Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #51 Skrevet 2. juli 2014 Er da søren ikke DU som skal stå opp med andres barn! Håper du har snakket med foreldrene og at i morgen står de opp med sine egne barn. Hadde skammet meg jeg. Anonymous poster hash: 9b0ea...da0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #52 Skrevet 2. juli 2014 Jeg hadde heller ikke giddet å stå opp med ungene til broren min hver dag i ferien, hallo i luken. Da får jeg bare få stempelet dårlig tante da, det gir jeg faen i. De som har valgt å få unger, og når de ungene står opp før fanden sjøl vurderer å trø ut av senga får han faktisk ta seg av de også. Anonymous poster hash: 70ec0...1e8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #53 Skrevet 2. juli 2014 En ting er at de lar deg ta ansvaret for deres barn på morgenen uten at det er avtalt, det er selvsagt helt uhørt. En helt annen ting er at du lager istand spennende aktiviteter kun for dine barn (skattejakt), når dere er flere famlier på hytta. Det synes jeg egentlig er like uhørt. Det virker som om HI lar barna få unngjelde for foreldrenes sløvhet. Lite voksent! Anonymous poster hash: 1d2d3...271
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #54 Skrevet 2. juli 2014 Hehe jeg må le litt av denne personen som er så sterk i meningen om at HI er en kjip tante fordi hun ikke ønsker å bli brukt som tjener/barnevakt av andre voksene. Ærlig talt hvorfor skal det være greit at disse foreldrene ikke ser etter sine små barn men hun er fæl for at hun ønsker å sove ut i sin egen ferie. I fjor ferierte jeg og mine barn sammen med to andre familier. Mine barn står tidelig opp og dermed måtte jeg legge meg tidlig hver kveld for å orke å stå opp å se til at de ikke vekket alle andre i huset osv i de timene til alle andre var oppe også. Det er mine barn så naturligvis falt ansvaret på meg alene og aldri tenkte jeg noe annet heller. Men ja det betydde også at jeg aldri kunne sitte oppe å skravle med de andre på kvelden og jeg satt alene voksen mange timer hver morgen. Man følte at man falt litt utenfor fordi man misset timesvis med samtaler og tydeligvis planlegging av neste dag mens man lå og sov. Og når andre så vidt var oppe av senga var man selv allerede timesvis inn i dagen og rastløs etter å komme igang. Det var ikke bare gøy og jeg har valgt bort samme ferie i år. Aldri i verden om jeg hadde stått opp hver morgen halv 6 i min ferie om mine egne barn sov for å se etter andres barn enten det var venners barn eller families barn. Jeg kunne sikkert stått opp en morgen for å være grei men nei ikke dag etter dag etter dag. Og når de ikke engang ser noen automatikk i å rydde opp rot deres egne barn har skapt så hadde jeg ikke hatt noe ønske om å være grei med de i hele tatt. Hi det er bra du har satt foten ned og ga beskjed nå må du bare se til å holde deg til det du har sagt. Og for guds skyld ikke rydd opp etter deres barn det er ikke ditt ansvar. Det er tydelig slik at disse foreldrene er vant til at om de bare slipper alt så tar du over ansvaret og det er for dem en selvfølge, nå har du sagt klart fra nå må du stå på ditt eller så vil de aldri forandre seg. Jeg hadde nok ikke røsket dyna av en voksen person jeg da mann eller kvinne, hadde nok funnet en annen måte å få de opp på. Men for noen ufattelig uansvarlige foreldre som lar en 2 åring være oppe alene fra halv 6 til over ti. det er over 4 timer. Anonymous poster hash: 2d66a...a7e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #55 Skrevet 3. juli 2014 Det er visst ikke alle som fikk med seg at jeg skrev jeg tok alle barna med meg på skattejakt, for at det ikke var barna som skulle bli straffet. Nå er jeg på vei i seng, for i morge er en ny dag, men de andre sitter enda med vin i glasset og koser seg. Jeg skulle nok ikke revet dynen av de for å vekke dem, men jeg ble frustrert over de bare snur seg mumlende og sier de er trøtte og har lyst til å sove en stund til. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #56 Skrevet 3. juli 2014 I dag var det ingen som stod opp med barna, og eldstemann kom inn til meg med blod på seg, for hun har fått et dypt kutt da hun har prøvd å lage frokost til seg og minstemann. Jeg har vært hos lege med henne, og hun har mått sy tre sting for at foreldrene ikke passer på Nå har jeg fått nok, og kommer til å reise hjem i dag. Jeg har gitt besked til foreldrene nå at jeg kommer til å sende en bekymringsmelding hvis de ikke skjerper seg nå. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
kråkemamma Skrevet 3. juli 2014 #57 Skrevet 3. juli 2014 Du har vært hos legen med ditt tantebarn? Tror jeg hadde klikka i vinkel her og fysisk hala de foreldrene ut av senga. Her må noen banke vett i skallen på de at de faktisk må stå opp å passe sine egne barn....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #58 Skrevet 3. juli 2014 Foreldrene sover, barnet skader seg og må til lege. Og DU følger? Gadd de ikke stå opp da engang? Hadde sendt beskymringsmelding uansett da jeg. Når de ikke gidder å bry seg om sitt skadde barn. Anonymous poster hash: 2c5c7...291
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #59 Skrevet 3. juli 2014 Vet du, jeg tror ikke på dette. Anonymous poster hash: cb0c7...47c
Lammelåret Skrevet 3. juli 2014 #60 Skrevet 3. juli 2014 Ferie betyr bare at dagene er annerledes enn i hverdagene. Skjønner ikke den enorme forventningen til alt ferier skal inneholde. HI trenger da ikke stå opp med andres barn. Sov så lenge du gidder og gjør ellers som du vil. Hadde nok vært lurt å gjøre noen avtaler med familien om hvem som skal ta ansvar for hva.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #61 Skrevet 3. juli 2014 Hva faen er det som feiler mannen din, egentlig? Jeg kan ikke begripe at han ikke kan ta disse folka et tak, iom at det er hans familie. Anonymous poster hash: 8099e...6a5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #62 Skrevet 3. juli 2014 Samboeren min er også forbannet nå, og har gitt klar beskjed om at nå må de vokse opp og ta ansvar for barna sine. Grunnen til det var jeg som måtte følge til legen er at jeg var den eneste som ikke hadde promille når skaden skjedde. Vi er snart ferdige med å pakke sammen for å starte på hjemturen, og da skal jeg også slappe av. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
nasse nøffen Skrevet 3. juli 2014 #63 Skrevet 3. juli 2014 Her er det våre barn som sover, mens det er niese og nevø som er våkne. Min samboer er ikke et A-menneske og kommer aldri til å stå opp så lenge det ikke er våre barn sem er våkne. Jeg la meg tidligere enn de andre i går på grunn av jeg stod opp før 06.00 i går også, med ungene og da spurte jeg om de pleide stå opp så tidlig noe foreldrene bekreftet. Nå har jeg vekket alle de andre her slik at de også blir trøtte til kvelden. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb at du står opp er vel ikke disse foreldrenes problem. med mindre de er bleiebarn og trenger masse hjelp. Jeg står aldri opp sammen med ungene når vi er på tur. Da sitter de å ser tv til resten kommer. Om en i mitt reisefølge står opp, og må dele stuen med mine barn så får de jaggu gjøre det.
nasse nøffen Skrevet 3. juli 2014 #64 Skrevet 3. juli 2014 Her er det våre barn som sover, mens det er niese og nevø som er våkne. Min samboer er ikke et A-menneske og kommer aldri til å stå opp så lenge det ikke er våre barn sem er våkne. Jeg la meg tidligere enn de andre i går på grunn av jeg stod opp før 06.00 i går også, med ungene og da spurte jeg om de pleide stå opp så tidlig noe foreldrene bekreftet. Nå har jeg vekket alle de andre her slik at de også blir trøtte til kvelden. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb at du står opp er vel ikke disse foreldrenes problem. med mindre de er bleiebarn og trenger masse hjelp. Jeg står aldri opp sammen med ungene når vi er på tur. Da sitter de å ser tv til resten kommer. Om en i mitt reisefølge står opp, og må dele stuen med mine barn så får de jaggu gjøre det... ser at de er små, en 2 åring er såklart for liten til å være oppe alene.
nasse nøffen Skrevet 3. juli 2014 #65 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få unger Anonymous poster hash: 0a9c1...544 Nei sånne som deg skulle ikke fått lov, hvis du mener det ikke går ann å nekte barn å stå opp 5.30. Det går veldig bra nemlig
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #66 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få ungerAnonymous poster hash: 0a9c1...544 Nei sånne som deg skulle ikke fått lov, hvis du mener det ikke går ann å nekte barn å stå opp 5.30. Det går veldig bra nemlig Åja, hvordan nekter du en 2åring å stå opp? Anonymous poster hash: 0a9c1...544
SagflisiHåret Skrevet 3. juli 2014 #67 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få ungerAnonymous poster hash: 0a9c1...544 Nei sånne som deg skulle ikke fått lov, hvis du mener det ikke går ann å nekte barn å stå opp 5.30. Det går veldig bra nemligÅja, hvordan nekter du en 2åring å stå opp? Anonymous poster hash: 0a9c1...544 Jeg står heller opp enn å høre på hylskriking i en time fra ettåringen. Han kan ikke klokka, tenkt på det?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #68 Skrevet 3. juli 2014 Disse burde meldes! Forferdelig dårlig foreldre! Anonymous poster hash: b302b...a45
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #69 Skrevet 3. juli 2014 Høres ut som et trolleinnlegg........ Anonymous poster hash: d065e...e29
nasse nøffen Skrevet 3. juli 2014 #70 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få ungerAnonymous poster hash: 0a9c1...544 Nei sånne som deg skulle ikke fått lov, hvis du mener det ikke går ann å nekte barn å stå opp 5.30. Det går veldig bra nemlig Åja, hvordan nekter du en 2åring å stå opp? Anonymous poster hash: 0a9c1...544 Da sier du.. NEI det er natta, og da får vi ikke lov å stå opp. Også sørger man for null underholdning. Hva hadde du gjort om klokken var 3.00??? hadde du tenkt det da også? at man ikke skulle hatt barn om man ikke lot ungen stå opp 03.00. Det er vi som foreldre som må lære barna dag og natt. Nå sier ikke jeg at dette går med alle barn. Noen barn kan man ikke styre inn i forhold til døgnrytme. Jeg har klart dette med begge mine. Endret 3. juli 2014 av nasse nøffen
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2014 #71 Skrevet 4. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få ungerAnonymous poster hash: 0a9c1...544 Nei sånne som deg skulle ikke fått lov, hvis du mener det ikke går ann å nekte barn å stå opp 5.30. Det går veldig bra nemlig Åja, hvordan nekter du en 2åring å stå opp?Anonymous poster hash: 0a9c1...544 Da sier du.. NEI det er natta, og da får vi ikke lov å stå opp. Også sørger man for null underholdning. Hva hadde du gjort om klokken var 3.00??? hadde du tenkt det da også? at man ikke skulle hatt barn om man ikke lot ungen stå opp 03.00. Det er vi som foreldre som må lære barna dag og natt. Nå sier ikke jeg at dette går med alle barn. Noen barn kan man ikke styre inn i forhold til døgnrytme. Jeg har klart dette med begge mine. Helt enig med deg - på samme måte som man bestemmer at natta begynner på et gitt tidspunkt, bestemmer man også at den slutter. Men de foreldrene her prøver jo ikke en gang, hvis de er så bomba at de ikke reagerer på at en treåring leker med kniv...
Cruella De Vil Skrevet 4. juli 2014 #72 Skrevet 4. juli 2014 Samboeren min er også forbannet nå, og har gitt klar beskjed om at nå må de vokse opp og ta ansvar for barna sine. Grunnen til det var jeg som måtte følge til legen er at jeg var den eneste som ikke hadde promille når skaden skjedde. Vi er snart ferdige med å pakke sammen for å starte på hjemturen, og da skal jeg også slappe av. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb Nå tror (håper?) jeg du bare tuller, jeg. Foreldrene var da med til legen selv om de ikke bar kjørbare?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #73 Skrevet 4. juli 2014 Huff, noe så fælt! Hvordan gikk det, HI? Anonymous poster hash: 73647...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå