Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #26 Skrevet 9. juli 2014 Jøss, jeg møter da også ekser regelmessig, både med og uten alkohol, vi har delt lange tider av livet og det er slett ikke rart å møtes til lunsj, eller ta en øl eller tre og flire over dette og hint. Vi trenger ikke ha sex av den grunn. om man er i et forhold. Det er rett og slett ikke normal og møte eksen sin til lunsj osv. utenom du er blitt homofil. Altså det høres så dumt ut.. eksen er en person du har elsket, hatt sex med, ville leve livet med, men ting blei ikke sånn. Så føler du det er okay at man skal gå rundt og møte eksen sin når man er i et annet forhold? hører ikke hjemme noen plass. Si hei til h*n er noe annet, men det du snakker om er jo bare... Anonymous poster hash: f7e44...4bf Du er ikke særlig opplyst, er du vel? Jo, det er faktisk normalt å kunne møte eksen til lunsj eller hva det måtte være, også om en eller begge er i nye forhold, det er normalt både for meg, for mine ekser og for mine venner. Og hvorfor skulle vi ikke det, om det ikke var eksen fra helvete? Og jeg har ikke på noe vis skifta fil, ikke de heller, men vi har altså ikke slutta å like hverandre selv om vi slutta å pule og bo sammen. Sist jeg var i eksens hjemby overnattet jeg faktisk hos ham, gisp! For et trangt lite liv du lager deg. Enig med deg at det er ikke rart å møte eksem Osv ihvertfall ikke hvis man har holdt go kontakt etter at det ble slutt. Men det jeg hadde reagert litt på at hvis h*n plutselig skal møte eksem sin etter så lang tid. Hvis det er snakk om at de har vært sammen en stund uten at hun har tatt noe kontakt før nå Anonymous poster hash: 82d3e...aba
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #27 Skrevet 9. juli 2014 Jøss, jeg møter da også ekser regelmessig, både med og uten alkohol, vi har delt lange tider av livet og det er slett ikke rart å møtes til lunsj, eller ta en øl eller tre og flire over dette og hint. Vi trenger ikke ha sex av den grunn.om man er i et forhold. Det er rett og slett ikke normal og møte eksen sin til lunsj osv. utenom du er blitt homofil. Altså det høres så dumt ut.. eksen er en person du har elsket, hatt sex med, ville leve livet med, men ting blei ikke sånn. Så føler du det er okay at man skal gå rundt og møte eksen sin når man er i et annet forhold? hører ikke hjemme noen plass. Si hei til h*n er noe annet, men det du snakker om er jo bare... Anonymous poster hash: f7e44...4bf Du er ikke særlig opplyst, er du vel? Jo, det er faktisk normalt å kunne møte eksen til lunsj eller hva det måtte være, også om en eller begge er i nye forhold, det er normalt både for meg, for mine ekser og for mine venner. Og hvorfor skulle vi ikke det, om det ikke var eksen fra helvete? Og jeg har ikke på noe vis skifta fil, ikke de heller, men vi har altså ikke slutta å like hverandre selv om vi slutta å pule og bo sammen. Sist jeg var i eksens hjemby overnattet jeg faktisk hos ham, gisp! For et trangt lite liv du lager deg. Enig med deg at det er ikke rart å møte eksem Osv ihvertfall ikke hvis man har holdt go kontakt etter at det ble slutt. Men det jeg hadde reagert litt på at hvis h*n plutselig skal møte eksem sin etter så lang tid. Hvis det er snakk om at de har vært sammen en stund uten at hun har tatt noe kontakt før nå Anonymous poster hash: 82d3e...aba det er jo 4 år siden det ble slutt mellom dem... Anonymous poster hash: 10ee9...167
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #28 Skrevet 9. juli 2014 Men hvis du bare skriver for å søke støtte og "få rett" i at dette er dårlig, tar du ikke inn de svarene som ville ha gjort deg litt klokere på din kjærestes holdninger og meninger. Jeg tror dessverre at jo hardere du kniper fast, desto mer sand renner ut mellom fingrene dine. Du kan ikke minske hennes interesse for fyren ved å argumentere på dem måten du gjør. Å forvente at hun ikke skal prioritere venner, eller å snakke stygt om eksen hennes er ikke måten. Men jeg tror toget er på vei ut av perrongen for din del... men jeg har jo ikke snakket stygt om hennes venner eller om eksen hennes. hvordan kan du påstå det? jeg kniper jo ikke fast, jeg synes jo det er greit med egne venner. jeg synes bare det er rart at man skal gjennoppta kontakten med en eks HUN selv tidligere ikke har klart å fordra. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #29 Skrevet 9. juli 2014 Jøss, jeg møter da også ekser regelmessig, både med og uten alkohol, vi har delt lange tider av livet og det er slett ikke rart å møtes til lunsj, eller ta en øl eller tre og flire over dette og hint. Vi trenger ikke ha sex av den grunn.om man er i et forhold. Det er rett og slett ikke normal og møte eksen sin til lunsj osv. utenom du er blitt homofil. Altså det høres så dumt ut.. eksen er en person du har elsket, hatt sex med, ville leve livet med, men ting blei ikke sånn. Så føler du det er okay at man skal gå rundt og møte eksen sin når man er i et annet forhold? hører ikke hjemme noen plass. Si hei til h*n er noe annet, men det du snakker om er jo bare... Anonymous poster hash: f7e44...4bf Du er ikke særlig opplyst, er du vel? Jo, det er faktisk normalt å kunne møte eksen til lunsj eller hva det måtte være, også om en eller begge er i nye forhold, det er normalt både for meg, for mine ekser og for mine venner. Og hvorfor skulle vi ikke det, om det ikke var eksen fra helvete? Og jeg har ikke på noe vis skifta fil, ikke de heller, men vi har altså ikke slutta å like hverandre selv om vi slutta å pule og bo sammen. Sist jeg var i eksens hjemby overnattet jeg faktisk hos ham, gisp! For et trangt lite liv du lager deg.Enig med deg at det er ikke rart å møte eksem Osv ihvertfall ikke hvis man har holdt go kontakt etter at det ble slutt. Men det jeg hadde reagert litt på at hvis h*n plutselig skal møte eksem sin etter så lang tid. Hvis det er snakk om at de har vært sammen en stund uten at hun har tatt noe kontakt før nå Anonymous poster hash: 82d3e...aba det er jo 4 år siden det ble slutt mellom dem... Anonymous poster hash: 10ee9...167 Jeg har ikke sett min eks på 17 år, men besøkte ham i sommer likevel. Det betyr ikke at min samboer har noe mer grunn til å bli sjalu, enten det er kort eller lang tid siden sist. Poenget må jo være hva slags type relasjoner man har.
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #30 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Men hvis du bare skriver for å søke støtte og "få rett" i at dette er dårlig, tar du ikke inn de svarene som ville ha gjort deg litt klokere på din kjærestes holdninger og meninger. Jeg tror dessverre at jo hardere du kniper fast, desto mer sand renner ut mellom fingrene dine. Du kan ikke minske hennes interesse for fyren ved å argumentere på dem måten du gjør. Å forvente at hun ikke skal prioritere venner, eller å snakke stygt om eksen hennes er ikke måten. Men jeg tror toget er på vei ut av perrongen for din del... men jeg har jo ikke snakket stygt om hennes venner eller om eksen hennes. hvordan kan du påstå det?jeg kniper jo ikke fast, jeg synes jo det er greit med egne venner. jeg synes bare det er rart at man skal gjennoppta kontakten med en eks HUN selv tidligere ikke har klart å fordra. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Du sier dere jevnlig krangler om at du er dominerende. Røde varsellamper blinker...Falt deg inn at en eks også en gang har vært en fortrolig? En man kan fortelle ting? Jeg antar hun slipper ut damp når de snakker sammen. Endret 9. juli 2014 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #31 Skrevet 9. juli 2014 Men hvis du bare skriver for å søke støtte og "få rett" i at dette er dårlig, tar du ikke inn de svarene som ville ha gjort deg litt klokere på din kjærestes holdninger og meninger. Jeg tror dessverre at jo hardere du kniper fast, desto mer sand renner ut mellom fingrene dine. Du kan ikke minske hennes interesse for fyren ved å argumentere på dem måten du gjør. Å forvente at hun ikke skal prioritere venner, eller å snakke stygt om eksen hennes er ikke måten. Men jeg tror toget er på vei ut av perrongen for din del... men jeg har jo ikke snakket stygt om hennes venner eller om eksen hennes. hvordan kan du påstå det?jeg kniper jo ikke fast, jeg synes jo det er greit med egne venner. jeg synes bare det er rart at man skal gjennoppta kontakten med en eks HUN selv tidligere ikke har klart å fordra. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Du sier dere jevnlig krangler om at du er dominerende. Røde varsellamper blinker...Falt deg inn at en eks også en gang har vært en fortrolig? En man kan fortelle ting? Jeg antar hun slipper ut damp når de snakker sammen. jeg sa ikke at vi krangler som at jeg var dominerende, men at vi krangler som normale par. alle par har krangler, Anonymous poster hash: 10ee9...167
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #32 Skrevet 9. juli 2014 Jeg forstår deg veldig godt. Her hadde det ikke vært aktuelt at noen av oss møtte ekser. Heller ikke aktuelt å treffe venner uten hverandre og barna. Her har vi vært sammen i 12 år, og vi har ikke behov for å treffe andre uten hverandre. Når vi er sosiale så er det sammen og med andre vennepar med barn. Jeg kan ikke forstå at man har behov for tid uten sin partner eller uten sine barn. Anonymous poster hash: 564e8...da1
Gjest beef sister Skrevet 9. juli 2014 #33 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #34 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for? Det er vel rimelig opplagt hva han er redd for? Anonymous poster hash: bea84...03a
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #35 Skrevet 9. juli 2014 Men hvis du bare skriver for å søke støtte og "få rett" i at dette er dårlig, tar du ikke inn de svarene som ville ha gjort deg litt klokere på din kjærestes holdninger og meninger. Jeg tror dessverre at jo hardere du kniper fast, desto mer sand renner ut mellom fingrene dine. Du kan ikke minske hennes interesse for fyren ved å argumentere på dem måten du gjør. Å forvente at hun ikke skal prioritere venner, eller å snakke stygt om eksen hennes er ikke måten. Men jeg tror toget er på vei ut av perrongen for din del... men jeg har jo ikke snakket stygt om hennes venner eller om eksen hennes. hvordan kan du påstå det?jeg kniper jo ikke fast, jeg synes jo det er greit med egne venner. jeg synes bare det er rart at man skal gjennoppta kontakten med en eks HUN selv tidligere ikke har klart å fordra. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Du sier dere jevnlig krangler om at du er dominerende. Røde varsellamper blinker...Falt deg inn at en eks også en gang har vært en fortrolig? En man kan fortelle ting? Jeg antar hun slipper ut damp når de snakker sammen. jeg sa ikke at vi krangler som at jeg var dominerende, men at vi krangler som normale par. alle par har krangler, Anonymous poster hash: 10ee9...167 I hovedinnlegget sier du at hun mener du et dominerende og at dere også krangler om det. Og nei, ikke alle par har krangler. Noen par, ganske mange, har samtaler. Og lavt konfliktnivå. Men din motivasjon for å skrive her - den bør du analysere litt. For du ønsker åpenbart ikke å komme på innsida av huet hennes. Du ønsker støtte, og det må du finne deg i at det ikke alltid blir.
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #36 Skrevet 9. juli 2014 Jeg forstår deg veldig godt. Her hadde det ikke vært aktuelt at noen av oss møtte ekser. Heller ikke aktuelt å treffe venner uten hverandre og barna. Her har vi vært sammen i 12 år, og vi har ikke behov for å treffe andre uten hverandre. Når vi er sosiale så er det sammen og med andre vennepar med barn. Jeg kan ikke forstå at man har behov for tid uten sin partner eller uten sine barn. Anonymous poster hash: 564e8...da1 Tror den siste setningen der vil gi flere enn meg kvelningsfornemmelser. Men deg om det. Selv om du ikke forstår at noen kan ønske seg tid uten partneren til stede, er det veldig vanlig å ønske seg det - og det er sunt å bevilge seg det.
Gjest beef sister Skrevet 9. juli 2014 #37 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for?Det er vel rimelig opplagt hva han er redd for? Anonymous poster hash: bea84...03a Joda, men forhold uten tillit er dødsdømte, så det vil jo bare gå en vei åkkesom.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #38 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for? Det er ikke kontrollbehov, det er mer et spørsmål om hva HUN får ut av det? Jeg er ikke redd for noen ting, jeg ser bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #39 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for? Det er ikke kontrollbehov, det er mer et spørsmål om hva HUN får ut av det? Jeg er ikke redd for noen ting, jeg ser bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Jeg ser ikke poenget med frimerkesamlinger. Men jeg skriver ikke her og klager over at mannen min driver med det heller. Jeg trenger ikke vite poenget med alt andre gjør. Hvis de har glede av det, så, fint. Men det ligger mer i det. Ikke lat som noe annet. Gå i deg selv, og vær ærlig!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #40 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for? Det er ikke kontrollbehov, det er mer et spørsmål om hva HUN får ut av det? Jeg er ikke redd for noen ting, jeg ser bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 10ee9...167 ikke lur deg selv. Hvis du bare ikke så poenget ville du vel ikke opprettet en tråd på kvinnesiden dinbaby midt på natten? Det erange ting jeg ikke ser poenget med men som ikke engasjerer meg nevneverdig.. Anonymous poster hash: bea84...03a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #41 Skrevet 9. juli 2014 Jeg konstaterer at noen synes dette ikke er greit, og andre mener det er nødvendig... kjenner at jeg bare blir sliten av å lese kommentarerer fra folk som ikke har noen forutsetninger for å mene noe om vårt forhold.det må være lov til å stille et spørsmål om noe er "greit" eller "ikke greit" uten at man skal bli analysert opp i mente.vi har det bra i forholdet vårt, takk for det. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #42 Skrevet 9. juli 2014 Høhø, du har henvendt deg feil sted hvis du ønsket å bli jattet med ;-) Anonymous poster hash: bea84...03a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #43 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for?Det er ikke kontrollbehov, det er mer et spørsmål om hva HUN får ut av det? Jeg er ikke redd for noen ting, jeg ser bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Jeg ser ikke poenget med frimerkesamlinger. Men jeg skriver ikke her og klager over at mannen min driver med det heller. Jeg trenger ikke vite poenget med alt andre gjør. Hvis de har glede av det, så, fint. Men det ligger mer i det. Ikke lat som noe annet. Gå i deg selv, og vær ærlig! ingen kommentar til dette. makan til usakeligheter skal man lete lenge etter i alle fall. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #44 Skrevet 9. juli 2014 Jeg konstaterer at noen synes dette ikke er greit, og andre mener det er nødvendig... kjenner at jeg bare blir sliten av å lese kommentarerer fra folk som ikke har noen forutsetninger for å mene noe om vårt forhold. det må være lov til å stille et spørsmål om noe er "greit" eller "ikke greit" uten at man skal bli analysert opp i mente. vi har det bra i forholdet vårt, takk for det. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Analysen bør du selv ta. Ikke vi. Men du kan ikke klandre oss for å svare når spørsmålet blir stilt. Og det er påtakelig hvordan hele saken plasseres "utenfor" deg selv. Ingen ting er visst ditt problem her: ikke at dere krangler, ikke at hun kaller deg dominerende, ikke at hun liker en fyr hun før har mislikt, alt er utenfor deg. Til slutt heter det jammen meg at det hele er irrelevant for DEG, du er bare så nysgjerrig på hvorfor det er relevant for HENNE. Men da et det henne du må spørre, ikke oss. Og jeg gjetter på at du har spurt, og at hun har lest underteksten, og at det vanskeliggjorde samtalen? Men jeg kan ta feil. Jeg skulle bare ønske du ville ta tak i din egen andel i dette. Ikke bare drive og rettferdiggjøre deg og sanke stemmer for ditt syn.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #45 Skrevet 9. juli 2014 Ærlig talt! Mann deg opp og si, om ikke til oss, så ihveryfall til deg selv, at du føler deg krenket, du synes hun er respektløs overfor deg og forholdet deres, og sist men ikke minst; du er pisseredd for å miste henne! Anonymous poster hash: bea84...03a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #46 Skrevet 9. juli 2014 Høhø, du har henvendt deg feil sted hvis du ønsket å bli jattet med ;-) Anonymous poster hash: bea84...03a jatte kan jeg gjøre med svigermor jeg kom med en ærlig forespørsel på om noe var greit eller ikke. så i stedet for å svare på om hva man mener, skal enkelte begynne å analysere meg i stedet. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #47 Skrevet 9. juli 2014 Syns du virkelig det er så rart? Les tråden igjen en senere gang, du, og se om noen ting begynner å gi mening i etterpåklokskapens lys.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #48 Skrevet 9. juli 2014 Jeg konstaterer at noen synes dette ikke er greit, og andre mener det er nødvendig... kjenner at jeg bare blir sliten av å lese kommentarerer fra folk som ikke har noen forutsetninger for å mene noe om vårt forhold. det må være lov til å stille et spørsmål om noe er "greit" eller "ikke greit" uten at man skal bli analysert opp i mente. vi har det bra i forholdet vårt, takk for det. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Analysen bør du selv ta. Ikke vi. Men du kan ikke klandre oss for å svare når spørsmålet blir stilt. Og det er påtakelig hvordan hele saken plasseres "utenfor" deg selv. Ingen ting er visst ditt problem her: ikke at dere krangler, ikke at hun kaller deg dominerende, ikke at hun liker en fyr hun før har mislikt, alt er utenfor deg. Til slutt heter det jammen meg at det hele er irrelevant for DEG, du er bare så nysgjerrig på hvorfor det er relevant for HENNE. Men da et det henne du må spørre, ikke oss. Og jeg gjetter på at du har spurt, og at hun har lest underteksten, og at det vanskeliggjorde samtalen? Men jeg kan ta feil. Jeg skulle bare ønske du ville ta tak i din egen andel i dette. Ikke bare drive og rettferdiggjøre deg og sanke stemmer for ditt syn. jeg har snakket med henne om det... alt jeg var ute etter her av en common opinion på hva folk mener. Anonymous poster hash: 10ee9...167
Gjest beef sister Skrevet 9. juli 2014 #49 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tenker at voksne mennesker skal få velge hvem de selv vil møte. Jeg skal utelukke ganske mange flotte personer fra livet mitt hvis det skal være en regel om ingen historie. Det må være slitsomt å føle et kontrolleringsbehov. Hva er du redd for? Det er ikke kontrollbehov, det er mer et spørsmål om hva HUN får ut av det? Jeg er ikke redd for noen ting, jeg ser bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 10ee9...167 Må du se et poeng i alt folk gjør?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #50 Skrevet 9. juli 2014 Ærlig talt! Mann deg opp og si, om ikke til oss, så ihveryfall til deg selv, at du føler deg krenket, du synes hun er respektløs overfor deg og forholdet deres, og sist men ikke minst; du er pisseredd for å miste henne! Anonymous poster hash: bea84...03a Ærlig talt! Mann deg opp og si, om ikke til oss, så ihveryfall til deg selv, at du føler deg krenket, du synes hun er respektløs overfor deg og forholdet deres, og sist men ikke minst; du er pisseredd for å miste henne! Anonymous poster hash: bea84...03a vi har snakket om et mange ganger og jeg er ikke redd for å miste henne. jeg kan ikke nekte henne å treffe noen, men jeg har sagt meningen om det. noe hun synes er dominerende. skulle jo nesten tro vi var på randen av brudd her fordi man treffer andre. det er ikke sånn det er. selv om enkelte har satt dette veldig på spissen Anonymous poster hash: 10ee9...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå