Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #51 Skrevet 17. juli 2014 Puh - blir matt av å lese enkelte svar her inne.. Helt utrolig hva feige folk får seg til å si på et anonymt forum.. Så klart er prøverørsbarn like mye verdt!! Men det å få barn er en egoistisk handling samme hvordan man vrir og vender på det - uansett metode. Skjønner KJEMPEGODT behovet for egne barn når man først har bestemt seg - instinktene er ubegripelig sterke.. Anonymous poster hash: be636...de9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #52 Skrevet 17. juli 2014 Nei, i grunn kun om dette.. Jeg ville aldri våget meg ut på å lage mitt barn i et laboratorium. Da ville jeg heller adoptert altså!Anonymous poster hash: 77e0a...9d6 Er bare det, at du hadde neppe blitt funnet egent som adoptivforelder. Ikke alle som blir godkjent vet du.. Anonymous poster hash: 3ba3b...a84
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #53 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl aAnonymous poster hash: 99178...d6b Det er jeg enig i, man skal ikke tukle med naturen. Jeg er imot prøverør og donor synes det er umoralsk og uetisk. Men hva har det med barnets verdi å gjøre? Ingenting. Barna blir ikke mindre verdt fordi foreldrene (eller laborantene) tok de og de valgene. De er uskyldige Anonymous poster hash: 0b3dc...b5b Siden du er imot dette, regner jeg med at du har klart å lage barn på egen hånd? Rekk opp hånden alle dere her inne som er imot å "tukle med naturen" og som ikke klarer å produsere barn uten hjelp! Det er interresant å se om det overhode finnes en eneste en av dere. Sånn, da fikk jeg sagt det. Og nei, vi har ikke trengt hjelp selv, men 2 av mine barns beste venner er produsert i et laboratorium og er selvsagt ikke mindre verdt for det om! Anonymous poster hash: a44c3...40c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #54 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl a Anonymous poster hash: 99178...d6b Slike utsagn har jeg også lest men da tolker jeg dithen at det er befruktningsprosessen enkelte har problemer med. Ikke barna. Jeg håper hvertfall at ingen oppriktig mener at noen barn er bedre enn andre. Selvsagt. Det er da vel ingen som har problemer med barna. Anonymous poster hash: 10318...4d9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #55 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl aAnonymous poster hash: 99178...d6b Det er jeg enig i, man skal ikke tukle med naturen. Jeg er imot prøverør og donor synes det er umoralsk og uetisk. Men hva har det med barnets verdi å gjøre? Ingenting. Barna blir ikke mindre verdt fordi foreldrene (eller laborantene) tok de og de valgene.De er uskyldige Anonymous poster hash: 0b3dc...b5b Siden du er imot dette, regner jeg med at du har klart å lage barn på egen hånd? Rekk opp hånden alle dere her inne som er imot å "tukle med naturen" og som ikke klarer å produsere barn uten hjelp! Det er interresant å se om det overhode finnes en eneste en av dere. Sånn, da fikk jeg sagt det. Og nei, vi har ikke trengt hjelp selv, men 2 av mine barns beste venner er produsert i et laboratorium og er selvsagt ikke mindre verdt for det om! Anonymous poster hash: a44c3...40c Vi kan ikke få barn selv. Vi synes det grenser om det uetiske å å skulle få barn med hjelp utenfra. Men det er min og vår personlige mening. Har overhode ikke noe problem med at andre velger dette. For oss er det riktigere med adopsjon når vi ikke kan få egne barn. Anonymous poster hash: 10318...4d9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #56 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl aAnonymous poster hash: 99178...d6b Det er jeg enig i, man skal ikke tukle med naturen. Jeg er imot prøverør og donor synes det er umoralsk og uetisk. Men hva har det med barnets verdi å gjøre? Ingenting. Barna blir ikke mindre verdt fordi foreldrene (eller laborantene) tok de og de valgene.De er uskyldige Anonymous poster hash: 0b3dc...b5b Siden du er imot dette, regner jeg med at du har klart å lage barn på egen hånd? Rekk opp hånden alle dere her inne som er imot å "tukle med naturen" og som ikke klarer å produsere barn uten hjelp! Det er interresant å se om det overhode finnes en eneste en av dere.Sånn, da fikk jeg sagt det. Og nei, vi har ikke trengt hjelp selv, men 2 av mine barns beste venner er produsert i et laboratorium og er selvsagt ikke mindre verdt for det om!Anonymous poster hash: a44c3...40c Vi kan ikke få barn selv. Vi synes det grenser om det uetiske å å skulle få barn med hjelp utenfra. Men det er min og vår personlige mening. Har overhode ikke noe problem med at andre velger dette. For oss er det riktigere med adopsjon når vi ikke kan få egne barn. Anonymous poster hash: 10318...4d9 Og om dere ikke blir godkjent som adoptivforeldre så vil dere fremdeles ikke bruke hjelp? Anonymous poster hash: a44c3...40c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #57 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl aAnonymous poster hash: 99178...d6b Det er jeg enig i, man skal ikke tukle med naturen. Jeg er imot prøverør og donor synes det er umoralsk og uetisk. Men hva har det med barnets verdi å gjøre? Ingenting. Barna blir ikke mindre verdt fordi foreldrene (eller laborantene) tok de og de valgene.De er uskyldige Anonymous poster hash: 0b3dc...b5b Siden du er imot dette, regner jeg med at du har klart å lage barn på egen hånd? Rekk opp hånden alle dere her inne som er imot å "tukle med naturen" og som ikke klarer å produsere barn uten hjelp! Det er interresant å se om det overhode finnes en eneste en av dere.Sånn, da fikk jeg sagt det. Og nei, vi har ikke trengt hjelp selv, men 2 av mine barns beste venner er produsert i et laboratorium og er selvsagt ikke mindre verdt for det om!Anonymous poster hash: a44c3...40c Vi kan ikke få barn selv. Vi synes det grenser om det uetiske å å skulle få barn med hjelp utenfra. Men det er min og vår personlige mening. Har overhode ikke noe problem med at andre velger dette. For oss er det riktigere med adopsjon når vi ikke kan få egne barn. Anonymous poster hash: 10318...4d9 Og om dere ikke blir godkjent som adoptivforeldre så vil dere fremdeles ikke bruke hjelp? Anonymous poster hash: a44c3...40c Nei, det vil vi ikke. Vi synes det finnes grenser for egoisme, så det dropper vi. Hva andre velger får være opp til de enkelte. Anonymous poster hash: 10318...4d9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #58 Skrevet 17. juli 2014 Jeg fortalte min kjære om spørsmålet i denne tråden, og han bare "hæ? Hva slags folk stiller slike spørsmål? DE må være mindre verdt" Best comment ever, og jeg er enig Anonymous poster hash: 59a65...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå