Gå til innhold

IKM uke 35


Wiiga

Anbefalte innlegg

Ja og, forresten jeg tok en test i dag tidlig.. Som sagt har ikke den "appen" min vært 100% til å stole på.. Stoler mer på kroppen min og jeg kjenner godt når jeg har EL for å si det sånn.. 

 

Jeg ser en svak svak strek på testen og jeg vet at jeg ikke er gal :) Men tipper at den ikke kommer til å la seg vise på et bilde.. Så er mildt sagt superspent for dagene fremover for å se om jeg får sterkere streker.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så spennende da :D Ja, får satse på at den blir sterkere da :) Når skal du ta en ny test?

 

Tenker jeg tester først på søndag, 9 dpo. Kan være tidlig, men det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har sånne billigtester og merker at når jeg har gått inn for å teste så tester jeg til morgenurin hver dag.. Og i de verste periodene så har jeg testet på kvelden også.. 

Har 2 fra før av så merker jo at jeg ikke stresser like mye med det lenger.. Vi startet prøvingen i juni og da det ikke klaffet på 1 PP så avventet vi en måned for at vi skulle på ferie og vi ville kose oss med litt vin osv.. 

Så det blir jo i teorien 2PP dette da.. Så blir spennende.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okei :D Får satse på at den blir sterkere i morgen da ;)

 

Bra du ikke stresser ;) Vet ikke om jeg stresser, men tenker mye på det. Og har hatt lyst til å teste i flere dager, men vet det ikke er noe vits 😂 Håper helga går fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til følelsen... 

Føler meg brått så sikker nå, og tror jeg kommer til å bli fryktelig skuffet om det viser seg å ikke være noe nå.. 
 

Men har vært veldig rar i magen (sorry for detaljer) og mye luft.. Mye kvalm, noe jeg aldri er, og ekstremt grinete og hårsår :) 

 

Jeg er ganske sikker på at min EL var 12,13 eller 14 august.. Hadde sex alle de dagene og så kanskje derfor den viser tidlig at det egentlig ikke er 29.. 

I følge appen min skulle jeg ha hatt EL 15, men da skulle jeg jo bare vært 7DPO nå og det skal jo mye til å få en strek da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan det hende du er flere dpo enn appen sier ;) Tiden vil vise :) skjønner godt du blir skuffa hvis den tuller med deg, men høres jo lovende ut da.

 

Ja, 7 dpo er tidlig! Jeg skal ikke teste ;) leste på sånn statistikk, ca 21% får positiv 7dpo, 32% får positiv på 8 dpo, og 51% på 9dpo. Så muligheten for positiv stiger mye på et par dager, så jeg drøyer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med deg! 

Jeg klarer ikke gjøre stort her jeg sitter på jobb merker jeg.. Eneste som svirrer i hodet mitt nå er den streken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende med deg også ;) Ventinga er det værste! Man vil bare vite om det er noe der :D Skal på jobb selv snart, jobber i morgen også, så da går forhåpentligvis tida litt raskere.

 

Gleder meg til å høre hvordan testen din blir i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å ta en test i morgen. Da er jeg 11 dpo.. Nesten så jeg har lyst til å la være, så redd for å bli skuffet. Har så lyst på et lite bruk i magen igjen etter ma'en i juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo fortsatt være gravid selvom testen i morgen blir negativ da :) Men er jo god mulighet for å få positiv hvis du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada kan jo det :) Har bare ikke den helt den store trua:p Er vel hjernen og kroppen som går i forsvarsmodus så jeg ikke skal bli så skuffa om testen blir negativ.

 

bruk=nurk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test idag, var såklart negativ. Men er jo fortsatt tidlig ☺ Tar sikkert ein ny kvar dag framover, føler virkelig at der er noko på gang! Har dåke andre kjent noko? Symptomer på gang? Er spennande korleis det går med alle sammen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo fortsatt mulig ;) Du får oppdatere ettersom du tar nye :D

 

Har egentlig lite symptomer, eneste er at jeg er veldig tørst. Drikker mye vann og litt sånn uggen til tider. Men kan jo være hva som helst det da. Nipla er også litt ømme noen ganger i løpet av dagen. Men føler det er litt annerledes denne mnd enn de andre pp, men det betyr jo ikke at jeg er gravid fordet. Tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende asså!!

Jeg har slutta på pilla i juli så skal vel mye til for at den sitter denna mnd.. vi får se. Sitter den ikke har jeg finni ur at vi venter til mars;) vi har tenkt å ha 2×30 års lag i februar..

 

Lykke til alle sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline
Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug:

Endret av milla1981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline
Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp, DrMcstuffins
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp

Tirsdag 26. Aug: Karooline

Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp

Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp, DrMcstuffins, Wiiga 4pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skjønner eg ingenting.. Tok ein g-test som var negativ, også ser eg på papiret at eg spotta! Har virkelig aldri gjort det før, er som regel "all or nothing" med meg 😛 Var kun litt lyserosa.. Tok på eit bind i tilfelle tr kom, men det slutta med det lille. Sorry detaljer her 😱 Nokon som har opplevd lignede? Prøve å google, (er googlo-holiker 😚) men vart ikkje noko klokere egentlig.. Kjenner vertfall at sikkerheita eg har følt er bortevekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline, stch85 2 pp
Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp, DrMcstuffins, Wiiga 4pp
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...