Gå til innhold

Er prøverørsbarn mindre verdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker slik i deres øyne. Er de like mye verdt i forhold til barn "made in bed"?

Anonymous poster hash: 4e69c...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ein av kvar, det er ikkje skilnad i verdi på dei.

Skrevet

Siden de koster staten og oss foreldre en god slump penger skulle man jo heller tro motsatt ;-) 

Skrevet

Selvfølgelig er de like mye verdt.

Skrevet

Det virker slik i deres øyne. Er de like mye verdt i forhold til barn "made in bed"?

Anonymous poster hash: 4e69c...ac8

Så klart ikke. Må ha ekte vare for at de skal være noe tess. Prøverørs blir nerdebarn med briller, fregner og kviser. Nei, takke meg til ekte vare. Foretrekker egentlig best de barna som blir til i doggystyle og helst på første forsøk. De skal visst være veldig pene og populære disse barna!

Anonymous poster hash: d0939...fc6

Skrevet

I mine øyne er min datter verdt hele verden :hjerte:  :hjerte:

Sånn ellers er prøverørsbarn barn på lik linje som andre barn :)

Skrevet

Så klart ikke. Må ha ekte vare for at de skal være noe tess. Prøverørs blir nerdebarn med briller, fregner og kviser. Nei, takke meg til ekte vare. Foretrekker egentlig best de barna som blir til i doggystyle og helst på første forsøk. De skal visst være veldig pene og populære disse barna!

Anonymous poster hash: d0939...fc6

Aha! det er der fregnene og det dårlige synet kommer fra. Jeg skjønte det måtte være noe, skal ta en alvorsprat med min mor (og kanskje saksøke henne).

Hva med donorbarn etter inseminering, blir det fregnete nerdebarn det også selv om det strengt tatt ikke er prøverør?

(på den seriøse siden: baby er baby, ferdig snakka)

Anonymous poster hash: 736dc...b8f

Skrevet

Jeg mener det er bortkastet at staten skal være med å betale for slikt tull. Men de er vel ikke mindre verdt, er foreldrene jeg ser ned på ikke barna. De er uskyldig i foreldrenes kravstorhet og dumskap.

Anonymous poster hash: fa722...3a1

Skrevet

Jeg mener det er bortkastet at staten skal være med å betale for slikt tull. Men de er vel ikke mindre verdt, er foreldrene jeg ser ned på ikke barna. De er uskyldig i foreldrenes kravstorhet og dumskap.

Det er eit innbringande prosjekt å investere i framtidige skattebetalarar, berre nemner det..
Skrevet

Ser ned på? 

Si meg, tror du det står skrevet i panna på folk hvordan ungene deres ble unnfanget? 

Kjære deg, jeg kan informere deg om at ufrivillig barnløshet blir definert som en sykdom av WHO, hvorfor mener du at dette ikke er en sykdom folk skal få behandling for? 

Jeg ser forøvrig ned på folk som ikke ønsker at folk skal få behandlet sin sykdomstilstand. 

Anonymous poster hash: 71f0c...52b

Skrevet

*knis*

Jeg håper karma hopper opp og biter deg i ræva en dag snart :-D 

Skrevet

Selvsagt er de ikke mindre verdt! De er akkurat like mye verdt som andre barn. Vil påstå at det i snitt er mer oppegående foreldre som får prøverørsbarn, for alle de der som blir gravid på fest osv. er luket ut, de som går gjennom prøverør vil veldig gjerne og forbereder seg godt.

Og nei, jeg har ikke prøverørsbarn selv, heldige meg ble gravid naturlig, det er det ikke alle som blir. Bestevenninna mi er et av Norges første prøverørsbarn :)

Anonymous poster hash: 59a65...ea0

Skrevet

Vel, jeg ser ned på mennesker som praktiserer dumskap som vises i dette innlegget. Nice try ;)

Skrevet

Nei så absolutt ikke!!!! Hvem i alle dager kan i det hele tatt streife tanken på noe sånt?!!

Jeg jobber med assistert befruktning og ser frustrasjonene, vanskene, håpet og strevet bak mange prøverørsbarn! De er verdt hele hele verden til foreldrene sine!!!

Anonymous poster hash: adbf0...fdb

Skrevet

TULL...alle barn er da like mye verdt. Hva er forskjellen? Et liv er et liv.

Anonymous poster hash: 81656...247
Skrevet

Du var jo oppegående. Klarer ikke ta slike kommentarer seriøst, hvertfall ikke når du er så feig å signerer anonymt i tillegg.
Skrevet

Vel, jeg ser ned på mennesker som praktiserer dumskap som vises i dette innlegget. Nice try ;)

Ja at DU mener jeg er dum tar jeg ikke ille opp altså. ;) Har lest nok fra det til å gjøre meg opp en mening om deg lille venn.

Skrevet

Selvfølgelig er au naturell best!  Har 3 stk rema 1000(det enkle er det beste) babyer og de er verdens beste barn!!! :P

Anonymous poster hash: f945e...02e
Skrevet

Eeeeh nei.

Hvis noen hevder det burde de legges inn.

Alle barn er livets mirakel uansett.

Anonymous poster hash: 98374...0f6

Skrevet

Selvsagt er alle barn like mye verdt :)

Skrevet

Selvsagt er alle barn like mye verdt :)

Skrevet

Selvfølgelig er de ikke mindre verdt. hvorfor i all verden skulle de være det??

Skrevet

Ivf barn er like mye verdt som alle andre barn.

Barn er et barn!

Jeg har ikke hatt behov for det selv, men synes det er helt fantastisk at det finnes noe som kan hjelpe de som virkelig sliter med å gravide

Anonymous poster hash: 99178...d6b

Skrevet

Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?

Skrevet

Selvsagt er de like mye verdt. Ingen kan da mene noe annet?

Har lest en tråd her inne tidligere og da var det faktisk overraskende mange som mente det motsatte. At man skulle ikke tukle med naturen og det var uetisk å lage barn på et laboratorium bl a

Anonymous poster hash: 99178...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...