Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Så nettopp en høygravid dame komme ut av butikken og fyrte opp en røyk på vei til bilen.. Jeg er selv gravid og følger alle kostholdsråd og røyker/snuser ikke og drikker ikke alkohol. Tør ikke spise en salamiskive engang jo! Kjente jeg ble kraftig støtt og provosert! Og kvalm faktisk. Tenk hvor mye denne dama røyker i svangerskapet når hun helt uafektet og likegyldig fyrer opp en røyk i all offentlighet i 2014.. Stakkars liten i den magen som må kveles i de stoffene og bli født til et liv med avhengighet i kroppen! Enkelte burde ikke få lov å blitt gravide!! Anonymous poster hash: 5c0b1...25c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er helt enig. Anonymous poster hash: fd9be...f72
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Kunne ikke vært mer enig. Kunnskapsløst, og finnes absolutt ingen unnskyldninger for det! Anonymous poster hash: f8afd...b60
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Pass på deg selv du, superwoman. Anonymous poster hash: 743fa...979
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Guuuuud. Alle er da ENIG at det ikke er bra. Hvorfor i helvete lage tråder om dette HVER uke??? Anonymous poster hash: bc770...946
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Pass på deg selv du, superwoman. Anonymous poster hash: 743fa...979 Nei, vet du hva! Dette har da virkelig ikke noe å gjøre med å være en superwoman! Skal du sette et liv til verden har du faktisk forpliktelser for å gi dette lille mennesket en god start på livet! Ellers kunne du faktisk gitt faen i å bli gravid! Makan til egoisme skal du lete lenge etter!! Hi Anonymous poster hash: 5c0b1...25c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jævlig egoistisk mor! Jeg mener at når en ikke en gang klarer å legge sine egne egoistiske og skadelige valg på hyllen når en er gravid burde en aldri fått barn! Anonymous poster hash: 21dd3...2f9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Guuuuud. Alle er da ENIG at det ikke er bra. Hvorfor i helvete lage tråder om dette HVER uke??? Anonymous poster hash: bc770...946 Da er vel dette et stor problem da hvis det blir tatt opp hver uke! Jeg personlig blir fullstendig frastøtt av å se mishandling på denne måten før ungen engang har kommet til verden. Rart jeg reagerer og lager en tråd?! Anonymous poster hash: 5c0b1...25c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Så nettopp en høygravid dame komme ut av butikken og fyrte opp en røyk på vei til bilen.. Jeg er selv gravid og følger alle kostholdsråd og røyker/snuser ikke og drikker ikke alkohol. Tør ikke spise en salamiskive engang jo! Kjente jeg ble kraftig støtt og provosert! Og kvalm faktisk. Tenk hvor mye denne dama røyker i svangerskapet når hun helt uafektet og likegyldig fyrer opp en røyk i all offentlighet i 2014.. Stakkars liten i den magen som må kveles i de stoffene og bli født til et liv med avhengighet i kroppen! Enkelte burde ikke få lov å blitt gravide!! Anonymous poster hash: 5c0b1...25c Enig i at det er idiotisk å røyke når man er gravid, men du høres passe hysterisk ut.... Og at du blir støtt av hva andre gjør meg sitt liv og helse forstår jeg ikke. Flott at du selv passer på helsa til deg og den lille, men ikke bry deg med hva andre gjør selv om det er aldri så idiotisk og ikke går utover deg. Anonymous poster hash: e21f7...10b
MammantilNurket Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Røyking under graviditeten er ikke OK i det hele tatt - ingen diskusjon. Om man glemmer seg bort og spiser feil ost eller skulle komme i skade for å spise is med eggelikør er det så sin sak, MEN sigarettene bør puttes i søppelbøtten med en gang testen er positiv (helst før).
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Guuuuud. Alle er da ENIG at det ikke er bra. Hvorfor i helvete lage tråder om dette HVER uke??? Anonymous poster hash: bc770...946 Da er vel dette et stor problem da hvis det blir tatt opp hver uke! Jeg personlig blir fullstendig frastøtt av å se mishandling på denne måten før ungen engang har kommet til verden. Rart jeg reagerer og lager en tråd?! Anonymous poster hash: 5c0b1...25c Personlig synes jeg det er skremmende at dumme folk får unger. Det hindrer ikke DEG å sette barn til verden. Og NEI jeg har aldri røyka så dette er ingen forsvarstale. Anonymous poster hash: bc770...946
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Pass på deg selv du, superwoman.Anonymous poster hash: 743fa...979 Nei, vet du hva! Dette har da virkelig ikke noe å gjøre med å være en superwoman! Skal du sette et liv til verden har du faktisk forpliktelser for å gi dette lille mennesket en god start på livet! Ellers kunne du faktisk gitt faen i å bli gravid! Makan til egoisme skal du lete lenge etter!! HiAnonymous poster hash: 5c0b1...25c Du måtte jo ettertrykkelig poengtere at du ikke en gan tør å spise salami mens du er gravid. Vil du ha klapp på skulderen? Så er ikke alle like flinke som deg da. Hva veit du om andres problem? Kanskje hun er tidligere pillemisbruker og roer lunta med en sigarett? Ingen i 2014 er så dum at de tror røyking under svangerskap ikke er skadelig. Men du veit ikke hva ei stakkars dame utenfor butikken sliter med. Jeg blir jo redd for å gå utafor døra jeg, risikerer jo å lese om meg selv her inne etterpå. Og nei jeg røyker ikke. Men mener fremdeles at folk skal passe sine egne saker. Skammelig at så mange her inne bryr seg om andre folk de ser ute helt tilfeldig. Feite folk på stranda også. Tragisk. Anonymous poster hash: 743fa...979
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Jo, noen folk tror helt alvorlig at det er ok å røyke som gravid. Sinnsykt, men sant. Anonymous poster hash: fd9be...f72
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6 Så du mener at store damer ikke skal få liv til å bli gravide ?? Anonymous poster hash: 1a070...e25
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #16 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6 Så du mener at store damer ikke skal få liv til å bli gravide ?? Anonymous poster hash: 1a070...e25 *lov Anonymous poster hash: 1a070...e25
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #17 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6 Så du mener at store damer ikke skal få liv til å bli gravide ?? Anonymous poster hash: 1a070...e25 *lov Anonymous poster hash: 1a070...e25 Forskning sier at overvekt er like skadelig som å røyke. Så NEI, de burde få skikk på vekten før de blir gravid. Anonymous poster hash: bc770...946
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #18 Skrevet 28. juli 2014 Ei venninne av meg røyka under graviditeten, gjerne 20 om dagen. Mora hennes hadde røyka med ho i magen og ho hadde jo blitt helt normal, var argumentet hennes. Barnet hennes på 1,5 er syk en gang i mnd (minst) og har mest sannsynlig astma. Stakkars barn. Anonymous poster hash: 28f3e...1e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #19 Skrevet 28. juli 2014 Drøyt å si at du blir provosert. Ikke alle kan noe for at de er store. Hva med å sterilisere alle tjukkasene? Kanskje pålegge abort ved for høy BMI? Anonymous poster hash: 1a070...e25
Zalosalutt Skrevet 28. juli 2014 #20 Skrevet 28. juli 2014 Helt enig i at det beste for både mor og barn er å kutte ut røyken, men noen klarer ikke å legge fra seg uvanen og det går i de fleste tilfeller bra. Nå ser vi jo at trenden er at mor går over til snus, (det er ikke så synlig og stigmatiserende) men fosteret for mer nikotin i kroppen og blodkarene blir trangere. Fosteret slipper allikevel all kullosen, så det går vel opp i opp.. Uansett, synes folk kan feie for egen dør, vi trenger ikke være politi og barnevern ovenfor alle foreldre som gjør noe vi selv ikke ville gjort..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #21 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6 Så du mener at store damer ikke skal få liv til å bli gravide ?? Anonymous poster hash: 1a070...e25 *lov Anonymous poster hash: 1a070...e25 Forskning sier at overvekt er like skadelig som å røyke. Så NEI, de burde få skikk på vekten før de blir gravid. Anonymous poster hash: bc770...946 Du må lese forskningen på nytt. Du har misforstått hva den sier. Anonymous poster hash: bb97c...c34
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #22 Skrevet 28. juli 2014 Pass på deg selv du, superwoman.Anonymous poster hash: 743fa...979 Nei, vet du hva! Dette har da virkelig ikke noe å gjøre med å være en superwoman! Skal du sette et liv til verden har du faktisk forpliktelser for å gi dette lille mennesket en god start på livet! Ellers kunne du faktisk gitt faen i å bli gravid! Makan til egoisme skal du lete lenge etter!! HiAnonymous poster hash: 5c0b1...25c Du måtte jo ettertrykkelig poengtere at du ikke en gan tør å spise salami mens du er gravid. Vil du ha klapp på skulderen? Så er ikke alle like flinke som deg da. Hva veit du om andres problem? Kanskje hun er tidligere pillemisbruker og roer lunta med en sigarett? Ingen i 2014 er så dum at de tror røyking under svangerskap ikke er skadelig. Men du veit ikke hva ei stakkars dame utenfor butikken sliter med. Jeg blir jo redd for å gå utafor døra jeg, risikerer jo å lese om meg selv her inne etterpå. Og nei jeg røyker ikke. Men mener fremdeles at folk skal passe sine egne saker. Skammelig at så mange her inne bryr seg om andre folk de ser ute helt tilfeldig. Feite folk på stranda også. Tragisk. Anonymous poster hash: 743fa...979 Dummeste jeg har lest på lenge! Barnemishandling er ikke lov når barnet er født, hvorfor da i magen? Og hvordan ville verden blitt hvis ingen brydde seg om andre enn seg selv? Er det greit å ikke gidde å bry seg om et barn som lever i et skadelig miljø? Anonymous poster hash: 12c68...477
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #23 Skrevet 28. juli 2014 Enig i at det er ekkelt å se gravide som røyker. Overvektige gravide også. Det er provoserende, men ikke noe å gjøre med. Anonymous poster hash: 96613...9d6 Så du mener at store damer ikke skal få liv til å bli gravide ?? Anonymous poster hash: 1a070...e25 *lov Anonymous poster hash: 1a070...e25 Forskning sier at overvekt er like skadelig som å røyke. Så NEI, de burde få skikk på vekten før de blir gravid. Anonymous poster hash: bc770...946 Du må lese forskningen på nytt. Du har misforstått hva den sier. Anonymous poster hash: bb97c...c34 Les den selv du! Anonymous poster hash: bc770...946
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #24 Skrevet 28. juli 2014 Enig. Jeg røyker selv, men gjorde det selvfølgelig ikke da jeg var gravid. Anonymous poster hash: 20b00...77c
Fashionista Skrevet 28. juli 2014 #25 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er så enig HI!! Blir mektig provosert over røykende mødre som ikke klarer å stumpe røyken!! Jeg sender dem et langt stygt blikk og så tenke jeg at det er de som med viten og vilje skader barnet sitt litt etter litt for hvert åndedrag med svineri de puster inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå