Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #51 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig. Helt greit det, men litt patetisk å være på et forum uten å faktisk gidde å debattere når man legger opp til det. Men har man ikke så mye å si så er vel det den beste metoden. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Det henger jo ikke på greip det du sier. Det er fint lite å debattere ang menn i butikk, utover det har jeg deltatt i utallige debatter om alt fra sj/kj-bruk til innvandring og tidlig barnehagestart - søk og du skal finne. Den der "du gidder ikke å debattere når man legger opp til det" er et sutreoppgulp du kommer med sånn med jevne mellomrom og det har ikke blitt mer spennende med årene. Første gang jeg sier noe om det, så tydelig det ikke bare er meg som er lei av din måte å debattere på. Jeg la merke til hvordan du svarte i tråden ang. niqab. Det sekundet noen satte spørsmålstegn ved hva du sa så stakk du fra tråden. En velkjent taktikk om kunnskapsnivået ikke er spesielt høyt. Anonymous poster hash: 45845...0d7
*Miss Marple* Skrevet 4. juli 2014 #52 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig. Helt greit det, men litt patetisk å være på et forum uten å faktisk gidde å debattere når man legger opp til det. Men har man ikke så mye å si så er vel det den beste metoden. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Det henger jo ikke på greip det du sier. Det er fint lite å debattere ang menn i butikk, utover det har jeg deltatt i utallige debatter om alt fra sj/kj-bruk til innvandring og tidlig barnehagestart - søk og du skal finne. Den der "du gidder ikke å debattere når man legger opp til det" er et sutreoppgulp du kommer med sånn med jevne mellomrom og det har ikke blitt mer spennende med årene. Første gang jeg sier noe om det, så tydelig det ikke bare er meg som er lei av din måte å debattere på. Jeg la merke til hvordan du svarte i tråden ang. niqab. Det sekundet noen satte spørsmålstegn ved hva du sa så stakk du fra tråden. En velkjent taktikk om kunnskapsnivået ikke er spesielt høyt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Merkelig at alle anonyme som kritiserer gjør det for første gang...
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #53 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig. Helt greit det, men litt patetisk å være på et forum uten å faktisk gidde å debattere når man legger opp til det. Men har man ikke så mye å si så er vel det den beste metoden. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Det henger jo ikke på greip det du sier. Det er fint lite å debattere ang menn i butikk, utover det har jeg deltatt i utallige debatter om alt fra sj/kj-bruk til innvandring og tidlig barnehagestart - søk og du skal finne. Den der "du gidder ikke å debattere når man legger opp til det" er et sutreoppgulp du kommer med sånn med jevne mellomrom og det har ikke blitt mer spennende med årene. Første gang jeg sier noe om det, så tydelig det ikke bare er meg som er lei av din måte å debattere på. Jeg la merke til hvordan du svarte i tråden ang. niqab. Det sekundet noen satte spørsmålstegn ved hva du sa så stakk du fra tråden. En velkjent taktikk om kunnskapsnivået ikke er spesielt høyt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Oj, jeg av alle er programforpliktet til å følge enhver tråd helt til den dør ut, mener du? For det er det faktisk ikke særlig mange her som gjør, uten at du henger deg opp i det. Det er dessverre ikke særlig sannsynlig om ikke du betaler meg. Forøvrig tror jeg hva jeg vil om "første gang" - du kan påstå hva du vil som anonym.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #54 Skrevet 4. juli 2014 Merkelig at alle anonyme som kritiserer gjør det for første gang... Er ikke første gang jeg har kritisert noen på dette forumet, men første gang jeg har sagt noe til sug lut om hennes (manglende) debattering. Som du kanskje ser så nevnte hun en spesifikk situasjon som jeg svarte på. Om spørsmålet var hvordan jeg kritiserer andre hadde svaret vært et annet. Ikke veldig vanskelig å forstå, eller? Anonymous poster hash: 45845...0d7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #55 Skrevet 4. juli 2014 Oj, jeg av alle er programforpliktet til å følge enhver tråd helt til den dør ut, mener du? For det er det faktisk ikke særlig mange her som gjør, uten at du henger deg opp i det. Det er dessverre ikke særlig sannsynlig om ikke du betaler meg. Forøvrig tror jeg hva jeg vil om "første gang" - du kan påstå hva du vil som anonym. Når du beskylder andre for både det ene og det andre så er du på en måte forpliktet til å svare på motsvar, ja. Anonymous poster hash: 45845...0d7
