Gå til innhold

September Jenter

Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurraaaaaaaa Minsin1 :duskedame:

Og tusen takk, mam&mam  :takke:

Håper dere følger etter alle sammen! Det er en god følelse, selv om jeg til tider er trøtt, kvalm, svimmel og det stikker og strekker. ALT det er hjertelig velkommen når jeg vet hvorfor :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og må nu si at æ jobba mye overtid i rugeperioden, så d har ikke mye å si at spiren sitter fast om du stresser eller bare ligger. Når den sitter så sitter den. Så alle sammen slapp av og lev normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ska æ følge etter taralaili og sir at æ hadde også positiv test 💗

Åååå hurra minsin!!! Dette e lovende ord for september damene 💜💜 gratulerer sååå mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til dere med positive tester det er jo bare helt fantastisk:)

Har vert på ul i dag og det så veldig fint ut så da blir det tining av fryse egg på mandag og innsett tirsdag:) gleder meg til å få det i rugekassen:)

Har ikke vert i form de siste dagene med spysyke og kvalm men kanskje det er det som må til?

Snowflake_83 så du og skal inn på tirsdag så kanskje vi ses på venterommet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert på ul i dag og det så veldig fint ut så da blir det tining av fryse egg på mandag og innsett tirsdag:) gleder meg til å få det i rugekassen:)

Har ikke vert i form de siste dagene med spysyke og kvalm men kanskje det er det som må til?

Snowflake_83 så du og skal inn på tirsdag så kanskje vi ses på venterommet? :)

Gode nyheter Petra-prøvedokke :tommelopp:  har du mange på frys? Jeg syns det var kjemespenennde å tine egg for innsett, så krysser fingrene for deg:-) Håper formen er bedre nå, slik at du kommer deg over helgen :rolleyes:

Jeg og vil bare ruge...er så utålmodig nå, at jeg kjenner på meg at det nok blir den lengste helga i mitt liv. Men først av alt må jeg jo få utt eggene...så må disse bli befruktet og utvikle seg til blastocyster. Så det er mye som må klaffe før ett ev.t innsett neste tirsdag :pls: jeg er sååååååå klar...du aner ikke. Jeg lurer alltid på om jeg sitter sammen med noen av forumdamene, så det hadde vært morsomt :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gru/gleder meg så til i morgen..

Aner ikke hva jeg går til, og har blitt mer og mer "inni meg selv" de siste dagene..

Flere års ønske og lengsel er plutselig blitt virkelig!

Fra å nesten ikke tenke på det har jeg begynt å Google navn og sjekke når antatt termin vil bli..

Vogn googling, planlegging av barnerom..

Noen andre som har uttak/innsett denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg går til, og har blitt mer og mer "inni meg selv" de siste dagene..

Fra å nesten ikke tenke på det har jeg begynt å Google navn og sjekke når antatt termin vil bli..

Skjønner godt hva du beskriver Ivf-prøver86-...tiden går så alt for sakte, og så plutselig skal vi i ilden :P Jeg blir også litt innesluttet og tankefull når det nærmer seg, men det er  nok normalt...vi har jo 1000 ting å tenke på :fnise:  Ble gravid sist gang og lastet da ned egen app for å følge utviklingen av fosteret, men den gleden varte jo ikke lenge...så denne gangen tar jeg det helt kuli, så slipper jeg å gjøre det enda verre enn det det er.. :huh: Men jeg noterer meg stadig vekk ned navn, dersom jeg kommer over noe fint til kidden :tommelopp:  Barnerom og alt annet, tror jeg nok jeg venter med til uke 12 :P

Jeg har uttak i  morra og gruer meg litt jeg også...men det går nok så fint skal du se :-) Hvordan gikk det på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hva du beskriver Ivf-prøver86-...tiden går så alt for sakte, og så plutselig skal vi i ilden :P Jeg blir også litt innesluttet og tankefull når det nærmer seg, men det er  nok normalt...vi har jo 1000 ting å tenke på :fnise:  Ble gravid sist gang og lastet da ned egen app for å følge utviklingen av fosteret, men den gleden varte jo ikke lenge...så denne gangen tar jeg det helt kuli, så slipper jeg å gjøre det enda verre enn det det er.. :huh: Men jeg noterer meg stadig vekk ned navn, dersom jeg kommer over noe fint til kidden :tommelopp:  Barnerom og alt annet, tror jeg nok jeg venter med til uke 12 :P

Jeg har uttak i  morra og gruer meg litt jeg også...men det går nok så fint skal du se :-) Hvordan gikk det på UL?

Det gikk veldig fint.. Ene sida responderer veldig bra på hormonene, den andre ikke like bra.

