Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #26 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da! Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30 Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok. Anonymous poster hash: 4973d...8cb
Cruella De Vil Skrevet 2. juli 2014 #27 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da! Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30 Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok. Anonymous poster hash: 4973d...8cb Jeg synes du har fått mange gode råd her i tråden, hva med å prøve å følge noen av dem? Å kaste vann i ansiktene på de som sover er nok ingen god løsning... Hvor gamle er disse barna, egentlig? Kanskje disse barna og foreldrene har en egen "greie" der de i helger ferier har det slik at barna står opp tidlig og kommer og maser på foreldrene som til slutt står opp? Hvis barna er store nok til å klare seg selv kan vel du bare holde deg utenfor?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #28 Skrevet 2. juli 2014 Hvor i alle dager er mannen din da? Jeg hadde røska godt i ham før noen andre. Han burde kunne stå opp med sine egne barn og ta sin egen familie et tak.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #29 Skrevet 2. juli 2014 Hvor i alle dager er mannen din da? Jeg hadde røska godt i ham før noen andre. Han burde kunne stå opp med sine egne barn og ta sin egen familie et tak. Han står opp med egne barn når han må, men han gidder ikke stå og med andre sine barn som har lakenskrekk. Han har også sagt til dem det ikke er riktig det er bare jeg som skal ta meg av alt, men han hjelper ikke så mye til når han ikke finner senga før langt på natt. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #30 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da! Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30 Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok. Anonymous poster hash: 4973d...8cb Jeg synes du har fått mange gode råd her i tråden, hva med å prøve å følge noen av dem? Å kaste vann i ansiktene på de som sover er nok ingen god løsning... Hvor gamle er disse barna, egentlig? Kanskje disse barna og foreldrene har en egen "greie" der de i helger ferier har det slik at barna står opp tidlig og kommer og maser på foreldrene som til slutt står opp? Hvis barna er store nok til å klare seg selv kan vel du bare holde deg utenfor? Jeg har fått de andre opp uten bruk av vann Barna er ikke mer enn 2 og 3 år og bør av den grunn ikke være opp i flere timer uten tilsyn, men nå skal jeg slutte å gjøre det enkelt for foreldrene siden de da bare legger mer av ansvaret over på meg når de får muligheten til det. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
Cruella De Vil Skrevet 2. juli 2014 #31 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da! Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30 Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok. Anonymous poster hash: 4973d...8cb Jeg synes du har fått mange gode råd her i tråden, hva med å prøve å følge noen av dem? Å kaste vann i ansiktene på de som sover er nok ingen god løsning... Hvor gamle er disse barna, egentlig? Kanskje disse barna og foreldrene har en egen "greie" der de i helger ferier har det slik at barna står opp tidlig og kommer og maser på foreldrene som til slutt står opp? Hvis barna er store nok til å klare seg selv kan vel du bare holde deg utenfor? Jeg har fått de andre opp uten bruk av vann Barna er ikke mer enn 2 og 3 år og bør av den grunn ikke være opp i flere timer uten tilsyn, men nå skal jeg slutte å gjøre det enkelt for foreldrene siden de da bare legger mer av ansvaret over på meg når de får muligheten til det. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb Ok, hvis de ikke er mer enn 2 og 3 år skjønner jeg at de bør ha litt tilsyn... Bra du står opp for deg selv og sørger for at foreldrene tar ansvar for barna sine!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #32 Skrevet 2. juli 2014 Høres ikke ut som dere kommer særlig godt overens. Jeg tolker det som dere er på en familiehytte og at dere er sammen med din manns bror eller søster som har 2 barn på 2 og 3 år. Selv har dere litt eldre barn eller barn som sover lenger? Neste år bør dere vel rett og slett ikke ha ferie sammen? Anonymous poster hash: d065e...e29
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. juli 2014 #33 Skrevet 2. juli 2014 Hvordan fikk du dem opp da? jeg heier på deg, ikke søre om jeg hadde godtatt å steppe inn som barnepasser hver bidige dag i min ferie!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #34 Skrevet 2. juli 2014 Annenhver dag burde være avtalen! Anonymous poster hash: f2fb5...60e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #35 Skrevet 2. juli 2014 Vi kommer greit overens, og før de fikk barn var alt bare fint. Det eneste problemet er at de ikke tenkte på at selv om en har ferie kan en ikke sitte oppe hele natta når en har barn. Dere skulle sett synet da jeg dro dyna av min svoger som ikke har klær på seg når han sover, for han var raskt på bena og nå har jeg sagt at hvis de ikke er med å står opp med barna sine må vi heller velge hver vår uke på hytta. Nå har min samboer også gitt beskjed om at de får ta hver sin dag hvor de tar ansvar for sine barn, for siden våre barn sover til de blir vekket kommer ikke jeg til å stå opp før jeg selv vil. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #36 Skrevet 2. juli 2014 Tok du dyna av din svoger som sov naken? Huffda. Anonymous poster hash: e50cc...c57
mamma_bergen Skrevet 2. juli 2014 #37 Skrevet 2. juli 2014 Ungene dine skal få gå på skattejakt? Stakkars tantebarna dine, det er vel ikke dere feil at foreldrene deres ikke tenker og tar ansvar. Synes ikke du bør la sinnet gå it over små barn. Snakk med de voksne. Anonymous poster hash: 71b4f...ce7 Jeg forstår frustrasjonen, men jeg er enig i at det er dårlig gjort å utelukke småbarn. Det er jo ikke deres feil..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. juli 2014 #38 Skrevet 2. juli 2014 Her er det våre barn som sover, mens det er niese og nevø som er våkne. Min samboer er ikke et A-menneske og kommer aldri til å stå opp så lenge det ikke er våre barn sem er våkne. Jeg la meg tidligere enn de andre i går på grunn av jeg stod opp før 06.00 i går også, med ungene og da spurte jeg om de pleide stå opp så tidlig noe foreldrene bekreftet. Nå har jeg vekket alle de andre her slik at de også blir trøtte til kvelden. Hi Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvis du har stått opp såpass tidlig frivillig, så ser jeg ikke det store problemet her.....??
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #39 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #40 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. juli 2014 #41 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Ikke jeg som har svart over her, men hvem har utpekt HI til å være den som må stå opp hver morgen da? Hun kan jo bare la vær! Synes HI lager mye styr ut av noe hun SELV velger å gjøre. Ut fra det jeg har skjønt, er det ingen i gjengen som har sagt at HI skal gjøre dette. Ergo får hun skylde seg selv og gi blaffen hun og. Gå inn på soverommet og dra dyna av et voksent menneske........HI, her er det du som er rar. Når dette plager det så mye, så får du la vær å stå opp så tidlig da.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #42 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Ikke jeg som har svart over her, men hvem har utpekt HI til å være den som må stå opp hver morgen da? Hun kan jo bare la vær! Synes HI lager mye styr ut av noe hun SELV velger å gjøre. Ut fra det jeg har skjønt, er det ingen i gjengen som har sagt at HI skal gjøre dette. Ergo får hun skylde seg selv og gi blaffen hun og. Gå inn på soverommet og dra dyna av et voksent menneske........HI, her er det du som er rar. Når dette plager det så mye, så får du la vær å stå opp så tidlig da. Åpenbart kan hun ikke la vær. Foreldrene står ikke opp med 2 og 3-åringen selv når ungene er inne hos dem flere ganger. Det er jo hårreisende ansvarsløst foreldreskap. Anonymous poster hash: a06a9...cf4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. juli 2014 #43 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Ikke jeg som har svart over her, men hvem har utpekt HI til å være den som må stå opp hver morgen da? Hun kan jo bare la vær! Synes HI lager mye styr ut av noe hun SELV velger å gjøre. Ut fra det jeg har skjønt, er det ingen i gjengen som har sagt at HI skal gjøre dette. Ergo får hun skylde seg selv og gi blaffen hun og. Gå inn på soverommet og dra dyna av et voksent menneske........HI, her er det du som er rar. Når dette plager det så mye, så får du la vær å stå opp så tidlig da. Åpenbart kan hun ikke la vær. Foreldrene står ikke opp med 2 og 3-åringen selv når ungene er inne hos dem flere ganger. Det er jo hårreisende ansvarsløst foreldreskap. Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Joda, men de har heller ikke bedt HI om å påta seg noe ansvar for deres barn. HI skriver at barna stadig løper inn til foreldrene for å vekke dem. Da får de holde på sånn, uten å HI trenger å stå opp med dem. De kommer seg nok opp når de ser at HI også sover videre. Å bli sur og straffe de andre på måter HI har fortalt, er uhyre barnslig. Sånt blir det bare uvennskap av. Hvis det irriterer HI så mye, så må hun først og fremst gi blaffen i å være barnepasser. Og så får hun heller si ifra på en grei måte at de må stå opp med ungene sine selv, dersom de lurer på hvorfor hun ikke lenger står opp med dem.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #44 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da! Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30 Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok. Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530?? Anonymous poster hash: 3b72d...2ab
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #45 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få unger Anonymous poster hash: 0a9c1...544
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #46 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Ikke jeg som har svart over her, men hvem har utpekt HI til å være den som må stå opp hver morgen da? Hun kan jo bare la vær! Synes HI lager mye styr ut av noe hun SELV velger å gjøre. Ut fra det jeg har skjønt, er det ingen i gjengen som har sagt at HI skal gjøre dette. Ergo får hun skylde seg selv og gi blaffen hun og. Gå inn på soverommet og dra dyna av et voksent menneske........HI, her er det du som er rar. Når dette plager det så mye, så får du la vær å stå opp så tidlig da. Åpenbart kan hun ikke la vær. Foreldrene står ikke opp med 2 og 3-åringen selv når ungene er inne hos dem flere ganger. Det er jo hårreisende ansvarsløst foreldreskap. Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Joda, men de har heller ikke bedt HI om å påta seg noe ansvar for deres barn. HI skriver at barna stadig løper inn til foreldrene for å vekke dem. Da får de holde på sånn, uten å HI trenger å stå opp med dem. De kommer seg nok opp når de ser at HI også sover videre. Å bli sur og straffe de andre på måter HI har fortalt, er uhyre barnslig. Sånt blir det bare uvennskap av. Hvis det irriterer HI så mye, så må hun først og fremst gi blaffen i å være barnepasser. Og så får hun heller si ifra på en grei måte at de må stå opp med ungene sine selv, dersom de lurer på hvorfor hun ikke lenger står opp med dem. Jeg synes slett ikke at hun FØRST OG FREMST skal gi blaffen i å være barnepasser, HI føler jo på ansvaret når foreldrene ikke tar det. Helt forståelig og normal tankegang. Man tar en prat med foreldrene (som nå er gjort, tydeligvis) og forteller dem at dette ikke på noen måte er akseptabelt. Anonymous poster hash: fe9f8...0ca
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. juli 2014 #47 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Ikke jeg som har svart over her, men hvem har utpekt HI til å være den som må stå opp hver morgen da? Hun kan jo bare la vær! Synes HI lager mye styr ut av noe hun SELV velger å gjøre. Ut fra det jeg har skjønt, er det ingen i gjengen som har sagt at HI skal gjøre dette. Ergo får hun skylde seg selv og gi blaffen hun og. Gå inn på soverommet og dra dyna av et voksent menneske........HI, her er det du som er rar. Når dette plager det så mye, så får du la vær å stå opp så tidlig da. Åpenbart kan hun ikke la vær. Foreldrene står ikke opp med 2 og 3-åringen selv når ungene er inne hos dem flere ganger. Det er jo hårreisende ansvarsløst foreldreskap. Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Joda, men de har heller ikke bedt HI om å påta seg noe ansvar for deres barn. HI skriver at barna stadig løper inn til foreldrene for å vekke dem. Da får de holde på sånn, uten å HI trenger å stå opp med dem. De kommer seg nok opp når de ser at HI også sover videre. Å bli sur og straffe de andre på måter HI har fortalt, er uhyre barnslig. Sånt blir det bare uvennskap av. Hvis det irriterer HI så mye, så må hun først og fremst gi blaffen i å være barnepasser. Og så får hun heller si ifra på en grei måte at de må stå opp med ungene sine selv, dersom de lurer på hvorfor hun ikke lenger står opp med dem. Jeg synes slett ikke at hun FØRST OG FREMST skal gi blaffen i å være barnepasser, HI føler jo på ansvaret når foreldrene ikke tar det. Helt forståelig og normal tankegang. Man tar en prat med foreldrene (som nå er gjort, tydeligvis) og forteller dem at dette ikke på noen måte er akseptabelt. Anonymous poster hash: fe9f8...0ca Neivel, så får hun vel bare fortsette å stå opp og være barnepasser. Samma for meg, og alle andre også egentlig. Det er jo kun HI som er frustrert over dette selv......... Var bare et råd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #48 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser litt annerledes på det! Du er ho barnas TANTE! Hvis du alikevel er våken er det så mye trøbbel å gi dem en brødskive hver og sette på barne tv?? Tror du vil komme lenger med en litt vennligere innstilling! Hvis det er så krise for deg å ta deg av nevø og niese litt får du jo heller bare bli liggende i sengen da!Anonymous poster hash: 14027...986 Ja, jeg er barnas tante men det er vel ikke meningen det er jeg som skal ta alt ansvaret med alle barna mens de andre voksne koser seg. I dag har jeg ikke stått opp, men det har ingen andre heller selv om jeg har hørt barna gå inn til foreldrene flere ganger nå siden rundt 05.30Jeg liker også og sove når jeg kan, men slik som det er blitt nå så må jeg legge meg tidlig mens de andre voksne sitter til langt på natt. Vi er 4 voksne her mens det virker som 3 har ferie. I går tok jeg med meg alle barna på skattejakt slik at det ikke ble barna som ble straffet, men ingen av de andre orket å bli med for at barna skal få en fin ferie. Nå skal jeg snart stå opp å lage frokost, og da kommer jeg til å hive vann på alle de som ligger i sengene sine for nå har jeg fått nok.Anonymous poster hash: 4973d...8cb Hvorfor i alle dager får barna lov å stå opp 0530??Anonymous poster hash: 3b72d...2ab Haha,får lov til å stå opp? Enkelte skulle ikke fått lov til å få unger Anonymous poster hash: 0a9c1...544 Har 4 barn jeg. Ingen fått lov å stå opp kl 0530. Da er det natta! Friske, harmoniske barn. Anonymous poster hash: 3b72d...2ab
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #49 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Er det vanskelig å se hva jeg skriver?? Hun er jo barnas TANTE! Synes ikke det er det samme som feks et vennepar! Synes HI virker som hun har endel issues! Dra dynen av en voksen mann, og skal kun gi sine egne barn mat! Snakk om kjip tante!!!!! Anonymous poster hash: 14027...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #50 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skjønner fremdeles ikke at du ser på det som en belastning og ta deg av din nevø og niese når du står opp tidlig! Jeg hadde bare syntes det var koselig jeg! Ikke hadde det gjort meg noe om de andre sov lenge heller! Forstår ikke folk som alltid skal føre "regnskap" over hvem som gjør hva! Dere er jo i familie! Anonymous poster hash: 14027...986 Er det vanskelig å lese det HI skriver? Hun står jo ikke opp tidlig fordi hun vil det! Hun står opp tidlig fordi ingen andre tar ansvar for små unger på 2 og 3 år.. Hvorfor i himmelens navn skal HI være ufrivillig, gratis barnepass for late foreldre i ferien sin? Anonymous poster hash: a06a9...cf4 Er det vanskelig å se hva jeg skriver?? Hun er jo barnas TANTE! Synes ikke det er det samme som feks et vennepar! Synes HI virker som hun har endel issues! Dra dynen av en voksen mann, og skal kun gi sine egne barn mat! Snakk om kjip tante!!!!! Anonymous poster hash: 14027...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå