Catlady Skrevet 24. juli 2014 #26 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske.I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt.Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette.De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne.Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831 Merkelig nok er det mere stuerent å hetse jøder enn muslimer.. Jeg selv er oppvokst med den katolske tro uten at den har hatt så stor innvirkning på livet mitt.. Uansett så har jeg blitt mobbet og hetset hele livet pga det .. Jeg har jobbet i flere land i Midtøsten og Afrika. Vært i Israel endel.
Monica Skrevet 24. juli 2014 #27 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er ikke redd. Bestilte flybilletter fra Gardemoen på tirsdag, bare for en time siden. Tror sannsynligheten for at meg og mine skal bli rammet er ekstremt liten. Tenker mer på land som lever med dette daglig, og da ikke bare truslene, men daglige bomber og angrep.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #28 Skrevet 24. juli 2014 Ja, jeg kjenner at jeg er urolig inni meg... Bor i Oslo, og har hele familien og de fleste vennene mine her. Mange i sentrum. Kommer til å unngå t-banen og steder med store folkemengder i sentrum de neste dagene. Anonymous poster hash: f0ee8...b99
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #29 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er faktisk litt smånervøs selv om jeg bor langt uti huttaheita, men er veldig glad for at jeg bor akkurat her nå. Anonymous poster hash: a4d94...379
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #30 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt. Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette. De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne. Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831 De kjøpte en kirke? Kan man kjøpe kirker? Anonymous poster hash: 1958d...336
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #32 Skrevet 24. juli 2014 De kjøpte en kirke? Kan man kjøpe kirker? Anonymous poster hash: 1958d...336 Om kirken legges ut for salg så kan man kjøpe den. Noen jeg kjenner kjøpte en kirke og bygde den om innvendig så nå er den et bolighus. Sinnsykt stilig! Anonymous poster hash: d3ab7...8bb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #33 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt.Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette. De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne. Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831 De kjøpte en kirke? Kan man kjøpe kirker? Anonymous poster hash: 1958d...336 Googlet det nå... Trodde ikke kirker var til salgs.Men når muslimer kjøper en kirke for å bruke det som moské, så er det jo ikke så rart at de erstatter kristne/jødiske symbole med islamske. Anonymous poster hash: 1958d...336
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #34 Skrevet 24. juli 2014 Veldig redd. Bor sentralt i Oslo med tre barn og føler oss for det meste veldig trygge.. Unngår nå sentrum så langt det går. Anonymous poster hash: 413fe...15a
Sint naken biltyv Skrevet 24. juli 2014 #35 Skrevet 24. juli 2014 Ja jeg er redd for både krig og terror. Såpass mye at jeg går til psykolog for min angst for alt fra lyn og torden, at noen skal sette noe i halsen og dø, døden, krig, terror osv skal ikke få påvirke mine barn. Derfor jobber jeg aktivt med angsten.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #36 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt. Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette. De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne. Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831 Er det etniske nordmenn som hetser dere også eller kun muslimer? Jeg er norsk og kjenner ingen som har noe mot Jøder generelt, uansett hvilken mening de måtte ha ang Gaza.. Anonymous poster hash: 7ca2a...f9d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #37 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !!Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt.Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette. De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne. Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831 De kjøpte en kirke? Kan man kjøpe kirker? Anonymous poster hash: 1958d...336 Googlet det nå... Trodde ikke kirker var til salgs.Men når muslimer kjøper en kirke for å bruke det som moské, så er det jo ikke så rart at de erstatter kristne/jødiske symbole med islamske. Anonymous poster hash: 1958d...336 Men denne var fredet, og det var en betingelse for kjøpet. Anonymous poster hash: c57f1...831
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #38 Skrevet 24. juli 2014 Er det etniske nordmenn som hetser dere også eller kun muslimer? Jeg er norsk og kjenner ingen som har noe mot Jøder generelt, uansett hvilken mening de måtte ha ang Gaza.. Anonymous poster hash: 7ca2a...f9d Aldri blitt hetset av etniske nordmenn. Anonymous poster hash: c57f1...831
2 prinser <3 Skrevet 24. juli 2014 #39 Skrevet 24. juli 2014 Redd og redd. Syns vertfall det er veldig ukomfortabelt å gå å vente på mulig terror. Synes det er en vanvittig øyeåpner for hvor forferdelig det er nede i syria, gaza osv for tiden. Leser støtt om terror, barn som blir drept her og der, og føler det trekker videre opp mot norge. Noe må gjøres med situasjonen i midtøsten, det er vertfall sikkert!:s
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #40 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Der tror jeg du tar kraftig feil! Muslimer i Norge mottar utrolg mye hets i forhold til hva jøder i Norge gjør. Det er egentlig bare til å lese kommentarfeltene til diverse nettaviser, her inne, og folk generelle holdning til muslimer.Jøder har det mye bedre enn muslimer i Norge. Anonymous poster hash: b36db...b89
Superdolly Skrevet 24. juli 2014 #41 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er ikke akkurat redd. Men jeg følger ekstra godt med på nyhetene, og er jo litt spent (ikke på en god måte) på hva dette er og hva som kommer til å skje framover...
Fero Skrevet 24. juli 2014 #42 Skrevet 24. juli 2014 Kan ikke si det er noe stas å ha flybillett fra Gardermoen på mandag, men hjem må jeg, og da må jeg ut å fly. Kan ikke si jeg er redd, men det er klart jeg tillegger det en tanke eller to.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #43 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !!Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Der tror jeg du tar kraftig feil! Muslimer i Norge mottar utrolg mye hets i forhold til hva jøder i Norge gjør. Det er egentlig bare til å lese kommentarfeltene til diverse nettaviser, her inne, og folk generelle holdning til muslimer.Jøder har det mye bedre enn muslimer i Norge. Anonymous poster hash: b36db...b89 Da syns jeg du burde prøve en uke som jøde i Oslo. Anonymous poster hash: c57f1...831
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #44 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !!Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Der tror jeg du tar kraftig feil! Muslimer i Norge mottar utrolg mye hets i forhold til hva jøder i Norge gjør. Det er egentlig bare til å lese kommentarfeltene til diverse nettaviser, her inne, og folk generelle holdning til muslimer.Jøder har det mye bedre enn muslimer i Norge. Anonymous poster hash: b36db...b89 Da syns jeg du burde prøve en uke som jøde i Oslo. Anonymous poster hash: c57f1...831 Hjelpes så lei jeg er av jødene og den evige offerrollen! Dere har det ikke verre enn andre mennesker. Suck it up! Anonymous poster hash: d3ab7...8bb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #45 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er litt redd kjenner jeg. Bor i nærheten av Gardermoen og flere nære familiemedlemmer jobber på flyplassen, samt flere venner. Anonymous poster hash: 7ca2a...f9d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #46 Skrevet 24. juli 2014 Hjelpes så lei jeg er av jødene og den evige offerrollen! Dere har det ikke verre enn andre mennesker. Suck it up! Anonymous poster hash: d3ab7...8bb Offerrolle? Jeg vil ikke "suck it up" når barna mine ukentlig blir hetset, banket og trakassert. Når barna dine opplever det samme, så kan vi snakkes. Anonymous poster hash: c57f1...831
Katteskinnet Skrevet 24. juli 2014 #47 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !!Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Der tror jeg du tar kraftig feil! Muslimer i Norge mottar utrolg mye hets i forhold til hva jøder i Norge gjør. Det er egentlig bare til å lese kommentarfeltene til diverse nettaviser, her inne, og folk generelle holdning til muslimer.Jøder har det mye bedre enn muslimer i Norge. Anonymous poster hash: b36db...b89 Da syns jeg du burde prøve en uke som jøde i Oslo. Anonymous poster hash: c57f1...831 Hjelpes så lei jeg er av jødene og den evige offerrollen! Dere har det ikke verre enn andre mennesker. Suck it up! Anonymous poster hash: d3ab7...8bb Hehe... Og der viste du ditt sanne ansikt gitt Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #48 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er også redd. Bor like ved flyplassen, og kjenner mange som jobber der. Mannen min jobber i en offentlig bygning i Oslo, og han tar tog til jobb. Jeg misliker at han skal dit på mandag :/ Anonymous poster hash: 2c2d7...32f
Honningmelon Skrevet 24. juli 2014 #49 Skrevet 24. juli 2014 Ikke redd. Men, urolig. Spesielt å gå og vente på om det kommer til å skje noe veldig alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #50 Skrevet 24. juli 2014 Eg er litt redd sjøl om eg absolutt ikkje er i nærheten av noke trusselområde:p men meir redd for at huset skal rase sammen. Mest redd for vepsen på kjøkkenet, som gjer at eg ikkje får ete jappen min.. slå av lyset overalt og åpne døra/vinduet, så blir det eneste lyskilde. Da flyr de somregel ut. Anonymous poster hash: 40906...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå