Gå til innhold

Barn døde i ulykke i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, blir helt kald. Stakkars, stakkars alle involverte!

Anonymous poster hash: 2b47c...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig trist...

Anonymous poster hash: d7264...083

Skrevet

Stakkar lille venn. Gråter for de som ikke får ha med seg barnet sitt hjem idag. :(

Anonymous poster hash: 55d94...f5d

Skrevet

:-( utrolig trist. Stakkars barn og stakkars foreldre :-(

Anonymous poster hash: 4c8b7...777
Skrevet

Så ufattelig trist :-(

Anonymous poster hash: cb916...bce

Skrevet

Helt enig, all sympati til de berørte. Det er det verst tenkelige mareritt å levere barnet sitt i barnehagen om morgenen, og måtte dra hjem på ettermiddagen i visshet om at barnet er borte for alltid 😔

Anonymous poster hash: abe3c...4a6

Skrevet

Gud nå fikk jeg helt utrolig vondt inni meg.... Jeg kan ikke engang forestille meg smerten... Man leverer barnet i bhg. Nusser og klemmer .... Men får tlf lm at ditt eget barn er død ..... Livet mitt hadde vært over ...

Alle tanker går til familie til denne stakkars gutten :(:(

Anonymous poster hash: 98cac...445

Skrevet

Helt grusomt :( Jeg har venner som har barn i denne barnehagen, ber om at det ikke er noen av de. Selv om det er forferdelig uansett.

Noen som husker ulykka til Kjempen Daniel? Ikke samme barnehagen, men ligger bare et par minutter unna.

Anonymous poster hash: 0984e...232
Skrevet

Huff så trist:-( Kan ikke tenke meg hvordan foreldrene har det nå..:-(

Anonymous poster hash: b8e37...3f9

Skrevet

Huff!

Så ufattelig trist. Tårene presser på.

Vet om en som skal få ekstra kos når jeg henter han i barnehagen snart.

Alle tanker sendes familie og venner av denne gutten (og de i barnehagen, de må ha det utrolig tøft de også....).

Skrevet

Mammahjertet mitt blør 😭😢 stakkars mennesker!!!! Mine tanker går til de berørte ❤️❤️

Anonymous poster hash: c8e9d...b2d

Skrevet

Hårreisende og trist.

Forstår ikke hvordan slikt kan skje?

Den eneste jobben de har er å passe på barn og sørge for at de er trygge, og det klarer de ikke??

Hjelper ikke at feil kan skje. Det skal faktisk IKKE skje.

Anonymous poster hash: fc140...8a3

Skrevet

Hårreisende og trist.

Den eneste jobben de har er å passe på barn og sørge for at de er trygge, og det klarer de ikke??

SLUTT!

Anonymous poster hash: 249b0...09b

Skrevet

Hårreisende og trist.

serriøst? har du ikke hørt alle rop om mer bemanning i barnehagene?

vi som ansatte klarer dessverre ikke får gjort noe med at komunene skal kutte ned på økonimi og at det går ut over bemanningen på antall barn! er kun foreldre som har makten til å få gjort en endring på dette!

ulykker kan skje og skjer i hjemmet også.

stakars foreldre, venner barnehagebarn OG IKKE MINST STAKKARS ANSaTTE!

Anonymous poster hash: ece4d...a94

Skrevet

Hårreisende og trist.

Du som mor kan gjøre den feilen ett uoppmerksomhet sekund.

Så ikke sitt der på din høye hest og døm mennesker Nord og ned!

Anonymous poster hash: cb9bd...819

Skrevet

Hårreisende og trist.

Såklart kan sånt skje. Eksempler i bhg her; 1 ansatt på 17 barn. Tenk hva som skjer hvis det blir brann?!? BEMANNINGEN er det største problemet vi har i bhg i norge i dag, og foreldre lever i en illusjon hvis de tror at sånt ikke kan skje. 

Anonymous poster hash: 0dd50...9da

Skrevet

Huff så fælt. Hadde ikke fått det med meg før nå og leste på vg. Har et barn på samme alder og er gravid, dette er sånt man er redd for. Begynte å gråte. Stakkars familien og de ansatte.

Anonymous poster hash: 8a970...14e

Skrevet

Alle dere som mener jo sånt kan skje. Klarer dere si det samme om det var DERES barn?

Tror ikke det. Det er ikke snakk om å sitte på en høy noe som helst.

De har betalt for å passe på barn og det klarer de ikke.

Skrevet

Hårreisende og trist.

Hvis de ansatte hadde fått valgt, tror du da at de hadde valgt det antallet barn som de er pålagt å ha ansvaret for? Det er ikke en voksen per barn i barnehagen, og det er ikke mulig å ha 100% kontroll på hvert enkelt barn hele tiden! Hvis du absolutt skal hinte om skyld og ansvar så del den ut til politikerne som trekker i trådene for å trykke flest mulig barn inn i barnehager uten å tilføre mer penger (-ansatte!).

Stakkars stakkars barn, pårørende og ansatte.

Kjenner jeg er fysisk kvalm og vil hente barna mine hjem. Dette går rett i hjertet mitt. Stakkars lille engel.

Anonymous poster hash: 80a43...974

Skrevet

Alle dere som mener jo sånt kan skje. Klarer dere si det samme om det var DERES barn?

Herregud. Med de rammene de er gitt å jobbe innenfor er det ikke mulig å forhindre alt av ulykker. Forhold deg til virkeligheten.

Anonymous poster hash: f579f...c96

Skrevet

Herregud. Om du som barnehageansatt hver dag går på jobb og vet dere ikke er nok mennesker til å ivareta barnets sikkerhet så melder man i fra til rette instanser. Eventuelt får den stengt. Kobler inn media, hva som må til.

Nytter ikke stå å grine når et barn er død og si du var underbemannet.

Jeg som forelder vet ikke slike ting og det VIL jeg.

Selvsagt ønsker INGEN som jobber det at dette skal skje. Likevel bærer de alt ansvar.

Skrevet

Herregud. Med de rammene de er gitt å jobbe innenfor er det ikke mulig å forhindre alt av ulykker. Forhold deg til virkeligheten.

Så. Hvor mange barn som dør i barnehager synes du er akseptabelt? 1,2 eller kanskje 10?

Skrevet

Hva vet du om det? Hva om gutten hadde en sykdom? Ingenting er offisielt om hva som skjedde og da synes jeg folk her inne skal passe seg for hva de skriver, Det er et fullt offentlig forum som både foreldre, familie og ansatte i barnehagen hvor dette er skjedd!

Hva i helvete er det som feiler folk her? Det gjelder flere av dere som skriver her!

Anonymous poster hash: 4872c...a89

Skrevet

Så. Hvor mange barn som dør i barnehager synes du er akseptabelt? 1,2 eller kanskje 10?

Er du ikke helt mentalt frisk? Hvor skrudd er du som tolker deg jeg skrev som at jeg synes det er akseptabelt at barn dør i barnehager?

Siden jeg finner det helt uakseptabelt er jeg et av de menneskene som jobber for at bemanningen i barnehager skal økes til et forsvarlig nivå.

Skrevet

Hva var det som skjedde?

Anonymous poster hash: d3739...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...