*Miss Marple* Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Selvgod, faktisk?!? ... Jeg skriver om at min samboer har svart belte i impulskjøp av dilldall. Hvordan får du det til å handle om selvgodhet???Smålighet er forøvrig også et ganske usexy personlighetstrekk, bare så du vet det ... I dag har jeg svart i tråder om skoledagbøker, barns språkutvikling og overnattingsgjester. Kan ikke se at jeg har fremstått som "full av meg selv" noe sted. Du må ikke la de sure kommentarene gå inn på deg. Alle vi som signerer med nick får visst en periode hvor de surmaga anonyme skal 'sette oss på plass'. Jeg har lagt merke til at du får en del vemmelige kommentarer den siste tiden, så det betyr nok bare at det er din tur 😜 det er nok prisen vi må betale for å 'våge' å signere med nick 😊 de holder ut en stund før de går lei og velger seg ut en ny å 'oppdra'. Jeg håper du fortsetter som før og gir beng i gretne anonyme.
Englenemine Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Ignorer sure anonym Mammantilnurket, småsjalu på serranoskinka og deilig melon sikkert...
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Syns altså ikke dere er helt snille med sverdsiden når dere får ham til å amputere sitt mannlige ego så til de grader. Sende en mann ut etter DAMEBIND? Og for ikke å snakke om deg, Mamman til Nurket: er ikke Pappan til Nurket fornøyd med den skinka og de uovertrufne melonene som allerede fins i heimen??!
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Må le! Han høres ut akkurat som min. Spesielt hvis det er på tilbud kommer han hjem med fancy spekemat, gode oster og slikt. Skal ikke klage på det, det er jo gode ting. For min mann gjelder derimot også dette dersom han finner tilbud på f.eks. dopapir eller rengjøringsmidler o.l. Ting som ikke går fort ut på dato, hakkede tomater og sånt. Da kan han komme hjem med et billass med disse tingene, hvor jeg står og lurer på hvilken dommedag det er han forbereder seg på. Men men... Vi trenger ihvertfall ikke bekymre oss for at gjestene våre skal sitte på do uten noe og tørke seg med i overskuelig fremtid. :-) Ellers er han ganske flink til og handle så lenge han får en liste med seg. Det blir bare alltid!! mye mer enn det som står på listen. :-) Haha 😄😄 har en slik en jeg også😄😄 egentlig veldig greit en gang iblant,,samtidig som jeg ikke liker at skapene blir fylt opp med alt mulig😄😄
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Må le! Han høres ut akkurat som min. Spesielt hvis det er på tilbud kommer han hjem med fancy spekemat, gode oster og slikt. Skal ikke klage på det, det er jo gode ting. For min mann gjelder derimot også dette dersom han finner tilbud på f.eks. dopapir eller rengjøringsmidler o.l. Ting som ikke går fort ut på dato, hakkede tomater og sånt. Da kan han komme hjem med et billass med disse tingene, hvor jeg står og lurer på hvilken dommedag det er han forbereder seg på. Men men... Vi trenger ihvertfall ikke bekymre oss for at gjestene våre skal sitte på do uten noe og tørke seg med i overskuelig fremtid. :-) Ellers er han ganske flink til og handle så lenge han får en liste med seg. Det blir bare alltid!! mye mer enn det som står på listen. :-) Haha 😄😄 har en slik en jeg også😄😄 egentlig veldig greit en gang iblant,,samtidig som jeg ikke liker at skapene blir fylt opp med alt mulig😄😄Jeg har skikkelig nojja for at vi skal gå tom for toalettpapir og blir suuuuperglad når han kommer hjem med en diger pakke. Finner det skummelt tilfredstillelnde å fylle opp skuffer og skap + mitt eget topphemmelige dorull-lager som jeg har i reserve hvis vi skulle go tom En gang var jeg i Sverige. Da kjøpte jeg en pakke med sikkert 50 ruller - hoho!! for en lykke
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 Syns altså ikke dere er helt snille med sverdsiden når dere får ham til å amputere sitt mannlige ego så til de grader. Sende en mann ut etter DAMEBIND? Og for ikke å snakke om deg, Mamman til Nurket: er ikke Pappan til Nurket fornøyd med den skinka og de uovertrufne melonene som allerede fins i heimen??! Fantastisk poeng, Pashla ... dette skal han få høre ved neste korsvei
Gjest Ingen skal få! Skrevet 4. juli 2014 #33 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Vi skal ha champagnekveld imorgen, type ekte og ikke cava. Ta med deg saltis og kom
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #34 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Vi skal ha champagnekveld imorgen, type ekte og ikke cava. Ta med deg saltis og komVi et jo nesten naboer, så det hadde vært hyggelig Nå ferierer vi på Sørlandet for øyeblikket, men vi har det gjerne til gode.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #35 Skrevet 4. juli 2014 Her skrives det handleliste, og jeg merker av ingrediensene som ikke kan byttes ut med noe andre (finner han f.eks. ikke sei, må han ringe/sende sms før han kjøper kjøtt, der som det er kjempeviktig akkurat den dagen. Er det ikke viktig, fikser han et alternativ selv. Han er stor nok til å finne ut at brokkolig kan byttes ut med asparges så lenge det er tilbehør og ikke en viktig bestanddel i en oppskrift. Men som regel skriver jeg "grønnsak" hvis sorten ikke er nøye (evt. grønn grønnsak eller rotgrønnsak), hvis det står brekkbønner er det fordi jeg trenger brekkbønner. Han har litt impulskjøpsmani men det har jeg også. Anonymous poster hash: acad5...011
Gjest Ingen skal få! Skrevet 4. juli 2014 #36 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar?? Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Vi skal ha champagnekveld imorgen, type ekte og ikke cava. Ta med deg saltis og komVi et jo nesten naboer, så det hadde vært hyggelig Nå ferierer vi på Sørlandet for øyeblikket, men vi har det gjerne til gode. Det er bare å si ifra!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #37 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren. Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #38 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren. Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Endret 4. juli 2014 av MammantilNurket
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #39 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter. *Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket.
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #40 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Takk, Luten Dette var svært lærerikt. Heretter skal jeg fremstille meg selv og min samboer som grandiosagumlende ignoranter med crocks og kjipt hår. Hva er "himert"? Endret 4. juli 2014 av MammantilNurket
Jezebel Skrevet 4. juli 2014 #41 Skrevet 4. juli 2014 Bs han kjøpe seifilet eller laks og tilbehør til agurksalat til middag. Mel, salt og pepper til å dyppe fisken i. Neida, seifilet hadde de ikke, så han kom hjem med grovsalt, hel pepper, frosne laks og 5 kjøttdeig! Ingen agurk, men rømme hadde han husket på. For ikke å snakke om at han var en halvannen time for sen. Hatt en slitsom dag med en urolig baby og en på 5 som har tatt ferie..og ja, har pms!! Takk for meg, vet jeg er urimeli Anonymous poster hash: b373e...717 Du har bare deg selv å takke når du ber mannen huske 5 ting. Her i huset går grensa ved 2 ting. Litt spendt på hvordan det skal gå til høsten når han må huske å ta med BEGGE ungene i tillegg til matboksene.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #42 Skrevet 4. juli 2014 Har gått på den smellen å gifte meg med en sunnmøring. F. Eks hvis jeg gir beskjed om å kjøpe noen Champignoner, betyr det maks 2. Selv om de er mikroskopiske. Å storhandle på tilbud betyr, ja dere gjettet det, maks 2 varer. Jeg har sendt han på butikken med beskjed om å kjøpe 2 - to - varer. Han kommer riktignok tilbake med to varer. Det er bare at det er helt andre ting enn de to han skulle kjøpe. Sender han avgårde med detaljert liste, på en meget god dag får han med seg 2/3. Har terpet på at han rett før kassen må stanse og dobbelsjekke innholdet i kurve mot listen. Hjelper ikke. Hjelp! Anonymous poster hash: a0748...835
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #43 Skrevet 4. juli 2014 Her tar jeg av meg handlinga selv. Mannen finner ingenting i butikken og ringer MEG for å spørre hvor i butikken forskjellige ting står Istedet for å spørre de som jobber der. Nei, han er ellers ikke tilbakestående Anonymous poster hash: e53bd...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #44 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Jeg har også samboer, og han går til og med på butikken. I tillegg er han kokk, så han lager alt av mat i dette huset, og vet hva serranoskinke er 😂Men virker jeg ikke litt selvgod når jeg skriver det? Anonymous poster hash: 0e23f...1e8
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2014 #45 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Jeg har også samboer, og han går til og med på butikken. I tillegg er han kokk, så han lager alt av mat i dette huset, og vet hva serranoskinke er 😂Men virker jeg ikke litt selvgod når jeg skriver det? Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 La oss være fulle av oss sjæl sammen Min samboer er forsker og ingen racer på kjøkkenet
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #46 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. For å svare deg MammaentilNurket: Du er sikkert ei flott dame, men det er slitsomt når du hele tiden skal lage deg "fancy" forkortelser, snakke om Suburbia (Tips: Det heter forstad på norsk) og hvor mye champagne/fancy oster/ etc dere spiser og hvor mange perler du har. Det har ikke noe med sjalusi å gjøre, men det blir litt krampeaktig og slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: 45845...0d7
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #47 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #48 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig. Helt greit det, men litt patetisk å være på et forum uten å faktisk gidde å debattere når man legger opp til det. Men har man ikke så mye å si så er vel det den beste metoden. Anonymous poster hash: 45845...0d7
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #49 Skrevet 4. juli 2014 småfolket. Småfolket, faktisk. Er vel hakket mer smålig slik du oppfører deg. Alltid inspirerende å se hvordan du hopper inn i en diskusjon med en intetsigende (Og som oftest krampeaktig provoserende) før du elegant hopper ut igjen uten å debattere når noen prøver å få noe vettugt av svaret ditt. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Ah, men du skjønner, akkurat hva du mener om mine svar er komplett likegyldig. Helt greit det, men litt patetisk å være på et forum uten å faktisk gidde å debattere når man legger opp til det. Men har man ikke så mye å si så er vel det den beste metoden. Anonymous poster hash: 45845...0d7 Det henger jo ikke på greip det du sier. Det er fint lite å debattere ang menn i butikk, utover det har jeg deltatt i utallige debatter om alt fra sj/kj-bruk til innvandring og tidlig barnehagestart - søk og du skal finne. Den der "du gidder ikke å debattere når man legger opp til det" er et sutreoppgulp du kommer med sånn med jevne mellomrom og det har ikke blitt mer spennende med årene.
*Miss Marple* Skrevet 4. juli 2014 #50 Skrevet 4. juli 2014 Kjæresten kommer hjem med det som står på listen. Er det noe han lurer på eller som er uklart ringer han meg. Han er flink til å handle f.eks. skyllemiddel, babymat, tørkepapir o.l. om det er på tilbud. Han kommer imidlertid hjem med en haug andre (god)saker i tillegg til det som står på listen: Serranoskinke, melon, fancy ost, druer, belgisk sjokolade, importert øl, ferskpresset granateplejuice, mango, roast beef ... også bærer han seg nesten skakk Jada, vi har fått det med oss. Du liker bobliss, sjokkiss og saltiss... *Gjesp* Anonymous poster hash: 45845...0d7 Hva i alle dager var det med innlegget mitt som kvalifiserte til en så surmaget kommentar??Gå å legg deg eller ta deg et glass cava - så kanskje du blir i litt bedre humør. Om du var litt mindre selvgod, så kanskje du hadde fått litt hyggeligere svar.. Du fremstår som veldig full av deg selv, og det er et veldig usympatisk trekk. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Mens du fremstår som den rene vitamininnsprøytning i hverdagen, og et sant forbilde på kristen nestekjærlighet og uselviskhet.Jeg har faktisk aldri kommentert henne før denne ene kommentaren.Har sett hun har fått litt pes her inne, og jeg tror (ikke vet, men tror) det kan være måten hun fremstiller seg på. Det var ikke ment som kritikk, men et vennlig tips.. Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Skjønner fortsatt ikke hvordan mitt innlegg om min impulsshoppende samboer får meg til å virke full av meg sjæl. Å, det er så mange muligheter.*Du HAR en samboer, ergo tror du du er så vellykket i forhold til de som ikke har *Han DRAR faktisk i butikken, ditto *Han VET det finnes noe som heter serrano, han liker annet enn himert, han tenker moderne om mat, ergo, du tror dere er bedre enn alle andre fordi dere er på en av elitebølgene *Du tar plass med nick, det i seg sjøl gjør deg jo til en som er full av seg sjøl ---og sånn går nu dagan i hodet på småfolket. Jeg har også samboer, og han går til og med på butikken. I tillegg er han kokk, så han lager alt av mat i dette huset, og vet hva serranoskinke er 😂Men virker jeg ikke litt selvgod når jeg skriver det? Anonymous poster hash: 0e23f...1e8 Selvgod fordi du har en oppegående mann? Tror ikke du og jeg legger samme betydning i det ordet. Selvgod er man om man tror man er bedre enn andre, noe mamma'n til Nurket aldri gir inntrykk av. Men de som føler behov for å oppdra andre med 'gode råd' derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå