Gå til innhold

Symptomer


FrøkenG

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9+3 og troooor jeg begynner å bli bedre. Har vært pyton i varmen!

 

Til dere som spiser imodium mot oppblåst mage: det er en medisin for diaré, virker stoppende. Minifom kapsler virker mot luft. :)

 

Bellanie, du er heldig om du slipper hehe, ubehaget dukker ofte opp etter uke 6 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 6+1 idag og bare for noen dager siden var jeg veldig bekymret for at jeg kun hadde litt ømme brystvorter som symptom, aaahhh men nå derimot.. Brystene begynner å bli ømme, jeg er konstant uggen, sliter med å få ned mat og holdt på å kaste opp i sted. Usj! Er på ferie i sydlige strøk i tillegg, så jeg forsøker å være über-forsiktig med div mat, med andre ord spiser jeg nesten kun loff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg Miniform jeg og. Håper det gir noe effekt. Jeg er jo så oppblåst, ser jo ut som jeg er snart halvveis i dette svangerskapet😜 Så er jeg egentlig bare 8+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det begynt da- 6 + et eller annet, og er så svimmel at jeg sliter med å stå å gå lenge om gangen.

Ryggen verker for den minste anstrengelse, og jeg er så sløv og trøtt, orker ingenting- men får ikke såve :/ Blææ..

 

Da var det reelt!! Har også magesmerter, mageknip nederst i magen på en måte. Kan ikke huske det fra tidligere..

Ikke kvalm heldigvis, men legger merke til at kroppen har behov for mye væske, veldig mye veske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+1 og har vært kvalm fra midten av uke 4. Kvalm fra æ står opp te æ går å lægg mæ. Ikke kasta opp da. My murring i magen. Trøtt og sliten. Hormonell og oppblåst. Litt mindre oppblåst no enn æ va i uke 4 og 5. Men æ e bare gla for alle symptoma. Mista i uke 23 i mai og ble raskt gravid igjen. Hadd så og si ingen symptoma sist, så no e æ gla for alle vondter og kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles "fin" her :) eneste er svimmel, oppblåst og vondt i hode. Oi, må legge til ekstrem tretthet! Har antydning til kvalme når jeg er sulten eller mett :P er 9+2 i dag :) krysser fingrene for at det ikke blir verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nesten ikke jeg er gravid, er gravid med tvillinger 10+2 idag og har som FrøkenG kun antydninger til kvalme når jeg er sulten eller mett. Litt halsbrann på kveldene, trøtt og sliten og ømme bryster kun når jeg står opp :P Håper forsåvidt at det holder seg slik og at alt går bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterblomst! Rettelse her, tar minifom og ikke imodium som jeg nevnte tidligere. Tok noen dager før det begynte å virke... Blir fremdeles oppblåste men varer ikke like lenge og gjør heller ikke så vondt som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner symptomene å merkes for alvor. 7+1 i dag. Jevnlig kvalm hele dagen men verst på morgenen😨. Må tvinge i meg noe mat. Har mye "mensmurringer" og når jeg står opp fra sofaen så må jeg holde meg fast for ikke å ramle i gulvet. Puppene er også kjempeømme og hovne😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...