Gå til innhold

Snakk om å ha skutt gullfuglen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri tent på denne mannen jeg :D

Men når sant skal sies, så er ikke eksotiske damer kresne, når det kommer til menn fra Norge..

Lurer på hvor du tar slikt fra?

De eksotiske damene jeg kjenner er svært kresne. Noen er single til det kjedsommelige, enda det finnes plenty med beilere. De er bare ikke den rette. Jeg derimot, lett på tråden. Finner kjærligheten i en hver havn ;)

Folk er forskjellige, men jeg snakker nå utifra hva jeg har sett som butilkkarbeider:)

Ser ofte eldre menn med yngre asiatiske damer f.eks.

Det er flott at de finner lykken, men må virkelig si at jeg aldri ville vært i den situasjonen selv.

Og du tror Haddy er i den kategorien?

Vet du i det hele tatt hvem hun er?

Dessuten, "eksotiske damer"! For et uttrykk! Trodde nicket ditt refererte til fødselsåret ditt, men det er kanskje alderen din?

Anonymous poster hash: f9d50...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en sak i avisene for noen dager siden om at hun hadde kjøpt leiligheten hans i Oslo for 5 mill eller noe sånt. Hm, her lukter det muffens...

Anonymous poster hash: 434aa...f3f

Ok? Lyst å forklare nærmere?

"Tidligere i år ble det kjent at programlederen bladde opp 5,1 millioner kroner for Giskes leilighet på Grünerløkka i Oslo.

- Det stemmer at jeg har solgt den leiligheten. Det er fordi jeg ikke kommer til å bo der igjen. Jeg eier min egen bolig i Trondheim, sa Trond Giske til VG.

Giske tjente 4,5 millioner kroner på Grünerløkka-leiligheten, som han solgte til sin nåværende kjæreste Haddy N'jie.

Han ønsket ikke å si noe om omstendighetene rundt salget, men bekreftet at han kjente kjøperen.

- Ja, det gjør jeg, sa Giske om Haddy N'jie, som i flere år har vært en profilert NRK-programleder."

Anonymous poster hash: 434aa...f3f

Jada, det visste jeg. Men hva er muffens med det?

Skrevet

Stygge menn kan være sexy. Jeg nevner Willem Defoe, Gérard Depardieu, Louis C.K., Steve Buscemi, Benicio del Toro ... Dette er menn som du vil kline med når ingen ser dere og som garantert, for å kompensere får sine ytre mangler, vil bringe deg til astronomiske høyder i sengehalmen. Jeg kan si at jeg har hatt fantastisk sex men stygge menn.

Giske er imidlertid ikke av dette kaliberet.

Han får meg til å tenke på papir, støv, isopor og tørre havregryn.

Jeg forestiller meg at han lukter loft og har knokler stinkende ut både her og der. Han er som en ung Mr.Burns.

Hun, på sin side, er sikkert silkemyk å ta på og jeg vedder på at hun lukter vanilje og karamell, hun har ben som strekker seg helt opp til armhulene og en rumpe som får de fleste til å grine. Mennene vil ha henne og kvinnene vil være venninne med henne - for hun fremstår så himla varm og sympatisk at du ikke makter å være misunnelig.

Jeg bare forstår ikke greia her, altså ...

Skrevet

For en merkelig tråd!

hun er født og oppvokst på Kolbotn, er en drivende dyktig dame, musiker, journalist, programleder osv. og utrolig vakker, ikke minst.

det er da ikke rart at to flotte, smarte og oppegående mennesker finner lykken sammen. ønsker de alt godt!

Anonymous poster hash: 1dc2e...f5a

Skrevet

Trond Giske er da ikke så fæl? Hvertfall ikke med skjegg, synes jeg. Men han har funnet seg en vakker dame, uten tvil:) Ønsker de begge to lykke til<3

Anonymous poster hash: 191e7...4eb

Skrevet

Trond Giske er da ikke SÅ fæl? Hvertfall ikke med skjegg, synes jeg. Men han har funnet seg en vakker dame, uten tvil:) Ønsker de begge to lykke til<3

Anonymous poster hash: 191e7...4eb

Skrevet

Haha. Titten Tei har fått seg dame.

Møtte han på fest en gang. Særdeles pågående fyr. Glad i nach.

Anonymous poster hash: 7fac1...784

Skrevet

Hun, på sin side, er sikkert silkemyk å ta på og jeg vedder på at hun lukter vanilje og karamell, hun har ben som strekker seg helt opp til armhulene og en rumpe som får de fleste til å grine.

Kjære vene, det er like før jeg skifter lag her. :jepp:

Anonymous poster hash: dceaa...14e

Skrevet

Hun er vakker og flink, og han en skikkelig luring.

Jeg var med i et kor som sang på en tilstelning han var for noen år siden. Merket meg at han glodde noe fryktelig, og hun ved siden av meg merket det også. Han glodde på beina mine, og gliste mens vi sang. Det var sommer, og jeg hadde sandaler og et ankelsmykke. Da vi var ferdig kom han for å hilse (i denne settingen var det en merkelig ting å gjøre) og da bare på meg. Så "mistet" han liksom programmet sitt, bøyde seg for å plukke det opp og strøk meg på leggen! Jeg ble så paff at jeg bare gikk. Han var gift da!

Anonymous poster hash: 784f7...ebf
Skrevet

Det er ikke han som er Titten Tei, det er den nåværende forsvarsministeren.

Anonymous poster hash: 6828d...04d

Skrevet

Stygge menn kan være sexy. Jeg nevner Willem Defoe, Gérard Depardieu, Louis C.K., Steve Buscemi, Benicio del Toro ... Dette er menn som du vil kline med når ingen ser dere og som garantert, for å kompensere får sine ytre mangler, vil bringe deg til astronomiske høyder i sengehalmen. Jeg kan si at jeg har hatt fantastisk sex men stygge menn.

Giske er imidlertid ikke av dette kaliberet.

Han får meg til å tenke på papir, støv, isopor og tørre havregryn.

Jeg forestiller meg at han lukter loft og har knokler stinkende ut både her og der. Han er som en ung Mr.Burns.

Hun, på sin side, er sikkert silkemyk å ta på og jeg vedder på at hun lukter vanilje og karamell, hun har ben som strekker seg helt opp til armhulene og en rumpe som får de fleste til å grine. Mennene vil ha henne og kvinnene vil være venninne med henne - for hun fremstår så himla varm og sympatisk at du ikke makter å være misunnelig.

Jeg bare forstår ikke greia her, altså ...

Fantastisk :skratte:

Skrevet

q

Ja. Han er TinTin

Anonymous poster hash: 4f22f...ff4

Skrevet

Oj ...

Det kan jo hende at han har skikkelig bra personlighet, da ... og veeeldig stor penis?

Ler meg i iiiii-hjeeeeeeel :D 

Skrevet

Stygge menn får bare utenlandske damer.

Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)

Anonymous poster hash: b4508...3ff

Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves...

Anonymous poster hash: 1a797...051

Skrevet

Hvis JEG synes han ligner Titten så synes jeg det.

Makan til overformynderi her da. Like dominant på hjemmebane?

Skrevet

Hun er vakker og flink, og han en skikkelig luring.Jeg var med i et kor som sang på en tilstelning han var for noen år siden. Merket meg at han glodde noe fryktelig, og hun ved siden av meg merket det også. Han glodde på beina mine, og gliste mens vi sang. Det var sommer, og jeg hadde sandaler og et ankelsmykke. Da vi var ferdig kom han for å hilse (i denne settingen var det en merkelig ting å gjøre) og da bare på meg. Så "mistet" han liksom programmet sitt, bøyde seg for å plukke det opp og strøk meg på leggen! Jeg ble så paff at jeg bare gikk. Han var gift da! Anonymous poster hash: 784f7...ebf

Haha, nøyaktig hva jeg trodde ;)

En "mann" uten sosiale antenner..

Kos deg, N' je...

Anonymous poster hash: b4508...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...