Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 For hun må da være norges flotteste dame, så pen og ikke minst oppegående! http://www.seher.no/kjendis/se-og-h%C3%B8r-avsl%C3%B8rer-n%C3%A5-er-de-kj%C3%A6rester-72571 Anonymous poster hash: dceaa...14e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Ja, hun har vært heldig. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
sug lut Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Jaja, det varer så lenge det varer. Og så er det slutt igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Aldri sett henne før! Hun så da normal ut.. Han tøffelen der derimot. Anonymous poster hash: f2257...141
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Hun er nydelig, han helt ordinær Anonymous poster hash: 86164...7e5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Ja, hun har vært heldig. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er vel ikke så heldig.... Anonymous poster hash: 4f6fd...74c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Makaløst par Anonymous poster hash: 6531a...263
catchbaby Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Jeg synes det er så koselig når mennesker blir glad i hverandre jeg. Sukk.. Kjærleik <3 Har aldri vært begeistra for Giske da, men jeg kjenner han jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Hun er nydelig, han helt ordinær Anonymous poster hash: 86164...7e5 Han har ca 12 års erfaring som statsråd i flere forskjellige departementer. Da er du ikke "ordinær". Hun er en erfaren journalist med stor inflytelse. Det er ganske mye mer viktig enn hvordan hun ser ut. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer. Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;) Anonymous poster hash: b4508...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer. Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;) Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Var det ikke sånn at hun kjøpte leiligheten hans i Oslo? Eller blander jeg politikeren? Anonymous poster hash: 434aa...f3f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller? Anonymous poster hash: b4508...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Har ikke han et litt frynsete rykte på damesiden? Er ikke så begeistret for Giske, men det er jo egentlig helt uinteressant:) Anonymous poster hash: ea18b...4f3
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Oj ... Det kan jo hende at han har skikkelig bra personlighet, da ... og veeeldig stor penis?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #17 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller? Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #18 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er ikke helnorsk Anonymous poster hash: b4508...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Oj ... Det kan jo hende at han har skikkelig bra personlighet, da ... og veeeldig stor penis? Spinkle små menn er ikke særlig velutstyrte Hehehe! Anonymous poster hash: b4508...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er ikke helnorsk Anonymous poster hash: b4508...3ff Du forandrer argumentet ettersom du blir satt til veggs? Hun er halvt etnisk norsk, hun er født og oppvokst i Norge. Hun har en utdannelse og karriere. Hun er blitt sammen med en 'mektig' mann. Hun er vel ganske langt fra det som du forbinder med 'hentekoner', eller hva? Anonymous poster hash: f0dae...c78
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #21 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er ikke helnorsk Anonymous poster hash: b4508...3ff Ikke etter din definisjon tydligvis, men etter min. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #22 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er ikke helnorskAnonymous poster hash: b4508...3ff Du forandrer argumentet ettersom du blir satt til veggs? Hun er halvt etnisk norsk, hun er født og oppvokst i Norge. Hun har en utdannelse og karriere. Hun er blitt sammen med en 'mektig' mann. Hun er vel ganske langt fra det som du forbinder med 'hentekoner', eller hva?Anonymous poster hash: f0dae...c78 Nix Hun er fremdeles svart Anonymous poster hash: b4508...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #23 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller? Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er heller ikke utenlandsk. Du mener en dame hentet fra landsbygda i Thailand og en velutdannet norsk dame med ikkenorske foreldre stiller likt hva status angår? (Forresten grusom måte å tenke på mennesker på!) Anonymous poster hash: 7d7e3...e3c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #24 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller? Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er heller ikke utenlandsk. Du mener en dame hentet fra landsbygda i Thailand og en velutdannet norsk dame med ikkenorske foreldre stiller likt hva status angår? (Forresten grusom måte å tenke på mennesker på!) Anonymous poster hash: 7d7e3...e3c Forresten er det bare faren hennes som er utlending, moren er norsk. Og hun er født i Norge. Anonymous poster hash: 7d7e3...e3c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #25 Skrevet 1. juli 2014 Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3 Hun er ikke helnorskAnonymous poster hash: b4508...3ff Du forandrer argumentet ettersom du blir satt til veggs? Hun er halvt etnisk norsk, hun er født og oppvokst i Norge. Hun har en utdannelse og karriere. Hun er blitt sammen med en 'mektig' mann. Hun er vel ganske langt fra det som du forbinder med 'hentekoner', eller hva?Anonymous poster hash: f0dae...c78 Nix Hun er fremdeles svart Anonymous poster hash: b4508...3ff Ok, oppdaget nå at du er et troll. Se bort i fra svaret mitt, du. Anonymous poster hash: 7d7e3...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå