Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9+3 og troooor jeg begynner å bli bedre. Har vært pyton i varmen!

Til dere som spiser imodium mot oppblåst mage: det er en medisin for diaré, virker stoppende. Minifom kapsler virker mot luft. :)

Bellanie, du er heldig om du slipper hehe, ubehaget dukker ofte opp etter uke 6 ;)

Fortsetter under...

Er 6+1 idag og bare for noen dager siden var jeg veldig bekymret for at jeg kun hadde litt ømme brystvorter som symptom, aaahhh men nå derimot.. Brystene begynner å bli ømme, jeg er konstant uggen, sliter med å få ned mat og holdt på å kaste opp i sted. Usj! Er på ferie i sydlige strøk i tillegg, så jeg forsøker å være über-forsiktig med div mat, med andre ord spiser jeg nesten kun loff :(

Da var det begynt da- 6 + et eller annet, og er så svimmel at jeg sliter med å stå å gå lenge om gangen.

Ryggen verker for den minste anstrengelse, og jeg er så sløv og trøtt, orker ingenting- men får ikke såve :/ Blææ..

Da var det reelt!! Har også magesmerter, mageknip nederst i magen på en måte. Kan ikke huske det fra tidligere..

Ikke kvalm heldigvis, men legger merke til at kroppen har behov for mye væske, veldig mye veske..

Annonse

7+1 og har vært kvalm fra midten av uke 4. Kvalm fra æ står opp te æ går å lægg mæ. Ikke kasta opp da. My murring i magen. Trøtt og sliten. Hormonell og oppblåst. Litt mindre oppblåst no enn æ va i uke 4 og 5. Men æ e bare gla for alle symptoma. Mista i uke 23 i mai og ble raskt gravid igjen. Hadd så og si ingen symptoma sist, så no e æ gla for alle vondter og kvalme.

Jeg føler nesten ikke jeg er gravid, er gravid med tvillinger 10+2 idag og har som FrøkenG kun antydninger til kvalme når jeg er sulten eller mett. Litt halsbrann på kveldene, trøtt og sliten og ømme bryster kun når jeg står opp :P Håper forsåvidt at det holder seg slik og at alt går bra :P

Nå begynner symptomene å merkes for alvor. 7+1 i dag. Jevnlig kvalm hele dagen men verst på morgenen😨. Må tvinge i meg noe mat. Har mye "mensmurringer" og når jeg står opp fra sofaen så må jeg holde meg fast for ikke å ramle i gulvet. Puppene er også kjempeømme og hovne😣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...