Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Kostet ikke så mye. var 400 kr. Syntes legene var flinke der. Samtidig som det er veldig trygt og godt på Hausken. Jeg fikk satt inn to egg. Har hatt en god følelse hele tiden, men jeg snek meg til en test idag, og den var negativ, testdag er ikke før på torsdag. Men kjente jeg ble litt pessimistisk nå...

 

Æsj, testa negativt jeg også. Men vi krysser fingrene helt frem til testdato, gjør vi ikke?

Endret av Fembot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvordan lastet man opp bilder via mobilen? Falt for fristelsen og testa nettopp....

Åh!?? Testa du din luring!!! Hva ser du da???

Fikk det til - har lasta opp testen :nigo: den viser svakt positivt....OMG....
Åååå så gøy....gratulere så mye det va kjekt å høre:) nå ble jeg og forveten...du e gravid:)jippi:)

Nja.. Tør ikke å stole på det enda! Har jo hatt både kjemisk og SA før, så det neste dagene blir spennende😫 når ska du teste? Ohh.. Krysser fingrene for oss to, nå skal vi få det til✌️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hvordan lastet man opp bilder via mobilen? Falt for fristelsen og testa nettopp....

Åh!?? Testa du din luring!!! Hva ser du da???

Fikk det til - har lasta opp testen :nigo: den viser svakt positivt....OMG....
Åååå så gøy....gratulere så mye det va kjekt å høre:) nå ble jeg og forveten...du e gravid:)jippi:)
Nja.. Tør ikke å stole på det enda! Har jo hatt både kjemisk og SA før, så det neste dagene blir spennende😫 når ska du teste? Ohh.. Krysser fingrene for oss to, nå skal vi få det til✌️❤️

Ja forstår deg godt du ikke vil juble for høyt enda, men det ser jo lovende ut da:):) jeg trur jeg må ta en test imorgen tidlig ble litt forveten nå:) ja håper det klaffer for oss begge nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hvordan lastet man opp bilder via mobilen? Falt for fristelsen og testa nettopp....

Åh!?? Testa du din luring!!! Hva ser du da???

Fikk det til - har lasta opp testen :nigo: den viser svakt positivt....OMG....
Åååå så gøy....gratulere så mye det va kjekt å høre:) nå ble jeg og forveten...du e gravid:)jippi:)
Nja.. Tør ikke å stole på det enda! Har jo hatt både kjemisk og SA før, så det neste dagene blir spennende😫 når ska du teste? Ohh.. Krysser fingrene for oss to, nå skal vi få det til✌️❤️
Ja forstår deg godt du ikke vil juble for høyt enda, men det ser jo lovende ut da:):) jeg trur jeg må ta en test imorgen tidlig ble litt forveten nå:) ja håper det klaffer for oss begge nå:)

Måtte det lyse mot deg i morra, med to fete streker👏👏✌️👍🍼🍼 hold oss oppdatert😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet ikke så mye. var 400 kr. Syntes legene var flinke der. Samtidig som det er veldig trygt og godt på Hausken. Jeg fikk satt inn to egg. Har hatt en god følelse hele tiden, men jeg snek meg til en test idag, og den var negativ, testdag er ikke før på torsdag. Men kjente jeg ble litt pessimistisk nå...

 

Æsj, testa negativt jeg også. Men vi krysser fingrene helt frem til testdato, gjør vi ikke?

Jo er en liten  del av meg som holder seg  positiv frem til testdato. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan lastet man opp bilder via mobilen? Falt for fristelsen og testa nettopp....

Åh!?? Testa du din luring!!! Hva ser du da???

