Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Altså til dere som bor eller ferdes hvor det er reelt med et terrorangrep nå ? Anonymous poster hash: a3033...ab8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Reelt er det vel over hele Norge, men nei jeg er ikke redd. Anonymous poster hash: d3ab7...8bb
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Trusselen er mot hele Norge , men jeg er ikke redd .
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Nei, det gidder jeg ikke altså. Yolo, er det ikke det ungdommen sier? Anonymous poster hash: b6804...4c1
Nodisc Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Eg er litt redd sjøl om eg absolutt ikkje er i nærheten av noke trusselområde:p men meir redd for at huset skal rase sammen. Mest redd for vepsen på kjøkkenet, som gjer at eg ikkje får ete jappen min..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Det er mer reelt i Oslo sentrum enn på et tettsted med 100 mennesker. Ja, jeg er redd. Reiser gjennom Oslo sentrum daglig Anonymous poster hash: 048b1...1e1
Blåfrua Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Ikke akkurat redd, men kjenner jeg er glad jeg ikke bor i Oslo sentrum eller andre sentrale steder. Så litt påvirker det meg ja, innrømmer det.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Det er mer reelt i Oslo sentrum enn på et tettsted med 100 mennesker. Ja, jeg er redd. Reiser gjennom Oslo sentrum daglig Anonymous poster hash: 048b1...1e1 Det kommer helt an på hva som er misjonen med et eventuelt angrep. Er det feks. å ødelegge noe militært så vil kanskje Bardufoss eller Setermoen med sine 2000 innbyggere være langt mer interessant enn Oslo. Europas største militære feltsykehus ligger også i en liten kommune i nord og så har du oljen på Vestlandet osv. Kommer helt an på hva de ønsker å ramme..... Anonymous poster hash: d3ab7...8bb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Ser folk på dere at dere er jødiske eller spør de før de spytter? Jeg lure oppriktig for jeg har hørt flere si det, men jeg skjønner ikke hvordan man skiller ut jøder i mengden Anonymous poster hash: d3ab7...8bb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Syns det er litt ekkelt når man tenker over det. Barna mine går i en bhg med over 100barn, Niesen min skal på norwaycup, mannen min jobber i olja, venninnen min er på tall ship i Bergen. Har ingen minste Anonymous poster hash: 97efa...66a
ønskerbebis Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Føler ikke jeg er i noe reelt trusselområde så er ikke redd. Glad jeg ikke bor veldig sentralt, er politiker, sykepleier/lege eller skal på festival i de nærmeste tidene. Som regel er hensikten å drepe mange, og jeg tviler på de slipper en bombe eller lignende her jeg bor! Mer redd for de vennene og familie jeg har som bor i sentrale byer eller jobber steder som er mer tenkelig som mål. Men, blir det terrorangrep er jeg litt redd for krig! Det er egentlig det jeg er mest redd for!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Ser folk på dere at dere er jødiske eller spør de før de spytter? Jeg lure oppriktig for jeg har hørt flere si det, men jeg skjønner ikke hvordan man skiller ut jøder i mengden Anonymous poster hash: d3ab7...8bb Det er et svært lite jødisk miljø, og det har vært mange "spanere" utenfor Synagogen. Mannen min ser nok litt typisk jøde ut, men jeg tror det er fordi de allerede vet. Temperaturen har steget, og jeg er ikke overrasket over terrortrusselen, dessverre Anonymous poster hash: c57f1...831
Catlady Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831
Gjest ronja røverdatter Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Ikke redd, kanskje. Men jeg kjenner at det går innpå meg, ja.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Bor i utkanten av Oslo og vil ikke si at jeg er redd. Vi har vært skånet for slike ting så det er egentlig ikke uventet. Norge som land er jo ofte langt i front i diverse krigsrelaterte situasjoner så det er jo ikke et sjokk at noen vil komme etter oss. Man kan ikke gå rundt å være redd men man kan ta sine forholdsregler. Har vært noen runder i utlandet med Forsvaret så har sett litt hva folk er i stand til å gjøre. Blir ikke sjokkert om det skjer her men stoler på at politi og etteretning gjør det de kan for å hindre det. Anonymous poster hash: 3c1c5...cf1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #18 Skrevet 24. juli 2014 Er ikke redd for å rammes personlig av dette, men jeg er redd for riket og mine medborgere - ja. Noe annet synes jeg hadde vært meget ignorant slik som situasjonen er. Det er 40 år siden sist nasjonen gikk ut med en offentliggjøring av trussel, dette er ikke noen bagatell og overdramatisering. Jeg lever som normalt, men må si at jeg er spent på de neste døgnene. Anonymous poster hash: 5000e...6e8
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Ja, jeg er livredd for terror og krig
Catlady Skrevet 24. juli 2014 #20 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette .....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. juli 2014 #21 Skrevet 24. juli 2014 Ikke redd. Litt urolig og avventende kanskje, men ikke redd. Ser mer på nyhetene enn jeg pleier i dag da..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #22 Skrevet 24. juli 2014 Siden vi er en jødisk familie så er vi alltid redde. Blitt spyttet og angrepet så mange ganger nå at vi har ikke engang telling. Anonymous poster hash: c57f1...831 Faen så trist å lese !! Folk tror visst at siden vi er jødiske så er vi automatisk alt som er feil nede i Gaza =/ Anonymous poster hash: c57f1...831 Jeg har sett og opplevd en utrolig stygg holdning mot jøder og israelere de siste åra.. Det er skremmende. Veldig skremmende ..... Norges muslimer opplever ingen hets i forhold i de jødiske. I forhold til terrortrusselen har jeg oppholdt meg i såpass mye i krigssoner med langt mere "schwung" til at jeg skal bli redd for dette ..... Ja, det har blitt helt ekstremt. Vi har med tungt hjerte bestemt oss for å flytte fra Oslo, for muslimene rundt oss er så ekstremt aggressive. Jeg kan ikke la barna mine vokse opp med dette. De kan visst også komme unna med konkrete lovbrudd. I min families hjemby (Skien) så var det en flott gammel kirke med et fredet blyglassvindu med en Davidstjerne. Muslimene kjøpte dette bygget og nå er vinduet "forsvunnet". Merkelig... Oi, kan jeg spørre hvor du har vært? Anonymous poster hash: c57f1...831
I scream for icecream! Skrevet 24. juli 2014 #23 Skrevet 24. juli 2014 Var egentlig ganske rolig og avventende, men merket jeg fikk vondt i magen når de skriver at helsedirektoratet har opprettet krisestab. Fikk flashbacks tilbake til 22. Juli for 3 år siden..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #24 Skrevet 24. juli 2014 Ja, jeg er faktisk litt nervøs. Bor sentralt i Oslo. Skal egentlig ta t-banen gjennom sentrum med barnet i morgen, men det tror jeg at jeg dropper.. Anonymous poster hash: ee287...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #25 Skrevet 24. juli 2014 Ja, jeg er faktisk litt nervøs. Bor sentralt i Oslo. Skal egentlig ta t-banen gjennom sentrum med barnet i morgen, men det tror jeg at jeg dropper.. Anonymous poster hash: ee287...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå