Gå til innhold

Snakk om å ha skutt gullfuglen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff

For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff
Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Hun er ikke helnorskAnonymous poster hash: b4508...3ff

Du forandrer argumentet ettersom du blir satt til veggs? Hun er halvt etnisk norsk, hun er født og oppvokst i Norge. Hun har en utdannelse og karriere. Hun er blitt sammen med en 'mektig' mann.

Hun er vel ganske langt fra det som du forbinder med 'hentekoner', eller hva?Anonymous poster hash: f0dae...c78

Nix

Hun er fremdeles svart

Anonymous poster hash: b4508...3ff

Det er ingen motsettning mellom å være "svart" og å være norsk. Rister på hodet og konstaterer at om faren din er bygdas største taper så falt eple tydligvis ikke langt fra stammen.

Anonymous poster hash: ce3da...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til deg som kalte Trond en spinkel liten mann, du har tydeligvis ikke truffet han IRL ;-)

Anonymous poster hash: 7c657...aef

Skrevet

Stygge menn får bare utenlandske damer.Svigerfaren min er bygdas største taper, og han løste sin tilværelse med å hente seg en kone fra Thailand;)Anonymous poster hash: b4508...3ff

For det første er ikke mannen stygg og for det andre er ikke dama utenlandsk. Det dreier seg om en ganske mektig mann som blir sammen med en ganske mektig dame. Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?

Skam deg! Hun er født i Norge av en norsk mor. Er hun ikke norsk nok for deg da?

Jeg er i så fall også en utlending i din målestokk. Jeg er født i Norge av en norsk mor, men har en far fra England. Eller er det utseende du dømmer etter?

I motsetning til deg gjemmer jeg meg ikke bak anonymitet.

Skrevet

Oj ...

Det kan jo hende at han har skikkelig bra personlighet, da ... og veeeldig stor penis?

Spinkle små menn er ikke særlig velutstyrte ;)

Hehehe!

Da har han sikkert en fabelaktig personlighet :D
Skrevet

Hun er aldeles ikke etnisk norsk. Blind eller?Anonymous poster hash: b4508...3ff

Hun er født av en norsk mor og oppvokst i Norge. Hun er norsk statsborger og har norsk som morsmål. Faren er invandrer ja, men om ikke hun er da norsk nok (om det skulle være noe mål i seg selv). Anonymous poster hash: ce3da...ce3
Hun er ikke helnorsk

Jeg skal fortelle mannen min at han er gift med en utenlandsk dame. For jeg er jo like utenlandsk som Haddy (du mener jo man ikke er norsk om faren ikke er det). Barnet vi venter blir vel heller ikke etnisk norsk for deg. Bare 75% norsk og 25% engelsk. Skal du og dine meningsfeller kaste oss ut av landet? Og når barnet mitt finner seg er norsk mann/kone, bør vi advare vedkommende om at han /hun har funnet seg en utlending?

Holdninger som dine minner om nazistene.

Skrevet

Oj ...

Det kan jo hende at han har skikkelig bra personlighet, da ... og veeeldig stor penis?

Hehehe!Anonymous poster hash: b4508...3ff

Men han er jo ikke populær ;)

Skrevet

Skam deg! Hun er født i Norge av en norsk mor. Er hun ikke norsk nok for deg da?

Jeg er i så fall også en utlending i din målestokk. Jeg er født i Norge av en norsk mor, men har en far fra England. Eller er det utseende du dømmer etter?

Nei, hun er ikke norsk genetisk sett.

Hun er ikke like norsk som meg som er helt hvit i huden :)

Skrevet

Hun er ikke helnorsk

Jeg skal fortelle mannen min at han er gift med en utenlandsk dame. For jeg er jo like utenlandsk som Haddy (du mener jo man ikke er norsk om faren ikke er det). Barnet vi venter blir vel heller ikke etnisk norsk for deg. Bare 75% norsk og 25% engelsk. Skal du og dine meningsfeller kaste oss ut av landet? Og når barnet mitt finner seg er norsk mann/kone, bør vi advare vedkommende om at han /hun har funnet seg en utlending?

Holdninger som dine minner om nazistene.

Slapp av. Han/hun har bare funnet en enkel måte å hisse opp folk på. Tragisk med mennesker som må underholde seg på denne måten, de må ha et tomt liv. Ikke mat trollet. 

Anonymous poster hash: 7d7e3...e3c

Skrevet

Oj ...

Hehehe!Anonymous poster hash: b4508...3ff

Men han er jo ikke populær ;)

Kanskje han bare er litt misforstått? :)
Skrevet

• Hun er ikke norsk.

Anonymous poster hash: a220b...cf3

Skrevet

• Hun er ikke norsk.
Anonymous poster hash: a220b...cf3 </p>

Neida, neida, vi har skjønt det nå. Man er ikke norsk før man kan spore anene tilbake til svartedauen. Blås i hvor man er født og vokst opp, det er jo bare irriterende detaljer.

Men hva har det med saken å gjøre egentlig?

Skrevet

Men milde mamelukker!!! Blås nå i hvor hun er fra, da.

Sakens kjerne er at "Gambian Queen Barbie" har hooket opp med Skeletor :o

Skrevet

Det var en sak i avisene for noen dager siden om at hun hadde kjøpt leiligheten hans i Oslo for 5 mill eller noe sånt. Hm, her lukter det muffens...

Anonymous poster hash: 434aa...f3f

Skrevet

Jeg blir trist av å lese at enkelte kan påstå at barna mine ikke er norske!

Jeg er det dere kaller "helnorsk", blond, blåøyd og vet ikke om en eneste i slekta som kommer fra noe annet sted enn Norge. Barna mine har arvet noe av hudfargen fra faren, og er dermed mørkere enn meg. Men de er da vel like norske? De er født i Norge, har aldri vært i faren sitt hjemland, lever helt som andre norske barn og så skal de risikere å få høre at de ikke er norske?? Og som noen kommenterer.. Hva om faren deres hadde vært f.eks. svensk? Da hadde de jo vært like lyse som meg. Hadde de allikevel ikke vært norske?

Anonymous poster hash: 5b33d...1f4
Skrevet

Det var en sak i avisene for noen dager siden om at hun hadde kjøpt leiligheten hans i Oslo for 5 mill eller noe sånt. Hm, her lukter det muffens...

Ok? Lyst å forklare nærmere?

Gjest Blomst88
Skrevet

Hadde aldri tent på denne mannen jeg :D

Men når sant skal sies, så er ikke eksotiske damer kresne, når det kommer til menn fra Norge..

Gjest Blomst88
Skrevet

Jeg blir trist av å lese at enkelte kan påstå at barna mine ikke er norske!Jeg er det dere kaller "helnorsk", blond, blåøyd og vet ikke om en eneste i slekta som kommer fra noe annet sted enn Norge. Barna mine har arvet noe av hudfargen fra faren, og er dermed mørkere enn meg. Men de er da vel like norske? De er født i Norge, har aldri vært i faren sitt hjemland, lever helt som andre norske barn og så skal de risikere å få høre at de ikke er norske?? Og som noen kommenterer.. Hva om faren deres hadde vært f.eks. svensk? Da hadde de jo vært like lyse som meg. Hadde de allikevel ikke vært norske? Anonymous poster hash: 5b33d...1f4

De er i det minste halvt norske da:) I og med at faren ikke er fra Norge..

Skandinavere er forøvrig like i utseendet, av evolusjonære grunner.

Er det viktig for deg at barna dine er helnorske da?

Du kan jo ikke benekte på at de har arvet halvparten fra sin far, og dermed har sine røtter fra hans hjemland også.

Skrevet

Men når sant skal sies, så er ikke eksotiske damer kresne, når det kommer til menn fra Norge..

Lurer på hvor du tar slikt fra?

De eksotiske damene jeg kjenner er svært kresne. Noen er single til det kjedsommelige, enda det finnes plenty med beilere. De er bare ikke den rette. Jeg derimot, lett på tråden. Finner kjærligheten i en hver havn ;)

Gjest Blomst88
Skrevet

Lurer på hvor du tar slikt fra?

De eksotiske damene jeg kjenner er svært kresne. Noen er single til det kjedsommelige, enda det finnes plenty med beilere. De er bare ikke den rette. Jeg derimot, lett på tråden. Finner kjærligheten i en hver havn ;)

Folk er forskjellige, men jeg snakker nå utifra hva jeg har sett som butilkkarbeider:)

Ser ofte eldre menn med yngre asiatiske damer f.eks.

Det er flott at de finner lykken, men må virkelig si at jeg aldri ville vært i den situasjonen selv.

Skrevet

Nei, hun er ikke norsk genetisk sett.

Hun er ikke like norsk som meg som er helt hvit i huden :)

Mormor til min mormor var tysk. Er jeg helnorsk nok eller bør jeg dra meg tilbake til Tyskland?

Anonymous poster hash: 4f22f...ff4

Skrevet

Tror nok hun kunne fått hvem hun ville. Så regner med at dette er kjærlighet og ikke for å sikre hennes fremtid i Norge😉

Skrevet

Jaja, det varer så lenge det varer. Og så er det slutt igjen.

Ja, det varer så lenge det varer. Men det trenger jo ikke å ta slutt?

Jeg synes for øvrig de var et spennende par. Tro hvordan de har truffet hverandre?

Skrevet

Jaja, det varer så lenge det varer. Og så er det slutt igjen.

Ja, det varer så lenge det varer. Men det trenger jo ikke å ta slutt?

Jeg synes for øvrig de var et spennende par. Tro hvordan de har truffet hverandre?[/quotepå visning av leiligheten hans ;-)

Anonymous poster hash: cec4f...47a

Skrevet

"Tidligere i år ble det kjent at programlederen bladde opp 5,1 millioner kroner for Giskes leilighet på Grünerløkka i Oslo.

- Det stemmer at jeg har solgt den leiligheten. Det er fordi jeg ikke kommer til å bo der igjen. Jeg eier min egen bolig i Trondheim, sa Trond Giske til VG.

Giske tjente 4,5 millioner kroner på Grünerløkka-leiligheten, som han solgte til sin nåværende kjæreste Haddy N'jie.

Han ønsket ikke å si noe om omstendighetene rundt salget, men bekreftet at han kjente kjøperen.

- Ja, det gjør jeg, sa Giske om Haddy N'jie, som i flere år har vært en profilert NRK-programleder."

Skrevet

"Tidligere i år ble det kjent at programlederen bladde opp 5,1 millioner kroner for Giskes leilighet på Grünerløkka i Oslo.

- Det stemmer at jeg har solgt den leiligheten. Det er fordi jeg ikke kommer til å bo der igjen. Jeg eier min egen bolig i Trondheim, sa Trond Giske til VG.

Giske tjente 4,5 millioner kroner på Grünerløkka-leiligheten, som han solgte til sin nåværende kjæreste Haddy N'jie.

Han ønsket ikke å si noe om omstendighetene rundt salget, men bekreftet at han kjente kjøperen.

- Ja, det gjør jeg, sa Giske om Haddy N'jie, som i flere år har vært en profilert NRK-programleder."

http://www.vg.no/rampelys/haddy-n-jie-og-trond-giske-er-kjaerester/a/23243911/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...