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2014 #56 Skrevet 4. juli 2014 Merkelig at alle anonyme som kritiserer gjør det for første gang... Er ikke første gang jeg har kritisert noen på dette forumet, men første gang jeg har sagt noe til sug lut om hennes (manglende) debattering. Som du kanskje ser så nevnte hun en spesifikk situasjon som jeg svarte på. Om spørsmålet var hvordan jeg kritiserer andre hadde svaret vært et annet. Ikke veldig vanskelig å forstå, eller? Anonymous poster hash: 45845...0d7 Men det er på ingen måte første gang ein anonym vil diskutere kva ein med nick har sagt og ikkje sagt i ein heilt anna tråd enn den ein er i. Enten får ein vise nick sjølv, slik at vi alle kan koke suppe på ein spiker frå eit emne debattert i forrige veke, eller så får ein diskutere kvar tråd for seg.
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #57 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Jeg har også samboer, og han går til og med på butikken. I tillegg er han kokk, så han lager alt av mat i dette huset, og vet hva serranoskinke er 😂Men virker jeg ikke litt selvgod når jeg skriver det? Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Selvgod fordi du har en oppegående mann? Tror ikke du og jeg legger samme betydning i det ordet. Selvgod er man om man tror man er bedre enn andre, noe mamma'n til Nurket aldri gir inntrykk av. Men de som føler behov for å oppdra andre med 'gode råd' derimot... Tusen takk, Miss Marple
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #58 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. For å svare deg MammaentilNurket: Du er sikkert ei flott dame, men det er slitsomt når du hele tiden skal lage deg "fancy" forkortelser, snakke om Suburbia (Tips: Det heter forstad på norsk) og hvor mye champagne/fancy oster/ etc dere spiser og hvor mange perler du har. Det har ikke noe med sjalusi å gjøre, men det blir litt krampeaktig og slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Stedet vi bor kvalifiserer ikke til betegnelsen "forstad". Jeg ser en bondegård fra kjøkkenvinduet vårt og folk går i joggebukse, allværsjakke og crocks på senteret. Vi bor på landet. Betegnelsen Suburbia er fleip fra min side.Det er ikke så mye annet å finne på enn å tylle i seg boblende saker, skal jeg si deg. Jeg elsker ost som lukter føtter og med hell kan brukes i kjemisk krigføring. Jeg har også en forkjærlighet for smykker som de fleste under 75 år synes er "kjærring".
sug lut Skrevet 5. juli 2014 #59 Skrevet 5. juli 2014 Hva er "himert"? Hjemmebrent. Om du er skikkelig på bøgda på rett sted.
Bungalov Skrevet 7. juli 2014 #60 Skrevet 7. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl.Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Jeg har også samboer, og han går til og med på butikken. I tillegg er han kokk, så han lager alt av mat i dette huset, og vet hva serranoskinke er Men virker jeg ikke litt selvgod når jeg skriver det? Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 LOL du virker absolutt ikke selvgod. Her i huset, har jeg en engelskmann som bestiller sennep, og pølser fra nettet fordi landet vårt er fylt av grandiosagumlenede, croc mennesker med frykt for alt som ikke er salt og pepper. Det eneste han ikke kan shoppe er fisk, uansett hva jeg ber om av fisk så kommer han hjem med laks.... Lol ellers har det blitt både truseinnlegg og tamponger i istedenfor bind her i huset. Så helt kontroll har vel ikke gutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå