Gå til innhold

Symptomer


FrøkenG

Anbefalte innlegg

Maryj, ta folat før leggetid om du ikke kaster opp da ;)

Drikk cola blandet med farris, om ikke kullsyren tar deg, da får du sukker og salter til en dehydrert sliten kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar nycoplus sitt tilskudd nå i 4 uker til så over på det andre tror jeg :-) Tar alt på morgenen

 

Jeg har fått dilla på loffskiver og gräddost! (er i uke 8 idag). Samt trøtt og småkvalm.. Ingen oppkast her i gården (takk gud)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maryj, ta folat før leggetid om du ikke kaster opp da ;)

Drikk cola blandet med farris, om ikke kullsyren tar deg, da får du sukker og salter til en dehydrert sliten kropp :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alira: mener å huske at det er bare det første trimesteret man trenger å ta folat (for det er da utviklingen av ryggmargen skjer). Skal faktisk "kose" meg med pillene mine nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alira: mener å huske at det er bare det første trimesteret man trenger å ta folat (for det er da utviklingen av ryggmargen skjer). Skal faktisk "kose" meg med pillene mine nå ;)

Det er det jeg også har hørt :) kos deg ;) Ser de har Gravid kosttilskudd for 2. og 3. trimester, samt ammeperioden.. men de inneholder sikkert ikke like mye folat.. så da er det antageligvis nok å bare ta tran? og eventuelt jerntabletter dersom blodprøvene hos legen viser lave verdier :)

Det viktigste er nok å spise sunt og variert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg redd!!!

 

Hadde for noen dager siden en kvalme som ikke lignet grisen, og nå er plutselig kvalmen borte og eneste jeg føler er trøtthet!

 

Ingen magesmerter eller ryggsmerter...

 

Kan det gå galne veien?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrøkenG, symptomer kommer og går uten at d trenger å ha noen som helst betydning. Jeg møtte på en gammel demon her hin dagen.. I forrige svangerskap hadde jeg nemlig paranoia over at jeg sku miste eller noe sku gå gale, pg spesielt når noe forandret seg (mer eller mindre symptomer, andre symptomer... you name it)! Så kom jeg på det jordmor sa til meg: så lenge du ikke har kramper ellet blødninger er det stort sett i orden og ingenting å bekymre seg over! Men selvsagt følg med og ta evt komtakt m legen om det er noe spesielt!

 

Jeg har foreløpig lite symptomer, men er innimellom kvalm, har halsbrann, men det er for sjeldent til at d er et symptom så dermed dukket demonen opp igjen... Gleder meg til tidlig ul om noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenG, symptomer kommer og går uten at d trenger å ha noen som helst betydning. Jeg møtte på en gammel demon her hin dagen.. I forrige svangerskap hadde jeg nemlig paranoia over at jeg sku miste eller noe sku gå gale, pg spesielt når noe forandret seg (mer eller mindre symptomer, andre symptomer... you name it)! Så kom jeg på det jordmor sa til meg: så lenge du ikke har kramper ellet blødninger er det stort sett i orden og ingenting å bekymre seg over! Men selvsagt følg med og ta evt komtakt m legen om det er noe spesielt!

 

Jeg har foreløpig lite symptomer, men er innimellom kvalm, har halsbrann, men det er for sjeldent til at d er et symptom så dermed dukket demonen opp igjen... Gleder meg til tidlig ul om noen uker!

Ok, får prøve å stenge demonen ute :)

 

Har flytta timen ul timen min torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet kl 06.30.. Klump i halsen og kvalme. Er 7+3 idag og føler meg dritt. Vet jeg må spise noe, men akkurat nå holder jeg meg til sofan! :-p kjenner jeg gruer meg veldig til stesønn kommer idag for 2 uker! Blir vanskelig når jeg er så redusert :(

 

Ellers så har jeg det greit! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd og nervøs...

Eneste symptomer jeg har er vonde bryst og mye på do.. I dag skal jeg på tidlig ul.. Håper det ikke er slik at når kvalmen forsvinner, er det ikke liv lengre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd og nervøs...

Eneste symptomer jeg har er vonde bryst og mye på do.. I dag skal jeg på tidlig ul.. Håper det ikke er slik at når kvalmen forsvinner, er det ikke liv lengre :(

Masse lykke til i dag, alt er nok i orden skal du se :)

 

Hvor tar du UL? Og hvorfor så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er veldig redd og nervøs...

Eneste symptomer jeg har er vonde bryst og mye på do.. I dag skal jeg på tidlig ul.. Håper det ikke er slik at når kvalmen forsvinner, er det ikke liv lengre :(

Masse lykke til i dag, alt er nok i orden skal du se :)

 

Hvor tar du UL? Og hvorfor så tidlig?

Jeg skal til Sigrids ultra i Stavanger :) jeg går så tidlig kun for å høre hjertelyd, jeg makter ikke å gå helt til kontrollen hos fastlegen i august uten å vite noe :P så det blir en ul i dag, og en om en mnd før den ordinære i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg er veldig redd og nervøs...

Eneste symptomer jeg har er vonde bryst og mye på do.. I dag skal jeg på tidlig ul.. Håper det ikke er slik at når kvalmen forsvinner, er det ikke liv lengre :(

Masse lykke til i dag, alt er nok i orden skal du se :)

 

Hvor tar du UL? Og hvorfor så tidlig?

Jeg skal til Sigrids ultra i Stavanger :) jeg går så tidlig kun for å høre hjertelyd, jeg makter ikke å gå helt til kontrollen hos fastlegen i august uten å vite noe :P så det blir en ul i dag, og en om en mnd før den ordinære i september :)

 

Så kos, Jeg har også gått til sigrid tidligere :) kanon hyggelig dame, hun fortalte meg kjønnet på barnet sist når jeg var 15+4 ;) Stemte også ;)

 

Hva må du betale nå? tror jeg også skal ta en tidlig en om noen uker :) Men tenker prisene har forandret seg siden 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg er veldig redd og nervøs...

Eneste symptomer jeg har er vonde bryst og mye på do.. I dag skal jeg på tidlig ul.. Håper det ikke er slik at når kvalmen forsvinner, er det ikke liv lengre :(

Masse lykke til i dag, alt er nok i orden skal du se :)

 

Hvor tar du UL? Og hvorfor så tidlig?

Jeg skal til Sigrids ultra i Stavanger :) jeg går så tidlig kun for å høre hjertelyd, jeg makter ikke å gå helt til kontrollen hos fastlegen i august uten å vite noe :P så det blir en ul i dag, og en om en mnd før den ordinære i september :)

Så kos, Jeg har også gått til sigrid tidligere :) kanon hyggelig dame, hun fortalte meg kjønnet på barnet sist når jeg var 15+4 ;) Stemte også ;)

 

Hva må du betale nå? tror jeg også skal ta en tidlig en om noen uker :) Men tenker prisene har forandret seg siden 2010 :)

Alt var helt fint :) perfekt plassering av spiren :)

 

Skal til ny ul rett over 13 uker, hun kan da se kjønnet :)

 

Betalte 500,- syns ikke det var så gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+3 idag og mine symptomer er:

 - Ømme pupper!! (ganske vonde)

- må alltid tisse engang om natten, og igjen når jeg står opp (tisser mye)

- kvalmen kommer i bølger, men er ikke så ekstrem som at jeg må spy

- gulper ofte opp mat! (liker ikke!)

- merket at blodårene mine på puppene er blitt sterkere enn normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser hele natten og har begynt å bli kvalm.. Er fortsatt ganske usikker på hvor langt på vei jeg er men det finner jeg vel ut snart. Hvis jeg er så uheldig og er i uke 6 kan jo kvalmen melde seg any time! noen dager er jeg mer uggen enn andre, noen kjenner jeg null og niks av kvalme. Jeg sovner stort sett på vei hjem fra jobb med samboer da. Mye sliten og GUD BEDRE så FORSTOPPET! Har kjøpt meg Kelloggs Fitness og skal definitivt investere i Biola/actimel/svisker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to Håpefull :) Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til uke 12-14 med dette.. (6+4 idag) Brystene er så sykt ømme, men det er jo bare en filleting i forhold.. Ellers går vekten litt nedover, så får se hva som skjer etterhvert, håper og tror at jeg slipper hjelp med næring :) Legen anbefalte meg akupressur (armbånd mot kvalme) så jeg skal prøve å komme meg til et apotek idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt trøtt hele dagen og uggen på ettermiddag/kveld(spesielt når jeg eg sliten...) heldigvis (*bank-i-bordet*) ingen oppkast enda! Ca like symptomer som forrige gang!

Uff! Føler virkelig med dere som kaster opp! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to Håpefull :) Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til uke 12-14 med dette.. (6+4 idag) Brystene er så sykt ømme, men det er jo bare en filleting i forhold.. Ellers går vekten litt nedover, så får se hva som skjer etterhvert, håper og tror at jeg slipper hjelp med næring :) Legen anbefalte meg akupressur (armbånd mot kvalme) så jeg skal prøve å komme meg til et apotek idag!

Armbåndene hjalp ikke her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen begynt å melde seg.. Så lenge jeg spiser ofte nok går d fint, men må bare ikke vente for lenge før jeg får i meg mat. Ellers har jeg masse menssmerter, men husker jeg hadde d sist også så tenker d er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbåndene hjalp ikke meg heller :( men, må er formen myyyye bedre enn den var sist helg :) jeg har også roet meg litt etter vi var på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...