Fikk det til - har lasta opp testen :nigo: den viser svakt positivt....OMG....
Åååå så gøy....gratulere så mye det va kjekt å høre:) nå ble jeg og forveten...du e gravid:)jippi:)
Nja.. Tør ikke å stole på det enda! Har jo hatt både kjemisk og SA før, så det neste dagene blir spennende😫 når ska du teste? Ohh.. Krysser fingrene for oss to, nå skal vi få det til✌️❤️
Ja forstår deg godt du ikke vil juble for høyt enda, men det ser jo lovende ut da:):) jeg trur jeg må ta en test imorgen tidlig ble litt forveten nå:) ja håper det klaffer for oss begge nå:)
Måtte det lyse mot deg i morra, med to fete streker👏👏✌️👍🍼🍼 hold oss oppdatert😉

Oooi så spennende!!!! Jeg krysser!!!! 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Yeeeey snowflake :duskedame:  har fulgt med på denne tråden for jeg hadde så utrolig sterk følelse av at du ble gravid denne gangen:) Merkelig, ellers er det jo ikke forsøk på meg før om et par måneder så skjønner ikke helt hvilke andre grunner jeg skulle hatt til å sniklese på septembertråden, har bare vært så sikker på at du skulle lykkes, og det er nok 2 der inne!

 

Gratulerer så utrolig masse alle dere med positive tester,det å bli mamma er det største som finnes og jeg blir så vanvittig glad hver gang en person kan forlate dette forumet:) jeg kommer etter om et par mnd!

 

Lykke til alle sammen!

Endret av Gullebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeey snowflake :duskedame:  har fulgt med på denne tråden for jeg hadde så utrolig sterk følelse av at du ble gravid denne gangen:) Merkelig, ellers er det jo ikke forsøk på meg før om et par måneder så skjønner ikke helt hvilke andre grunner jeg skulle hatt til å sniklese på septembertråden, har bare vært så sikker på at du skulle lykkes, og det er nok 2 der inne!

 

Gratulerer så utrolig masse alle dere med positive tester,det å bli mamma er det største som finnes og jeg blir så vanvittig glad hver gang en person kan forlate dette forumet:) jeg kommer etter om et par mnd!

 

Lykke til alle sammen!

Hei Gullebolle - long time no see :jepp: følger litt med på deg og, fordi jeg ønsker deg en bebis like mye som til meg selv :sukk: Dette er jo siste offentlige forsøk på meg, så det hadde passet ypperlig å bli ferdig denne gangen..thihi, MEN jeg er litt pessimistisk (forsiktig) enda. Det er jo så mye som kan skje ved å teste så tidlig. Siden de har satt inn to - kan det jo hende at en eller annen har streifet veggen, og derfor gir utslag på HCG. Jeg kommer til å teste hver dag fremover nå - for nå har jeg gjort det store, som jeg lovet meg selv å unngå.. nemlig teste tidlig :balltre:

Hvor mange eskimoer har du på lur nå? Jeg har en god følelse når det gjeder deg Gullebolle, denne gangen klaffer det :roser:  :babyjente:  :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå:( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min tredje prøve klar, 1067 20 DPO, så da kan jeg endelig slappe av, selv om jeg har smerter og blør...

 

Sender masse babystøv til alle dere rugere og krysser fingrene for dere alt jeg kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå :( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Det er veeeeeeeeeeeeeldig lenge til testdato, så alt kan snu kjære deg :tommelopp: finnes til og med folk som førts tester positivt etter noen dager etter testdato! Jeg testa på kveldsurin - så kan hende det skjer noe over dagen :jepp: bare vent å se du Petra-prøvedokke :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå:( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Jeg testet blendahvit om morgenen 9 DPO og fikk en svak strek på kvelden, så det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå :( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Det er veeeeeeeeeeeeeldig lenge til testdato, så alt kan snu kjære deg :tommelopp: finnes til og med folk som førts tester positivt etter noen dager etter testdato! Jeg testa på kveldsurin - så kan hende det skjer noe over dagen :jepp: bare vent å se du Petra-prøvedokke :lur:

Håper du har rett før har før det er noe på gang men motet detter litt når testene er blendahvite:( har mange tester så blir nok flere i løpet av uka...

Vet du om det har noe å si hvor mye vann vi får i oss slik at urinen tynnes ut går det an over natten?

 

Jeg har veldig stor tro på deg så håper testene blir sterkere for hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå:( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Jeg testet blendahvit om morgenen 9 DPO og fikk en svak strek på kvelden, så det er mulig :)

Godt å høre at det er håp:) usikker hvilken dpo jeg er på nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå :( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Det er veeeeeeeeeeeeeldig lenge til testdato, så alt kan snu kjære deg :tommelopp: finnes til og med folk som førts tester positivt etter noen dager etter testdato! Jeg testa på kveldsurin - så kan hende det skjer noe over dagen :jepp: bare vent å se du Petra-prøvedokke :lur:
Håper du har rett før har før det er noe på gang men motet detter litt når testene er blendahvite:( har mange tester så blir nok flere i løpet av uka...

Vet du om det har noe å si hvor mye vann vi får i oss slik at urinen tynnes ut går det an over natten?

 

Jeg har veldig stor tro på deg så håper testene blir sterkere for hver dag:)

Jeg tenker at jo mer konsentrert urinen er, jo bedre ;)

Jeg skjønner ikke hvorfor vi utsetter oss for denne tidligtestingen jeg, egentlig glad for at jeg måtte vente til blodprøvene var i boks :P

 

Håper dere alle får positive tester etterhvert!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå :( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Det er veeeeeeeeeeeeeldig lenge til testdato, så alt kan snu kjære deg :tommelopp: finnes til og med folk som førts tester positivt etter noen dager etter testdato! Jeg testa på kveldsurin - så kan hende det skjer noe over dagen :jepp: bare vent å se du Petra-prøvedokke :lur:

Håper du har rett før har før det er noe på gang men motet detter litt når testene er blendahvite:( har mange tester så blir nok flere i løpet av uka...

Vet du om det har noe å si hvor mye vann vi får i oss slik at urinen tynnes ut går det an over natten?

 

Jeg har veldig stor tro på deg så håper testene blir sterkere for hver dag:)

 

Jeg fant denne linken i en annen råd: http://www.essentialbaby.com.au/forums/index.php?/topic/927508-timeline-of-what-happens-after-an-embryo-transfer/

 

Embryoet du fikk satt inn, var det ett 3 dagers egg? Da er det ikke sikkert at du får HCG før på dag 8-9 etter innsett - tidligst!! så det er veldig tidlig å teste i dag :huh:

 

Jeg tester konsekvent på kvelden/ettermiddag, fordi jeg går på do ca. 2-3 ganger om natten, og da er den ikke konsentrert lengre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da klarte ikke jeg heller å holde meg vekke fra testingen.... Fikk ganske så hvit test:( er jo kun en uke siden innsett så kan jo fortsatt være håp men kjenner jeg er ikke særlig optimist nå :( har testdato på lørdag så får se hva som skjer....

Det er veeeeeeeeeeeeeldig lenge til testdato, så alt kan snu kjære deg :tommelopp: finnes til og med folk som førts tester positivt etter noen dager etter testdato! Jeg testa på kveldsurin - så kan hende det skjer noe over dagen :jepp: bare vent å se du Petra-prøvedokke :lur:
Håper du har rett før har før det er noe på gang men motet detter litt når testene er blendahvite:( har mange tester så blir nok flere i løpet av uka...

Vet du om det har noe å si hvor mye vann vi får i oss slik at urinen tynnes ut går det an over natten?

 

Jeg har veldig stor tro på deg så håper testene blir sterkere for hver dag:)

Jeg fant denne linken i en annen råd: http://www.essentialbaby.com.au/forums/index.php?/topic/927508-timeline-of-what-happens-after-an-embryo-transfer/

 

Embryoet du fikk satt inn, var det ett 3 dagers egg? Da er det ikke sikkert at du får HCG før på dag 8-9 etter innsett - tidligst!! så det er veldig tidlig å teste i dag :huh:

 

Jeg tester konsekvent på kvelden/ettermiddag, fordi jeg går på do ca. 2-3 ganger om natten, og da er den ikke konsentrert lengre :cry:

Det er godt mulig det er et 3 dagers egg ja så da er det lov håpe at hcg ikke har begynt å stige enda:) får finne trua igjen:) takk for god lenke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min tredje prøve klar, 1067 20 DPO, så da kan jeg endelig slappe av, selv om jeg har smerter og blør...

Sender masse babystøv til alle dere rugere og krysser fingrene for dere alt jeg kan! :)

Helt fantastisk!! :) gratulerer så mye!!!! Snakk om berg og dalbane!!! Nå må det bare roe seg så du kan få slappet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yeeeey snowflake :duskedame:  har fulgt med på denne tråden for jeg hadde så utrolig sterk følelse av at du ble gravid denne gangen:) Merkelig, ellers er det jo ikke forsøk på meg før om et par måneder så skjønner ikke helt hvilke andre grunner jeg skulle hatt til å sniklese på septembertråden, har bare vært så sikker på at du skulle lykkes, og det er nok 2 der inne!

 

Gratulerer så utrolig masse alle dere med positive tester,det å bli mamma er det største som finnes og jeg blir så vanvittig glad hver gang en person kan forlate dette forumet:) jeg kommer etter om et par mnd!

 

Lykke til alle sammen!

 

 

 

Hei Gullebolle - long time no see :jepp: følger litt med på deg og, fordi jeg ønsker deg en bebis like mye som til meg selv :sukk: Dette er jo siste offentlige forsøk på meg, så det hadde passet ypperlig å bli ferdig denne gangen..thihi, MEN jeg er litt pessimistisk (forsiktig) enda. Det er jo så mye som kan skje ved å teste så tidlig. Siden de har satt inn to - kan det jo hende at en eller annen har streifet veggen, og derfor gir utslag på HCG. Jeg kommer til å teste hver dag fremover nå - for nå har jeg gjort det store, som jeg lovet meg selv å unngå.. nemlig teste tidlig :balltre:

Hvor mange eskimoer har du på lur nå? Jeg har en god følelse når det gjeder deg Gullebolle, denne gangen klaffer det :roser:  :babyjente:  :babygutt:

 

Så spennende!!! gratulerer med positiv test!!! måtte den bare bli sterkere og sterkere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere i rugetiden? Trener dere? He dere sex? (litt direkte kanskje?:) )

Jobber mye? Her tar jeg det bare med ro denne gang vil ikke ta noen sjangser. Jobber selvfølgelig:) Så er spørsmålet om det utgjør noe forskjell?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere i rugetiden? Trener dere? He dere sex? (litt direkte kanskje? :) )

Jobber mye? Her tar jeg det bare med ro denne gang vil ikke ta noen sjangser. Jobber selvfølgelig:) Så er spørsmålet om det utgjør noe forskjell? :)

Hadde innsett på en tirsdag, så da tok jeg meg fri fra jobb ut uken :-) Det var deilig med en langhelg, for tidligere har jeg bare jobba. Har en veldig stress jobb til tider (jobber m finans), så jeg prøver å stresse mindre denne omgangen. Men det er lettere sagt enn gjort :huh:

 

Har sex, men ikke så ofte - jeg syns det er så ekkelt m den lutinusen. Kanskje mannen skal få bind over øya :fnise:  Startet opp med seriøs trening for noen mnd siden, sånn at jeg skulle få andre ting å tenke på enn IVF - så prøver å trene 3-4 ganger i uka. Ikke sånn crazy økter, men i rolig tempo, mest vekter. :nigo:

 

Så i dag har jeg trent en time og dro rett til Europris og kjøpte med DEN snopeposen :-) litt må man jo unne seg. 

 

Sluttet med kaffi - drikker decaff. 

 

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...