Gå til innhold

IKM uke 35


Wiiga

Anbefalte innlegg

Ja, blir til at man kjenner ekstra. Så fort man får en negativ test går den følelsen bort ja.

 

Får tro TR kommer snart FrøkenMaya!

 

Jeg skal ta en test etterpå. Var på do i sekstida, orka ikke ta test da. Men har jo akkurat våkna igjen og ikke drikket siden i går. Men vil urinen være mindre konsentrert uansett? Noen som vet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Da er jeg tilbake fra ferie, som har vært topp. Desverre tror jeg ikke det har gjordt susen, for har skikkelig menssmerter, så tr kommer nok om noen dager. Lykke til jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du trygt kan teste Wiiga, det viktigaste er vel at urinen har vert i blæra i minst 4 timer, og at ein ikkje har drukket så mykje ;) Håper på positiv test! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tro det jeg ser, jeg er i himmelen, endelig.... Klarte ikke å vente lenger, så jeg tok en test nå, tenkte egentlig det var ganske idiotisk da det bare var en time siden sist jeg var på do og i mellomtiden hadde jeg drukket tre glass med vann, men svei like godt av en test, og sannelig ble den positiv. Har ikm til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro det jeg ser, jeg er i himmelen, endelig.... Klarte ikke å vente lenger, så jeg tok en test nå, tenkte egentlig det var ganske idiotisk da det bare var en time siden sist jeg var på do og i mellomtiden hadde jeg drukket tre glass med vann, men svei like godt av en test, og sannelig ble den positiv. Har ikm til fredag :)

Gratulerer !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test nå i kveld. Ikm på fredag. Kjenner mensmurringer så da er det vel bare å vente på tr...

Man vet jo aldri siden det er så tidlig men tror nok det blir en pp til her i gården. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test nå i kveld. Ikm på fredag. Kjenner mensmurringer så da er det vel bare å vente på tr...

Man vet jo aldri siden det er så tidlig men tror nok det blir en pp til her i gården. :)

IKM imorgen her, men ingen tegn til tr. Neg test ikveld her og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får jo ikke positiv test før dagene etter ikm

Lykke til!!

Håper du har rett, ikm idag (ingen tr) og neg test (billigtest)

 

TVIIIIIITVIIIIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg FrøkenMaya?:) fått TR?

 

Klarte å ikke teste i dag, men tror jeg gjør det i morra :) blir det negativ i morra også får jeg vente på TR som nok kommer på fredag.

 

Håper flere får positiv snart :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mer mest senstitive av billigtester ( strimmel) og cb?

Det finnes tester ned i 10 men billigtestene er på 25. Får du posetiv på ein 10 så får du med deg tidlig festetiden. Men sjansen for kjemisk er godt til stede.

 

Anonymous poster hash: df347...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tt kom idag ja! Så no blir det ny runde på meg. Trur eg bestiller meg ein legetime, så eg får tatt ein rutine sjekk. Greit å sjekke at alt av mineral og vitaminer er som det skal ;) Og mannen har fått time for å sjekke sæden, så satser på alt er i orden hos oss :) Trur ikkje eg kjøper el-tester eller stresser med noke denne månaden. Håper det er trikset! :D Men følger litt med her i tillegg, håper jo fleire får to rød denne mnd 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da! Får håpe på bedre lykke neste pp!:) Ja, kanskje greit å få sjekka seg :) Hvor lenge har dere prøvd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vår 9 pp. Så er ikkje allverden, men kjenner eg er utolmodig etter kvart likevel :P Har jo sååå lyst at det skal klaffe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...