Men det holder jo med den ene :-) Det holder jo med ett egentlig! :-)

Var på UL fredag, da var de ok, men litt små, også tilbake mandag - da var de store :)

Vi skal gjøre TESA (henter ut fra testiklene til mannen) så vi skal i ilden i morgen begge to.

Samtidig... Jeg skulle ønske han kunne være der og holde meg i hånda, men det gikk ikke..

Får trøste meg med at han kan holde meg i hånda under innsett isteden.. :-)

Satte EL-sprøyta i går, og trodde egentlig jeg skulle kjenne noe til det, men ingenting sålangt.

Sikkert like greit :-)

Hvordan er det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fint.. Ene sida responderer veldig bra på hormonene, den andre ikke like bra.

Var på UL fredag, da var de ok, men litt små, også tilbake mandag - da var de store :)

Vi skal gjøre TESA (henter ut fra testiklene til mannen) så vi skal i ilden i morgen begge to.

Samtidig... Jeg skulle ønske han kunne være der og holde meg i hånda, men det gikk ikke..

Satte EL-sprøyta i går, og trodde egentlig jeg skulle kjenne noe til det, men ingenting sålangt.

Hvordan er det hos deg?

Gjerne du burde holde ham i hånda :fnise: Uttaket kan være noe ubehagelig, kommer an på hva du får av drugs...men det hjelper veldig å følge med på skjermen og tenke happy thoughts :tommelopp:

Jeg var også på UL på fredag, men da var de ikke store nok - så ble satt på 3 dager xtra medisin. På mandag var de vokst seg fine og store....mest på høyre eggstokk. Personlig mener jeg at jeg responderer mindre på denne medisinen (Fostimon) enn hva jeg gjorde på Puregon :cry:  så det er kjipt..blir spennende å se hva de får ut i morra...Som du sier så trenger vi jo bare ETT gullegg :jepp:

Satte sprøyta i går kl.20.30 og kan ikke si at jeg merket noe til den...ikke nå heller.  Har uttak i morra kl.09..sånn ca. Enn du? Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflake_83 så du og skal inn på tirsdag så kanskje vi ses på venterommet? :)

Gode nyheter Petra-prøvedokke :tommelopp:  har du mange på frys? Jeg syns det var kjemespenennde å tine egg for innsett, så krysser fingrene for deg:-) Håper formen er bedre nå, slik at du kommer deg over helgen :rolleyes:

Jeg og vil bare ruge...er så utålmodig nå, at jeg kjenner på meg at det nok blir den lengste helga i mitt liv. Men først av alt må jeg jo få utt eggene...så må disse bli befruktet og utvikle seg til blastocyster. Så det er mye som må klaffe før ett ev.t innsett neste tirsdag :pls: jeg er sååååååå klar...du aner ikke. Jeg lurer alltid på om jeg sitter sammen med noen av forumdamene, så det hadde vært morsomt :takke:

Ja håper virkelig det går veien denne gang, ellers er det siste og 3 forsøk igjen. Har kun 1 på frys så håper det er klar for oss, vi er hvertfall klar :-) Satser på at formen stiger, er ganske kvalm så lurer på om det er bivirkninger av progynova som gjør det...? Ja forstår godt du er klar, jeg og er veldig klar nå. Håpet er at sommeren har gjort oss godt og at nå vil spiren sitte :-)  Ja lurer og på om noen av oss forumdamer sitter sammen på venterommet noen gang, trur nok det har skjedd bare vi ikke vet om hverandre. Min store skrekk er å treffe noen jeg kjenner men skulle jeg det så får det bare være :-)  av og til er det litt vondt å holde alt for en selv og ikke la andre vite om det men faren er jo at det blir en snakkis og folk vil mase og det gidder jeg ikke. Men nok om det...

Ønske deg masse lykke til i morgen på uttak håper det kommer mange gode egg ut :-) blir spennende å høre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det hos deg?

Gjerne du burde holde ham i hånda :fnise: Uttaket kan være noe ubehagelig, kommer an på hva du får av drugs...men det hjelper veldig å følge med på skjermen og tenke happy thoughts :tommelopp:

Jeg var også på UL på fredag, men da var de ikke store nok - så ble satt på 3 dager xtra medisin. På mandag var de vokst seg fine og store....mest på høyre eggstokk. Personlig mener jeg at jeg responderer mindre på denne medisinen (Fostimon) enn hva jeg gjorde på Puregon :cry:  så det er kjipt..blir spennende å se hva de får ut i morra...Som du sier så trenger vi jo bare ETT gullegg :jepp:

Satte sprøyta i går kl.20.30 og kan ikke si at jeg merket noe til den...ikke nå heller.  Har uttak i morra kl.09..sånn ca. Enn du? Hvor holder du til?

Her er det venstre som responderer best :-)

Måtte også ha 3 dager xtra fra fredag, men har gått på Menopure.

Har uttak ca 08 i morgen.. Håper jeg tåler det sånn passe, for jeg må på jobb etterpå (er alene denne uka).

Det får bare gå :-)

Bor på Øvre Romerike, så har vært litt pes å måtte til Riksen 2 ganger om dagen.

Men bedre enn Skien som var alternativet! Jammen bra vi ikke tok der.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere med positiv test:) veldig kjekt å lese at ting går bra unner dere det beste:)

jeg ligger med spysyken og har ikke fått i meg progynova som planlagt i går så håper ikke fryseforsøket blir avbrutt nå:( skal på ul på onsdag så håper det ser greit ut....bør vel ringe gi beskjed uansett? Noen med erfaringer på det?

Du kan bruke progynova vaginalt dersom du kaster opp.

Anonymous poster hash: 0fcb0...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så trøtt jeg er... Nå er det å hive seg i dusjen og reise opp til Haugesund. Krysser fingrene for Ivf-prøver86 og meg selv☀️✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så trøtt jeg er... Nå er det å hive seg i dusjen og reise opp til Haugesund. Krysser fingrene for Ivf-prøver86 og meg selv☀️✌️

Masse lykke til jenter, dette går bra skal dere se :) september er den o store fruktbarhetsmåneden!!! Jeg går nå bare å ruger å ruger, merker lite nå, litt småkvalm og mer sliten/trøtt, men det er nok av alle medisinene... Er virkelig spent på om de er der inne 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda.. Veldig spennende uttak denne gangen. Fant ett egg og så 3-4 tomme eggposer etter hverandre. Endte på 4 egg til slutt, så håper jammen meg at de er av topp kvalitet😜 mannen leverte prøve av donorkvalitet, så han strålte stort i dag😝 satser på at det hjelper på videre utvikling over helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda.. Veldig spennende uttak denne gangen. Fant ett egg og så 3-4 tomme eggposer etter hverandre. Endte på 4 egg til slutt, så håper jammen meg at de er av topp kvalitet mannen leverte prøve av donorkvalitet, så han strålte stort i dag satser på at det hjelper på videre utvikling over helga...

Hei!

Så bra Snowflake_83!

Endte på 6 egg her, og håper de er av god kvalitet.. Virket positivt hvertfall :-)

Mye styr med UL-maskinen først, men da fikk jo smertestillende virke skikkelig, jeg reagerte godt nok på dem, hehe

Litt uggent med mannen.. De skulle hente ut fra testiklene, og har hele tiden gamblet på at det ikke var noe problem. Men det var visst ikke så mye der.. Gikk greit, og legen hadde vært optimistisk og ment at det skulle være bra, så satser på det.. Men han burde visst vært der dagen før.

Så hvis vi må inn igjen blir det ikke så mye sjansing som det har vært denne gangen.

Nå er det bare å krysse fingrene og ringe inn i morgen, satse på vellykket innsett lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda.. Veldig spennende uttak denne gangen. Fant ett egg og så 3-4 tomme eggposer etter hverandre. Endte på 4 egg til slutt, så håper jammen meg at de er av topp kvalitet mannen leverte prøve av donorkvalitet, så han strålte stort i dag satser på at det hjelper på videre utvikling over helga...

Hei!

Så bra Snowflake_83!

Endte på 6 egg her, og håper de er av god kvalitet.. Virket positivt hvertfall :-)

Mye styr med UL-maskinen først, men da fikk jo smertestillende virke skikkelig, jeg reagerte godt nok på dem, hehe

Litt uggent med mannen.. De skulle hente ut fra testiklene, og har hele tiden gamblet på at det ikke var noe problem. Men det var visst ikke så mye der.. Gikk greit, og legen hadde vært optimistisk og ment at det skulle være bra, så satser på det.. Men han burde visst vært der dagen før.

Så hvis vi må inn igjen blir det ikke så mye sjansing som det har vært denne gangen.

Nå er det bare å krysse fingrene og ringe inn i morgen, satse på vellykket innsett lørdag!

Så bra med antall egg;) og det er jo millioner av sperm i selv små doser..så det går nok bra👍 er det Icsi dere benytter dere av da? Var det vondt for mannen din? Uttaket mitt tok lengre tid enn vanlig, da de prøvde å fylle alle eggposene med væske for å tvinge ut egga.. Er det mulig at noen av egga klekker før uttaket? Hadde syke EL smerter i natt.. Tvitvi.. Og lykke til videre! Du skulle rett på jobb var det slik? Ikke ta deg helt ut da😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...