Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var skikkelig bekymret en stund jeg også. Fikk skikkelig problemer med kvalme og oppkast da jeg var 6+5, slet veldig i 4-5 dager. Klarte nesten ikke å få i meg mat. Plutselig var all kvalme som blåst bort..... Tok vel nesten 1 uke omtrent symptomfritt,bortsett fra MYE tissing.... Så PANG var kvalmen der igjen nå på torsdag....måtte brått løpe og kaste opp midt i middagen. Og da har kvalmen vært der konstant siden igjen... Er nå 8+3.. Er det rart man lurer innimellom,visste dagsformen kunne forandre seg litt. Men dette var drøyt syns jeg... Tror jeg får prøve litt forskjellig jeg også, nå går det bare i småspising av knekkebrød og yoghurt for å klare å få i meg noe i det hele tatt...

Fortsetter under...

Jeg våkna i dag 4+4 med et monster munnsår! Må vel nesten være et symptom ;) Har aldri munnsår.. 

Merker kvisene kommer boblene..

Å gud såååå humørsyk og frekk i kjeften... Klarer ikke styre meg.. Kommer til å være uvenn med alle innen svangerskapets slutt!

Føler meg ganske så symptomfri:-/ Vet det høres SYKT ut men jeg er faktisk missunnelig på dere som ligger å spyr:-p DA føler man seg gravid liksom. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt og det tærer på tankene :-( Har kun ømme pupper, thats it. I begynnelsen var det doturer flere ganger i timen men nå kan gå lenge mellom hver gang jeg pissetrengt.. Testene er fortsatt positive da, det er det eneste som "beviser" at jeg er gravid:/ Er 7+6.

Jeg har ømme og hovne bryster.

Og som ved sist svangerskap har jeg fått masse soleksem på bryst, hals og nakke... :(

Super kjedelig! Og vi som reiser til Spania i kveld...

Søkt litt på nettet og virker ikke som dette er super vanlig - typisk... Men jeg har kun fått soleksem de to sommerene jeg har vært gravid :/

Linkwi, tror det er like vanlig å ikke ha symptomer så tidlig som det er å ha symptomer! Jeg har heller ikke så masse symptomer lenger (er 7+0), bare kvalm på kveldene (kaster ikke opp), har vert det siden 6+1. Ellers går jeg sjeldnere på do nå enn for noen uker siden, brystene er ikke så ømme lenger og trøttheten har gitt seg litt (foreløpig). Så vet ikke hva jeg skal si til deg, annet enn at du må prøve å være takknemlig for at du er i god form og kan spise sunt og være i aktivitet! Jeg føler jeg kun kan spise lite og ofte, og det er ikke alt jeg har lyst på.. Og orker ikke trening! Håper det gir seg om noen uker sånn at jeg kan begynne å trene meg opp igjen og bli i god form!

Så lenge du ikke har snerter eller har begynt å blø så er du nok fortsatt gravid :) :)

Annonse

Har en del "mensmurringer", er en del oppblåst og er en del slapp. Men ellers er jeg i fin form. Har ikke merket noe på blæra eller kvalmen.  Er 8+2. Er som sikkert de fleste andre litt bekymra for at noe er galt iom at jeg ikke har de typiske symptomene, men er sannsynligvis ikke noe galt :)

Endret av chaha

Begynner å bli litt bekymret, jeg var kvalm (spesielt om kvelden og natten) i nesten to uker, men nå ser det ut som det er borte! Men er klar over at den kan komme tilbake igjen.. Siden jeg ikke har tatt tidlig ul så vet jeg jo egentlig ikke om jeg er gravid! Så gleder meg til om 2-3 uker for å få en bekreftelse..

Men jeg tror jeg går oftere på do, og brystene har vokst og er bittelitt ømme, så får heller prøve å tenke positivt!

Hvordan går det med dere andre? :)

Annonse

Rart å lese om alle dere med skikkelige plager, jeg aner virkelig ikke hvordan dere har det :/

Jeg er ikke mer en mellom 5-6 uker tror jeg og merker ingenting, kjempeform! Bank bank*

Jeg er ikke førstegangs, og helt siden jeg fikk to streker har jeg bare ventet på å ramle sammen ;) Nyter det så lenge jeg kan :)

Jeg får den magen om kvelden 😳 sikkert oppblåst! Ser ut dom jeg er syv mnd på vei, og føler ikke jeg kan gå ut med en sånn mage... Jeg kan holde den tildels inne sånn halvveis men det gjør vondt i lengden. Noen som har det slik?? 8uker ca snart

Jeg kjøpte meg Kelloggs All Bran og har drukket mer vann (det får koste de doturene som trengs) og har blitt mye bedre i magen. Fiber og vann er virkelig tingen. Det hjalp med svisker og melk for å få systemet i gang men Allbran holder det ved like.

Spiser All Bran jeg også, funker det 😁 før var det kaffe som satte systemet i gang men nå klarer jeg ikke kaffe lenger. Og jeg synes det er så koselig med en kaffekopp om morningen... Må prøve imodium for ballongmagen! Er ikke særlig å trene med den på kvelden 😳

Har endelig fått noen symptomer jeg også, 8+0 i morgen... Er sulten konstant, og spesielt om natten. Prikking i føttene, og svimmel.... Og så må jeg tisse hele tiden, spesielt om natten der også, går på do opptil 5 ganger per natt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...