Gå til innhold

IKM uke 35


Wiiga

Anbefalte innlegg

Mine blir gradvis sterkere, så er dei positive i 1 1/2 dag ca, forså bli gradvis svakere. Eg har aldri tempa, men ein skal vel kunne stole på EL testane? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mine har vært før også, jeg så på testen jeg tolk tidligere i dag og den fra i går, og den var litt sterkere i dag! Så krysser fingra for at den blir positiv i morra eller torsdag :)

 

El testene har stemt veldig bra hos meg de to mnd jeg har brukt de. Fikk tr akkurat 14 dager etter første negative test etter positiv :) har heller ikke prøvd å tempe. Det funker nesten ikke med mine arbeidstider. Hvis man helst skal teste samme tidspunkt hver dag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt såvidt med på deg Piasawa ;) Noe rart som skjer, men får håpe du får el nå da ;)

 

Hvordan er eltestene deres før el? Blir de gradvis sterkere før positiv eller er de veldig svake og plutselig positiv? Er litt redd jeg har gått glipp av el, har veldig svake el tester. Testet torsdag, veldig svak da, men testet ikke fredag og lørdag. Testet søndag og til i dag og fortsatt veldig svak. Nesten så det ikke kommer strek. Noen som har erfaringer de vil dele?:D

 

Mest sansynlig har ikke el vært, men er jo mulig det hadde blitt positiv test på fredag eller lørdag. Hadde hatt 28 dager syklus hvis el hadde vært på mandag. Men sist mnd var den på 32, hvis jeg skal gå ut fra det kommer el på torsdag. Men spørs om den blir lengre denne mnd siden testene er så svake ennå :-O

 

Håper dere gidder å lese :D

Har ikke så mye erfaring med strimmeltester, jeg bruker kun cb digital sånn at jeg slipper å tolke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mine har vært før også, jeg så på testen jeg tolk tidligere i dag og den fra i går, og den var litt sterkere i dag! Så krysser fingra for at den blir positiv i morra eller torsdag :)

 

El testene har stemt veldig bra hos meg de to mnd jeg har brukt de. Fikk tr akkurat 14 dager etter første negative test etter positiv :) har heller ikke prøvd å tempe. Det funker nesten ikke med mine arbeidstider. Hvis man helst skal teste samme tidspunkt hver dag!?

Man skal jo helst tempe samme tidspunkt hver dag. Jeg temper klokken 6 hver morgen (også i helgene), men har termometer med minne, sånn at det er enkelt å lese av når jeg våkner. Har dog samme arbeidstid hver uke mandag til fredag, så er ikke så utfordrende for meg sånn sett. Har lest om andre som jobber turnus og temper. Det er nok litt mer svingninger der, men det viktigste er jo at en temper etter minimum tre timers søvn. Om en ikke temper på samme tid må en se svingningene med en klype salt og heller se på de store endringene (de to temperaturfasene i syklusen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det mine har vært før også, jeg så på testen jeg tolk tidligere i dag og den fra i går, og den var litt sterkere i dag! Så krysser fingra for at den blir positiv i morra eller torsdag :)

 

El testene har stemt veldig bra hos meg de to mnd jeg har brukt de. Fikk tr akkurat 14 dager etter første negative test etter positiv :) har heller ikke prøvd å tempe. Det funker nesten ikke med mine arbeidstider. Hvis man helst skal teste samme tidspunkt hver dag!?

Man skal jo helst tempe samme tidspunkt hver dag. Jeg temper klokken 6 hver morgen (også i helgene), men har termometer med minne, sånn at det er enkelt å lese av når jeg våkner. Har dog samme arbeidstid hver uke mandag til fredag, så er ikke så utfordrende for meg sånn sett. Har lest om andre som jobber turnus og temper. Det er nok litt mer svingninger der, men det viktigste er jo at en temper etter minimum tre timers søvn. Om en ikke temper på samme tid må en se svingningene med en klype salt og heller se på de store endringene (de to temperaturfasene i syklusen).

Oki, nyttig å vite :D men tror det blir veldig stress og mye usikkerhet i mitt tilfelle, så får holde meg til el testene ;) Fikk enda sterkere test i dag, men ikke helt positiv, så da håper jeg på positiv i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min gikk litt opp i dag, så da håper jeg kanskje jeg hadde EL i går..:) blir spennende å se hva tempen viser i morgen! Jeg pleier ligge på rundt 36.30, og i dag var den 36.47:) håper den er enda høyere i morgen! Da VET jeg jeg har hatt EL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får satse på at du har/har hatt el, Piasawa :D

 

Fikk knallpositiv eltest i dag, så da blir el i morra :D

 

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp

Tirsdag 26. Aug: Karooline

Onsdag 27. Aug:

Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp wiiga 4pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt positiv EL test siden lørdag, men har ikke hatt noen symptomer på EL

Annet enn litt kramper i magen. Nå venter jeg på såre brystvorter og høyere temp sånn jeg kan starte nedtelling til testing/tanta sånn jeg kan knaske i meg siste pergokur før ny tur til gyno.

 

Dpo-land here we (hopefully) come! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline,  stch85  2 pp
Onsdag 27. Aug:
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp wiiga 4pp 
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagt inn aksjer 4 dager på rad vi nå, i dag tar vi en hviledag :P har hatt eggløsningssmerter i flere dager nå da (noe jeg aldri hadde før første barn). Så da må vi vel ha  treffi el ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv el test nå i kveld :) har lagt inn aksjer i kveld , og i går. Tar ei runde i morgen tidlig og... mannen skal ut med jobben i morgen kveld så da blir det nok ikke noe.håper d holder. Vis vk tar med ei runde på lørdag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Flutilli ;) får satse på at blir spire :)

 

Har noen av dere el smerter? Aldri hatt det før, men våknet i dag med vondt i siden. smertene ligger på høyre side rett under ribbeinene. Kan det være el smerter? Var ikke helt der jeg forventa å ha vondt hvis det er el smerter. Gjør vondt hvis jeg rører på meg. Og kommer i bølger når jeg sitter rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Flutilli ;) får satse på at blir spire :)

 

Har noen av dere el smerter? Aldri hatt det før, men våknet i dag med vondt i siden. smertene ligger på høyre side rett under ribbeinene. Kan det være el smerter? Var ikke helt der jeg forventa å ha vondt hvis det er el smerter. Gjør vondt hvis jeg rører på meg. Og kommer i bølger når jeg sitter rolig.

Jeg har el smerter, men det er mer nederst i magen hos meg ihvertfall, litt som mens smerter, bare mer øm. Og skikkelig oppblåst. Kom etter fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her dukket det opp rosa utflod i kveld, har hatt vondt i magen nå i noen dager, så da dukker kanskje tanta opp nå da. Like greit, så vet jeg hvertfall hvor i syklusen jeg er:) så blir det siste pergotime kur og, håper den gjør susen;) håper resten av dere får to blå! :D

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er Festeblødning nei, tviler jo på at jeg har hatt EL.. Men det har gitt seg helt nå..? Jaja, håper hu dukker opp i løpet av dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å skjønne seg på, Piasawa :o kanskje du skulle tatt en tur til legen? Lenge siden du har tatt graviditetstest eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med gynekolog - han sa jeg skulle vente på tanta, så ta siste pergo kur før jeg kommer tilbake. Men om det ble mye tull skulle jeg bare ringe. Håper tempen går opp nå, så får jeg hvertfall EL i pausesyklus. Det hadde vært topp! :) men hvis ikke kan gjerne tanta komme og, er jo litt greit å hvite hvor i syklusen jeg er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen har jeg IKM 29august. Har ikke testa for El men har den siste uka hatt masse el-slim. Men har tørka inn nå :fnise:

Har man el mens man har dette slimet eller kommer eggløsningen etter? Vi har hvertfall lagt inn aksjer annenhver dag den siste uka, så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...