Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om det er for seint med festeblødning egentlig. Kan jo hende det ikke er det :) Evt en annen slags "gravidblødning"?! Hehe, er ikke lett og si :) Er ikke så mye ana å gjøre enn å vente :)

Jeg skal ta en test i morra, veldig spent! Er nok litt tidlig uansett, så forventer ikke å få positiv.

Annonse

Jeg er spent på resultatene deres utover i uka 😊😆 jeg trur jeg har ikm søndag 31.08. Syklusene mine er litt ujavne.. hadde positiv Eggløsningstest på dag 11.12 og 13 i denne syklusen. Så veldig usikker på når ikm dagen er.. 😎 ...vente vente... lykke til damer!

Annonse

Jeg er ikke helt sikker faktisk.. 

I følge appen min skulle jeg ha mensen fredag 29.august, men forrige måned kom mensen en uke for tidlig og det har aldri skjedd før så er usikker faktisk på hva som er. 

Men ganske sikker på at jeg hadde EL 13 august eler noe så om det stemmer har jeg testet positivt (dog svakt til og begynne med) fra 9 DPO.. 

Merker jeg ikke helt klarer å ta det innover meg.. Satt liksom med en gang :)

Takk alle sammen!

(Håper jeg får med alle her nå:)

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline, stch85 2 pp
Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp, DrMcstuffins, Wiiga 4pp
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug:

Gravid: 
Kaffekjerringa

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp

Tirsdag 26. Aug: Karooline, stch85 2 pp

Onsdag 27. Aug: Milla1981 2pp

Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp, DrMcstuffins, Wiiga 4pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug: 2guttaboys

Lite her også nå. Men det er jo ikke så mange som har symptomer så tidlig egentlig uansett da. Jeg var uggen tidligere etter el, men tviler det hadde med graviditet å gjøre. Fikk negativ test i går, og da mista jeg litt håpet. Selvom det er litt tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...