Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Bs han kjøpe seifilet eller laks og tilbehør til agurksalat til middag. Mel, salt og pepper til å dyppe fisken i. Neida, seifilet hadde de ikke, så han kom hjem med grovsalt, hel pepper, frosne laks og 5 kjøttdeig! Ingen agurk, men rømme hadde han husket på. For ikke å snakke om at han var en halvannen time for sen. Hatt en slitsom dag med en urolig baby og en på 5 som har tatt ferie..og ja, har pms!! Takk for meg, vet jeg er urimeli Anonymous poster hash: b373e...717
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Aldri no problem å sende min på butikken, hvis jeg skriver opp hva han skal ha, eller det er snakk om 5 ting eller mindre, da husker han det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Skrev du liste? Anonymous poster hash: bda99...a2e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Gud. Så handle selv da om gubben er som et barn. Anonymous poster hash: 81ebb...f55
Hønemor30 Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Detaljert liste på sms , ja jeg snakker av erfaring! Det holder ikke skrive salt..salt er så mangt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hahah, kjenner meg igjen! Gubben min kunne også funnet på det der. Han har også kjøpt vaniljesaus istedetfor vaniljekrem, f.eks - de har litt ulike bruksområder... Og på føden (før det virkelig braket løs), sendte jeg han for å kjøpe truseinnlegg (hvorfor står det ingenting om det i fødebagpakkelistene?), jeg presiserte truseinnlegg, de kunne godt være billigmerke. Og hva kommer han tilbake med? Joda, nattbind!! I heeelt andre enden av skalaen! Han ble sendt ut på ny runde. Anonymous poster hash: 3c901...396
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Er glad jeg har en mann som er flink med å handle, men det blir ryktelig dyrt når han handler. Han tenker ikke over hva vi allerede har i kjøleskapet og frysen, og om vi faktisk spiser det. Jg kom hjem ettere noen dager på hytta, da lå det 12 paprikar i kjøleskapet. Vi bruker vel en halv paprika i uka om vi bruker så mye. Jodda... Anonymous poster hash: 37449...a42
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ba mannen kjøpe ananas (hermetisk) som jeg skulle ha på hjemmelaget pizza (han vet det er hermetiske vi bruker på pizzaen), han kom hjem med hele frukten,umoden var den også,hehe :)ikke det verste eksempelet akkurat, men de tenker no enkelt disse mannfolka av og til! Anonymous poster hash: 02f13...62c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har begynt å bruke appen til meny og legger inn handleliste det. så kan jeg enkelt sende den til mannen når han skal handle:-) Anonymous poster hash: de343...935
Modesty Blaise. Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Her er det mannen som har full kontroll på hva som er i skuffer og skap. Jeg er den som kjøper dobbelt opp, mye mer enn det vi skulle ha i utgangspunktet osv. Men jeg klarer også å handle det vi har avtalt da. Er det så nøye, og er det noe å bli oppgitt over? Mat blir det jo uansett
HeltAnonym Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Hahaha.. Hva skulle han med 5 kjøttdeig og frossen laks??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hahah, kjenner meg igjen! Gubben min kunne også funnet på det der. Han har også kjøpt vaniljesaus istedetfor vaniljekrem, f.eks - de har litt ulike bruksområder... Og på føden (før det virkelig braket løs), sendte jeg han for å kjøpe truseinnlegg (hvorfor står det ingenting om det i fødebagpakkelistene?), jeg presiserte truseinnlegg, de kunne godt være billigmerke. Og hva kommer han tilbake med? Joda, nattbind!! I heeelt andre enden av skalaen! Han ble sendt ut på ny runde. Anonymous poster hash: 3c901...396 Her var det motsatt... jeg spurte om han kunne kjøpe nattbind (etter fødselen) kom hjem med truseinnlegg.... hjalp ikke de første ukene. .... Anonymous poster hash: 93d10...524
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Her nytter det ikke å sende gubben. Prøvd handleliste og prate med han på tlf. Klarer enda ikke komme hjem med det han skal. Er det en ting da kanskje han får med seg riktig ting hjem. Anonymous poster hash: 3c011...079
MammantilNurket Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Endret 3. juli 2014 av MammantilNurket
junimamma81 Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Alltid lapp eller sms til samboer. Så husker han alt:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7
MammantilNurket Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Endret 3. juli 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8
MammantilNurket Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Selvgod, faktisk?!? ... Jeg skriver om at min samboer har svart belte i impulskjøp av dilldall. Hvordan får du det til å handle om selvgodhet???Smålighet er forøvrig også et ganske usexy personlighetstrekk, bare så du vet det ... I dag har jeg svart i tråder om skoledagbøker, barns språkutvikling og overnattingsgjester. Kan ikke se at jeg har fremstått som "full av meg selv" noe sted. Endret 3. juli 2014 av MammantilNurket
Cruella De Vil Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Bs han kjøpe seifilet eller laks og tilbehør til agurksalat til middag. Mel, salt og pepper til å dyppe fisken i. Neida, seifilet hadde de ikke, så han kom hjem med grovsalt, hel pepper, frosne laks og 5 kjøttdeig! Ingen agurk, men rømme hadde han husket på. For ikke å snakke om at han var en halvannen time for sen. Hatt en slitsom dag med en urolig baby og en på 5 som har tatt ferie..og ja, har pms!! Takk for meg, vet jeg er urimeli Anonymous poster hash: b373e...717 Haha, om noen uker kommer dere sikkert til å le dere skakk sammen av dette. Ble sikkert en bra middag, tenker jeg?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Hahah, kjenner meg igjen! Gubben min kunne også funnet på det der. Han har også kjøpt vaniljesaus istedetfor vaniljekrem, f.eks - de har litt ulike bruksområder... Og på føden (før det virkelig braket løs), sendte jeg han for å kjøpe truseinnlegg (hvorfor står det ingenting om det i fødebagpakkelistene?), jeg presiserte truseinnlegg, de kunne godt være billigmerke. Og hva kommer han tilbake med? Joda, nattbind!! I heeelt andre enden av skalaen! Han ble sendt ut på ny runde. Anonymous poster hash: 3c901...396 Her var det motsatt... jeg spurte om han kunne kjøpe nattbind (etter fødselen) kom hjem med truseinnlegg.... hjalp ikke de første ukene. .... Anonymous poster hash: 93d10...524 Min mann er flink til å handle, menn akkurat bind og truseinnlegg roter han med. Jeg har fortalt at truseinnegg selges i pappesker, mens bind i plast, men det hjelper ikke...for ham er alt bare bind...nå prøver jeg å kjøpe dem selv når jeg kan, har mistet håp at min mann klarer dette her.. Anonymous poster hash: 7218d...4d4
DramaMama Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Akkurat dette med truseinnlegg og bind har jeg løst enkelt - de er jo fargekodet. Bruker Libresse da. Når jeg skal ha truseinnlegg sier jeg grønn boks, det er de tynneste truseinnleggene. Bind er rosa, evt lilla hvis det er nattbind. Da blir det som oftest riktig. Ellers er min faktisk ganske flink på butikken, han handler det han skal og vet hvilke merker vi (jeg) foretrekker.
Mrs. Kaizer Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Min mann skulle kjøpe nye truser til meg når jeg lå på barselhotellet. Jeg ville ha litt store med plass til stort bind/bleie i. Han kom jo med de svæære bestemorstrusene og det morsomste av alt var jo når han beskreiv hvor flaut det var å kjøpe disse trusene:-D Ler ennå av det:-)
Busy_bee Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Må le! Han høres ut akkurat som min. Spesielt hvis det er på tilbud kommer han hjem med fancy spekemat, gode oster og slikt. Skal ikke klage på det, det er jo gode ting. For min mann gjelder derimot også dette dersom han finner tilbud på f.eks. dopapir eller rengjøringsmidler o.l. Ting som ikke går fort ut på dato, hakkede tomater og sånt. Da kan han komme hjem med et billass med disse tingene, hvor jeg står og lurer på hvilken dommedag det er han forbereder seg på. Men men... Vi trenger ihvertfall ikke bekymre oss for at gjestene våre skal sitte på do uten noe og tørke seg med i overskuelig fremtid. :-) Ellers er han ganske flink til og handle så lenge han får en liste med seg. Det blir bare alltid!! mye mer enn det som står på listen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå