Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #51 Skrevet 21. juli 2014 Det gjør deg til drømmedama for mange menn hvertfall. Høres ut som dere har et veldig godt samarbeid hvertfall, men han må gjøre noe med sinnet sitt. Du skriver jo at du pleier å fyre oppunder. Slutt med det. Høres jo ut som du vil krangle. Anonymous poster hash: 041e0...704 Hei, samboeren til HI. Skaff deg hjelp og slutt å plage samboeren din. Anonymous poster hash: 014ac...41c
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #52 Skrevet 21. juli 2014 Enten så er mannen din gal eller så er du paranoid! Hvorfor tror du han skriver her inne? Hva skriver han? Men det er jo forskjellig fra person til person. Hvordan man reagerer på stress og å være utslitt. Var han sånn før dere fikk barn da? Anonymous poster hash: 041e0...704 Anonym her, er garantert samboeren min. Så jeg gidder ikke svare mer. Snakk om å bli stalket og manipulert sier jeg bare. Takk for alle som svarte meg. Hi Anonymous poster hash: 1e4ee...f72 Anonymous poster hash: 041e0...704
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #53 Skrevet 21. juli 2014 Enten så er mannen din gal eller så er du paranoid! Hvorfor tror du han skriver her inne? Hva skriver han? Men det er jo forskjellig fra person til person. Hvordan man reagerer på stress og å være utslitt. Var han sånn før dere fikk barn da? Anonymous poster hash: 041e0...704 Anonym her, er garantert samboeren min. Så jeg gidder ikke svare mer. Snakk om å bli stalket og manipulert sier jeg bare. Takk for alle som svarte meg. Hi Anonymous poster hash: 1e4ee...f72 Anonymous poster hash: 041e0...704 Da er det i såfall han som har gjort meg paranoid. Men jeg er 99% sikker på at det er han, siden han har sagt at han ser hva jeg skriver her. Og at anonym (704) svarer på samme måte som han selv ville ha gjort. Hi Anonymous poster hash: 1e4ee...f72
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #54 Skrevet 21. juli 2014 HI, hva gjør samboeren din om du plutselig vil sjekke alt av ting han har passord på? Anonymous poster hash: 014ac...41c
Hjertefru Skrevet 21. juli 2014 #55 Skrevet 21. juli 2014 Full psyko-alarm. Tenker på mannen til Julia Roberts i "i seng med fienden". Det at han ikke liker rot kan tilskrives at han er tvangsprega, det er en ting. Noe helt annet og verre er kontrollbehovet og sjalusien. Som når han ønsker kontroll på din FB og mobil. Ikke bra
Hjertefru Skrevet 21. juli 2014 #56 Skrevet 21. juli 2014 Oi. Såpass ja. Hadde jeg truffet på mannen min her inne hadde jeg ringt akuttpsykiatrisk legevakt asap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå