monson Skrevet 31. juli 2014 #51 Skrevet 31. juli 2014    Men, jeg skjønner ærligtalt ikke hvordan man kan være i et forhold i 8Ã¥r uten at det temaet har dukket opp?  Det er vel nesten det mest spesielle her! 8Ã¥r!!  Ser/leser dere ikke nyheter diskuterer dere aldri politikk eller hva som foregÃ¥r her i verden? Hva med etter terrorangrepet i Norge ? da kom de fleste rasister ut med bÃ¥de det ene Ã¥ det andre av absurde meninger.  Eller har du bare oversett komentarer han har kommet med iløpet av de 8Ã¥rene ?   Jeg og mannen diskuterer ikke politikk fordi ingen av oss er interessert i det. Vi diskuterer masse annet og prater en god del i løpet av dagen.  Anonymous poster hash: 3eb24...de5   Og nyheter ser dere ikke pÃ¥ eller ?  Aldri stemt pÃ¥ stortingsvalget? greit man trenger ikke Ã¥ være suuuper interissert i politikk men, de aller fleste vet hvilket parti de lener mest mot.  Og har meninger rundt hvordan samfunnet er.    Joda, men vi sitter ikke i sofaen og ser nyheter sammen. Jeg leser nyheter i matpausen pÃ¥ jobb og mannen ser dem pÃ¥ TV. Kveldene bruker vi til kvalitetstid, ro og kos med god film/prat, god mat og dempet lys. Jeg stemmer ikke ved stortingsvalget siden jeg ikke har stemmerett, men jeg vet hvilket parti mannen stemmer pÃ¥. Men ingen parti i Norge mener at andre raser er underlegne de hvite, altsÃ¥ av de store partiene som er representert pÃ¥ Stortinget.  Anonymous poster hash: 3eb24...de5   Men, jeg ser at du ikke er HI.  Har du plutselig funnet ut at mannen din er rasist etter X antall Ã¥r? Eller er det bare muligheter for at det kan skje.  vi har ikke et naziparti pÃ¥ stortinget nei.. Men, om noen stemmer pÃ¥ FRP sÃ¥ er det stor sjanse for at den personen ikke er noe særlig fan av utleninger som bosetter seg i Norge.  Uansett.. For meg sÃ¥ virker det veldig spesielt og aldri snakke ut om hva slags meninger man har om sÃ¥mangt nÃ¥r man har vært sammen i 8Ã¥r. Eller for den saksskyld 1Ã¥r.Â
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #52 Skrevet 31. juli 2014     Men, jeg skjønner ærligtalt ikke hvordan man kan være i et forhold i 8år uten at det temaet har dukket opp?  Det er vel nesten det mest spesielle her! 8år!!  Ser/leser dere ikke nyheter diskuterer dere aldri politikk eller hva som foregår her i verden? Hva med etter terrorangrepet i Norge ? da kom de fleste rasister ut med både det ene å det andre av absurde meninger.  Eller har du bare oversett komentarer han har kommet med iløpet av de 8årene ?   Jeg og mannen diskuterer ikke politikk fordi ingen av oss er interessert i det. Vi diskuterer masse annet og prater en god del i løpet av dagen.  Anonymous poster hash: 3eb24...de5   Og nyheter ser dere ikke på eller ?  Aldri stemt på stortingsvalget? greit man trenger ikke å være suuuper interissert i politikk men, de aller fleste vet hvilket parti de lener mest mot.  Og har meninger rundt hvordan samfunnet er.    Joda, men vi sitter ikke i sofaen og ser nyheter sammen. Jeg leser nyheter i matpausen på jobb og mannen ser dem på TV. Kveldene bruker vi til kvalitetstid, ro og kos med god film/prat, god mat og dempet lys. Jeg stemmer ikke ved stortingsvalget siden jeg ikke har stemmerett, men jeg vet hvilket parti mannen stemmer på. Men ingen parti i Norge mener at andre raser er underlegne de hvite, altså av de store partiene som er representert på Stortinget.  Anonymous poster hash: 3eb24...de5   Men, jeg ser at du ikke er HI.  Har du plutselig funnet ut at mannen din er rasist etter X antall år? Eller er det bare muligheter for at det kan skje.  vi har ikke et naziparti på stortinget nei.. Men, om noen stemmer på FRP så er det stor sjanse for at den personen ikke er noe særlig fan av utleninger som bosetter seg i Norge.  Uansett.. For meg så virker det veldig spesielt og aldri snakke ut om hva slags meninger man har om såmangt når man har vært sammen i 8år. Eller for den saksskyld 1år.    Haha, både jeg og min mann stemmer Frp, jeg har til og med stått på Frp sin valgliste til kommunevalget, og jeg er 100% utenlandsk, flyttet til Norge i voksen alder og er ikke norsk statsborger. Likevel er ingen av oss rasister og mener at andre mennesker er underlegne oss grunnet religion, språk, hudfarge og nasjonalitet. Vi mener begge derimot at kriminelle asylsøkere som begår drap, voldtekt osv skal sendes ut av landet til det landet de kommer fra og ikke brukes masse penger på og slippes ut igjen i det norske samfunnet etter et par år. Hadde man visst at man skulle bli sendt hjem for å ha gjengvoldtatt en jente i Norge, der man risikerte livstid eller dødsstraff så hadde antageligvis antall slike forbrytelser gått ned. Når man imidlertid vet at man kan sitte og kose seg, se på TV, internett og spise jordbær i norske hotellfengsler så er man ikke så nøye på det når man først har et slik avvik at man har trang til å voldta.  Anonymous poster hash: 3eb24...de5
skjotta Skrevet 31. juli 2014 #53 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er enig... kommer mannen med en rasistisk bemerkning er det skilsmissegrunn men man kan da ikke bryte opp en familie bare fordi om mannen uheldigvis var litt utro... Wow. Twilight zone. Skrev dette I går som svar på en annen tråd, men tenkte på.denne tråden når jeg skrev det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #54 Skrevet 31. juli 2014 Hehe jeg ler hver gang jeg hører om rasister. Spesielt hvite som har mye meninger om mennesker med mørkere hud. Det er noe av det mest ulogiske som finnes.   Fortell din mann at hans forfedre, i likhet med alle andres, vandret ut av Afrika. Hans forfedre, i likhet med alle andre, var mørke. Så trakk noen nordover, og grunnet endring i klima, endret også hudfarge og trekk seg. En sånn spennende ting som heter evolusjon og tilpasning til miljø. For 5000 år siden fantes ikke engang hvite mennesker. Så du kan be ham snurpe igjen, fordi han og oss andre hvite er de siste som ankom jorden.  Hate noen fordi de har andre pigmenter i huden er så latterlig at det ikke eksisterer ord for det. Anonymous poster hash: a0c19...68d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #55 Skrevet 31. juli 2014 Herrefred, det skal tydeligvis lite til for at det er skilsmissegrunn! Han liker ikke utlendinger, so what?! Han aksepterer jo at hi har utenlandske venner i hus! Hadde mannen vært skikkelig rasist så hadde nok ikke vennene sluppet inn forbi dørstokken i heimen vil jeg tro!  Anonymous poster hash: f014c...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå