: cf315...e85
Pengetreet Skrevet 4. august 2014 #33 Skrevet 4. august 2014 Nei.. Er nok ikke spesielt pen i utgangspunktet, men legger jeg ned litt innsats med sminke, frisyre og går ned noen kg så får jeg oppmerksomhet. Får mest kommentarer på at øynene har en spesiell utstråling, noen liker det, mens andre liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #34 Skrevet 4. august 2014 Jeg har aldri sett en person som er vakrere enn meg selv IRL, så ja, vil påstå jeg er rimelig pen:) Anonymous poster hash: 40c42...54f
Miamimom Skrevet 4. august 2014 #35 Skrevet 4. august 2014 Ja,men ikke klassisk. Har laaang bølgete og tykt hår, store lepper og veldig blå/grønne øyne. Blir veldig mye penere hvis jeg gidder å fikse meg litt, og sminke meg ( fake your beauty!) Jeg kunne vært mye penere med 20 kg mindre og med et skjønnhets/sminkeregime..men jeg er så lat og så komfortabel med meg selv at jeg hverken gidder eller ser noen vits med det. Jeg tenker at jeg er blitt såpass gammel at det ikke er så viktig lenger ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #36 Skrevet 4. august 2014 Jeg er ikke sånn modellpen, men jeg er sikkert attraktiv ettersom jeg får endel interesse fra både menn og kvinner. Men jeg overhodet ikke fotogen, jeg blir ALDRI fin på bilder! Jeg var populær da jeg var yngre, men så får jeg da også håpe at det også var pga at jeg var grei og snill, og ikke bare at jeg var fin å se på! Anonymous poster hash: 656cd...999
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #38 Skrevet 4. august 2014 Ja jeg er ganske pen. Ikke noen modell, men jeg har en fin kropp, god holdning, en god dose selvtillt, kler meg pent og fjeset er symetrisk og ganske ok det og. Hvis jeg gidder kan jeg se ganske strålende ut, men til hverdags bruker jeg ikke sminke og ser helt ok ut da også. Anonymous poster hash: d9884...c71
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #39 Skrevet 4. august 2014 Jeg er pen ja Anonymous poster hash: 09993...ae8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #40 Skrevet 4. august 2014 Ja, når jeg har sovet nok. Anonymous poster hash: f08ab...ab2
Blondzilla Skrevet 4. august 2014 #41 Skrevet 4. august 2014 Ja jeg er vel pen. Jobbet som modell internasjonalt fra jeg var 16 til 27. Har mange gode venner, men var aldri voldsomt populær på skolen. Popularitet har med mye annet enn bare utseende å gjøre.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. august 2014 #42 Skrevet 4. august 2014 (endret) Det kommer vel an på øyet som ser, men uten å høres for selvgod ut syns jeg faktisk jeg er ganske alminnelig pen. Har pent ansikt. Men jeg er overvektig, alltid vært litt lubben og feit, og folk ser jo som regel helheten og ikke bare ansiktet. Så helhetlig er jeg nok ikke pen. Men kun i ansiktet er jeg vel pen. Spørs hva man legger i ordet pen, og som sagt kommer an på øyet som ser. Jeg veit om folk som er mindre pene (i ansiktet) enn meg, men som har bra kropp, som er veldig populær hos gutta. Så kroppen og helheten har nok mer å si enn bare ansiktet. Endret 4. august 2014 av Frøken Ubesluttsom
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #43 Skrevet 4. august 2014 Jeg var pen, men bikket over til normalen da jeg rundet 35. Anonymous poster hash: 5c3a1...e13
Urwa Skrevet 4. august 2014 #44 Skrevet 4. august 2014 Pen i ansiktet og fint hår MEN kroppen er blææ etter 4 barn😝
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #45 Skrevet 4. august 2014 Da jeg var tenåring og i 20-årene fikk jeg stadig høre at jeg var dødspen og sånt, men jeg sa det ikke helt selv. Nå som jeg er i begynnelsen av 30-årene er jeg nok blitt mer alminnelig synes jeg, men får fortsatt en del komplimenter, så kanskje litt over middels da? Anonymous poster hash: b5e4e...8db
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #46 Skrevet 4. august 2014 i min kategori, gamlis, er jeg helt greit pen. er 47 år og utssendemessig surfer jeg mye på at jeg har samme vekten og figuren som da jeg var 20.har tilbragt arbeidslivet med å nedtone utseende omtrent til freaky - pene damer blir kanskje nå tatt seriøst i min bransje, men sånn var verden ikke før.poulær er det ikke veldig viktig å være - folk liker meg. jeg liker å være einstøing. :-) Anonymous poster hash: 27039...589
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #47 Skrevet 4. august 2014 Selv synes jegst jeg ser helt normal ut, men har fått høre av andre gjennom oppveksten og nå at jeg er pen. Kroppen ser jeg også selv er fin Er heldigvis født med gode gener som er muskuløse. Jeg er en av de 'ekle' ala fotballfrua, som hadde six-pack igjen to uker etter fødsel. Jeg syntes detcderimot var dumt at jeg aldri så skikkelig gravid ut.. Legen forklarte det med at jeg hadde sterke magemuskler som holdt inne magen. Anonymous poster hash: c0a70...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå