Daquiry Skrevet 15. september 2014 #326 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Og jeg vralter rundt på jobb i skjørt fordi jeg ikke får på meg bukser og tviholder magen inne....ser helt løk ut . Puppene mine er blitt så store at jeg venter på å bli kalt inn til sjefen for å få beskjed om at jeg misbrukt sykemeldingen fordi å forstørre brystene ikke kvalifiserer til sykemelding.... Jeg tester hver dag, og både jeg og gubben syns det er rasende festlig. Har tom merket dem med hvilken rugedag den er tatt. Snakk om å være ivrig!! Og jeg har fått kviser i pannen??? Aldri hatt det før...... Endret 15. september 2014 av Daquiry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 15. september 2014 #327 Del Skrevet 15. september 2014 Da har jeg overstått helgen og eggposene har vokst seg fine og store da blir det uttak på torsdag og dyrking over helgen for blastocyster...med innsett på tirsdagen uken etter endelig.... Åååå endelig din tur!!! Så spennende!!! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 15. september 2014 #328 Del Skrevet 15. september 2014 Og må legge til at jeg fiser som en sjømmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #329 Del Skrevet 15. september 2014 Og må legge til at jeg fiser som en sjømmann Du høres ut som det sjarmtrollet haha...og tenk, dette er bare begynnelsen på 9mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 15. september 2014 #330 Del Skrevet 15. september 2014 Og må legge til at jeg fiser som en sjømmann Du høres ut som det sjarmtrollet haha...og tenk, dette er bare begynnelsen på 9mnd Jepp! Er jo overhode ikke hissig, sensitiv eller sutrete heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivf-prøver86 Skrevet 15. september 2014 #331 Del Skrevet 15. september 2014 Ååå. Uttak på torsdag og isett på lørdag.. Begynte nesten å gråte der jeg satt, plutselig er vi her! Nå skal det skje! Grue/gleder meg så mye at jeg er helt kvalm.. Og øm i magen av alle hormonene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 15. september 2014 #332 Del Skrevet 15. september 2014 Ingen egg til frys den her gangen heller 😔 Så håper d går den her gangen da.. Par daga til testdato.. E så sulten hele tiden, e ikke gla i å spise til vanlig men nu har æ lyst på alt mulig. For d meste buljong som aldri har vært i ønske lista mi å drikke.. Må jo bety noe.. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 15. september 2014 #333 Del Skrevet 15. september 2014 Oj, sier du det! Tusen takk Den egentlige testdag er tirsdag, men jeg har alltid testet tidlig og testene blir bare sterkere og sterkere så da ringer jeg inn resultatet i morgen. En dag fra eller til må jo være greit. Formen min er fin, men jeg er allerede litt uvel og trøtt. Vet jammen med ikke om det er reelt eller bare tilfeldig, men syns det var litt vel tidlig å kjenne så mye. Jeg er mer rolig denne gangen for jeg føler så at det skal gå bra, håper og satser på det! Jeg har ikke fått lest alt her inne, men hvor langt er du kommet i prosessen? En dag fra eller til er/var nok helt ok med datteren min ble jeg tidlig kvalm og trøtt, så det kan godt være du også starter tidlig med det.. Godt tegn jeg skal teste på lørdag!! Supernervøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 15. september 2014 #334 Del Skrevet 15. september 2014 Ingen egg til frys den her gangen heller Så håper d går den her gangen da.. Par daga til testdato.. E så sulten hele tiden, e ikke gla i å spise til vanlig men nu har æ lyst på alt mulig. For d meste buljong som aldri har vært i ønske lista mi å drikke.. Må jo bety noe.. Forhåpentligvis sitter det denne gangen satser på at det er et godt tegn at du plutselig får lyst på buljong når tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 15. september 2014 #335 Del Skrevet 15. september 2014 Og jeg vralter rundt på jobb i skjørt fordi jeg ikke får på meg bukser og tviholder magen inne....ser helt løk ut . Puppene mine er blitt så store at jeg venter på å bli kalt inn til sjefen for å få beskjed om at jeg misbrukt sykemeldingen fordi å forstørre brystene ikke kvalifiserer til sykemelding.... Jeg tester hver dag, og både jeg og gubben syns det er rasende festlig. Har tom merket dem med hvilken rugedag den er tatt. Snakk om å være ivrig!! Og jeg har fått kviser i pannen??? Aldri hatt det før...... Haha,! Jeg må bare le av deg!! Kjenner meg sånn igjen!!! Håååper du snart får se to streker på testene dine <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 15. september 2014 #336 Del Skrevet 15. september 2014 Ååå. Uttak på torsdag og isett på lørdag.. Begynte nesten å gråte der jeg satt, plutselig er vi her! Nå skal det skje! Grue/gleder meg så mye at jeg er helt kvalm.. Og øm i magen av alle hormonene.. Masse lykke til er en overveldende prosess dette, men forhåpentligvis er premien for all innsatsen sååå verdt alt strevet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 15. september 2014 #337 Del Skrevet 15. september 2014 Og må legge til at jeg fiser som en sjømmann Hahahahaha!!! Ser det for meg!! Jeg holder på på samme måte, huff!! Faktisk ikke vært fult så oppblåst idag, fiser istedet 😂 ny pregnyl sprøyte i morgen, håper virkelig de hjelper 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 15. september 2014 #338 Del Skrevet 15. september 2014 Har testdag på onsdag. Litt murring i nedredel av magen, håper d ikke e noe. Mest irriterende e at magemusklan e blitt stram. Tøyes av å bare stå vanlig. Gjør ont av å puste dypt og ikke snakk om å nyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 15. september 2014 #339 Del Skrevet 15. september 2014 Har testdag på onsdag. Litt murring i nedredel av magen, håper d ikke e noe. Mest irriterende e at magemusklan e blitt stram. Tøyes av å bare stå vanlig. Gjør ont av å puste dypt og ikke snakk om å nyse. Hehe, du, sånn har æ å det!! Skikkelig stram i magen og ubehagelig å pust inn nesten, mersom som skikkelig dårlig kondis 😂 ikveld har æ hatt småkrampa og stikking inni der, kanskje festesmerta? E stygt redd for at æ e på tur inn i paranoia city 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 16. september 2014 #340 Del Skrevet 16. september 2014 D var nu bra at d ikke e bare mæ. Bynte å lure om æ har betennelse et eller annet sted.. Og så klart nyser æ hele dagen, som oftest avbrytes underveis for får ikke pusta nok inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 16. september 2014 #341 Del Skrevet 16. september 2014 Testliste Septemberjenter September: 12. 13. 14. 15. 16. TaraLaili - POSITIV 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. Daquiry 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Oktober: 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 16. september 2014 Forfatter #342 Del Skrevet 16. september 2014 Oioioi dette var spennende lesing...høres jo nesten ut som om dette går rette veien for de fleste her inne - Halleluja. Tror jeg er like spent som dere selv..thihi.. Lykke til videre med symptomjakt & testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivf-prøver86 Skrevet 16. september 2014 #343 Del Skrevet 16. september 2014 Ååå. Uttak på torsdag og isett på lørdag.. Begynte nesten å gråte der jeg satt, plutselig er vi her! Nå skal det skje! Grue/gleder meg så mye at jeg er helt kvalm.. Og øm i magen av alle hormonene.. Masse lykke til er en overveldende prosess dette, men forhåpentligvis er premien for all innsatsen sååå verdt alt strevet Ja, det er overveldende.. Må legge til at det var glad-tårer og litt lettelse over at det har gått som det skal hittil. Egentlig gått lettere enn jeg fryktet med alle hormonene. Har vært her inne på forumet flere ganger, og lest alt for mye.. Så denne gangen har jeg bevisst holdt meg unna for å ikke bli helt gal, men måtte bare dele dette med noen Håper det sitter på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 16. september 2014 Forfatter #344 Del Skrevet 16. september 2014 TaraLaili: hipphipphurraaaaaaaaaaaaaaaa gratulerer med positiv test!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 16. september 2014 #345 Del Skrevet 16. september 2014 Gratulerer taralaili! Så bra at du fant gullegget ditt! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 16. september 2014 #346 Del Skrevet 16. september 2014 Og jeg vralter rundt på jobb i skjørt fordi jeg ikke får på meg bukser og tviholder magen inne....ser helt løk ut . Puppene mine er blitt så store at jeg venter på å bli kalt inn til sjefen for å få beskjed om at jeg misbrukt sykemeldingen fordi å forstørre brystene ikke kvalifiserer til sykemelding.... Jeg tester hver dag, og både jeg og gubben syns det er rasende festlig. Har tom merket dem med hvilken rugedag den er tatt. Snakk om å være ivrig!! Og jeg har fått kviser i pannen??? Aldri hatt det før...... Haha,! Jeg må bare le av deg!! Kjenner meg sånn igjen!!! Håååper du snart får se to streker på testene dine <3 Haha, er jo helt forferdelig! Men må jo ha humoren i behold... Tester som sagt hver dag, og håper på antydning til strek i begynnelsen av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 16. september 2014 #347 Del Skrevet 16. september 2014 Ingen egg til frys den her gangen heller Så håper d går den her gangen da.. Par daga til testdato.. E så sulten hele tiden, e ikke gla i å spise til vanlig men nu har æ lyst på alt mulig. For d meste buljong som aldri har vært i ønske lista mi å drikke.. Må jo bety noe.. Krysser fingrene for deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 16. september 2014 #348 Del Skrevet 16. september 2014 Måtte legge meg på et annet rom i natt, fikk ikke sove pga angst for promping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 16. september 2014 #349 Del Skrevet 16. september 2014 TaraLaili: hipphipphurraaaaaaaaaaaaaaaa gratulerer med positiv test!!!! Gratulerer taralaili! Så bra at du fant gullegget ditt! TUSEN TAKK - er så utrolig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 16. september 2014 #350 Del Skrevet 16. september 2014 TaraLaili: hipphipphurraaaaaaaaaaaaaaaa gratulerer med positiv test!!!! Gratulerer taralaili! Så bra at du fant gullegget ditt!TUSEN TAKK - er så utrolig glad Gratulere såååå mye med positiv test!!! Håper vi alle følger etter en etter en 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå