Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror det er ganske forskjellig når el kommer i forhold til slim og sånn ;) men jeg pleier å ha slim en ukes tid, for så å egentlig få veldig flytende utflod. Men tror jeg har el mens slimet er der. Ca en dag før slimet blir borte. Er ikke så lett å vite 100% da ;)

Får tro dere her truffet ;)

Fortsetter under...

Tror jeg muligens hadde EL natt til lørdag... Da jeg la meg var trappen hard, da jeg våkna så var den helt myk, er det ikke noe med det at den blir myk når EL har vært? Pleier ikke kjenne så mye der nede, men ville prøve å kjenne og ta EL tester for å prøve om jeg kunne finne ut akkurat når EL ca var....positiv EL test på fredagen og nesten positiv på lørdagen, streken var bare bitte litt svakere, så var vel på vei tilbake....

Jo, kjenner virkelig på DPO land no! 😜 Føler eg både stikker i magen og klør på brysta.. Men har blitt lurt so mange ganga at eg ikkje får forhåpnigar endå. Ei veke igjen til IKM, virka,som alltid, som ein evigheit!

Deg då? Kjenner du/dåke andre til noko? ☺

Er fort gjort å bli lurt ja 😮 De fleste tidlig symptomer på graviditet kan jo være helt lik symptomer på mens. Er så kjedelig :-O dpo tida går virkelig ikke fort nei! Er bare 3 dpo i dag jeg, så har egentlig ikke merka noe ennå :) bare ømme nipler, som er vanlig for meg etter el.

Når skal du teste da?:) er jo ikke mange dagene til du kan det da :)

Her veksler det mellom å tro tanta eller EL kommer:) siste positive EL test på lørdag, men ingen økning i tempen enda, så håper at tempehoppet kommer i morgen tidlig. I kveld er det gått 48 timer siden siste positive EL test, så da bør det slippe om det har tenkt til det denne gang! :)

Annonse

Teker å teste lørdags morgon ☺ Burde vel vente til mandag, men skal ut å feire ei venninne på restaurant, så tenker å ta eit glass vin om det ikkje er noke. Har i tidligare pp holdt meg unna alkohol til tr kom, men eg orker ikkje lenger å stresse meg å finne forklaringer. Bedre å "nyte" livet som vanlig før ein evt graviditet blir bekrefta 😊

Ja, håper det ☺ I dag tidlig våkna eg av veldig inteste stikkande smerter nederst i magen! Det varte berre ei lita stund før det forsvant.. Eg har aldri opplevd noke sånt før 😮 Kan det ha vert såkalla festesmerter? Håpe håpe 🙏 Våkna i går tidlig av at eg måtte veldig på do, noke eg heller aldri gjer.. Har eit uvanlig godt sovehjerte 😴

Annonse

Ja, håper virkelig det! :D Tror jeg har symptomer, men samtidig tørr jeg ikke tro at det er det, for det er sikkert bare lureri! Har vært/er uggen, hatt dårlig matlyst, og ømme nipler. Har aldri vært sånn før i dpo tiden, men kan jo være noe ana også :-/ er også kvalm akkurat nå. Tørr ikke håpe :-O

Noen andre som har noen symptomer?

Eg og har symptomer, men tør ikkje heilt skulde på graviditet endå 😏 Har siden 8DPO hatt kløe (!) og stikkinger i begge brysta (er 10 DPO no). Noko eg aldri har hatt før. Det er skikkelig ubehgelig, og eg tar meg sjølv i plutselig ha handa i BHen for å klø 😝 Ikkje alltid like passande 😜 Ellers har veeeldig masse luft 😲 Og det "stikker" i nedre del av magen.. Er nesten sånn at eg tenker eg må vere gravid denne gangen! Men heldigvis ikkje så mange dager til eg kan teste 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...