Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #51 Skrevet 13. april 2015 Pynter litt på sannheten og vrir litt om for å anonymisere. Anonymous poster hash: 53c18...a5e
Pobie Skrevet 13. april 2015 #52 Skrevet 13. april 2015 Ja, alt jeg skriver er sant, men noen ganger utelater jeg detaljer for å ikke bli gjenkjent. Ser ikke poenget med å lyve.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #53 Skrevet 13. april 2015 Nesten, forandrer noen ganger detaljer for å bli mindre gjenkjennelig. Anonymous poster hash: d44c6...bbe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #54 Skrevet 13. april 2015 Jeg later som jeg er veldig for vaksiner og snakker nedlatende til de som ikke følger vaksinasjonsprogrammet, men i virkeligheten så er jeg veldig usikker og barna mine har ikke fått alle vaksinene som tilbys. Anonymous poster hash: 15cf1...186
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #55 Skrevet 13. april 2015 Ikke løgner, men kan gjerne vri litt på sannheten og ha forskjellige innfallsvinkler for å provosere litt😂 Anonymous poster hash: 82b8b...092
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #56 Skrevet 13. april 2015 Med nick er alt sant, men uten nick kan jeg vri litt på alder, kjønn på ungen, og hvor jeg er fra. Ikke alltid jeg vil bli gjenkjent, kommer litt an på tema som tas opp. Anonymous poster hash: c272a...3cd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #57 Skrevet 13. april 2015 Lager en del trolle tråder for å se hva folk tror på. Rimelig drøye historier og hittil er det bare én person som har spurt om jeg troller. Folk her inne er så utrolig lettlurt. Anonymous poster hash: 7bccb...5de
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #58 Skrevet 13. april 2015 Jeg kan av og til spørre om og lufte ting jeg er redd for skal skje, som om det allerede har skjedd. Anonymous poster hash: 8d3bc...614 Nei, anonymiserer ting for å få frem problemstillinger. Lager også tenkte scenarioer om til faktiske hendelser for å få frem problemstillinger. Før drev jeg gjerne å dytta egne innlegg, ved å starte diskusjoner med meg selv om gode innlegg ikke fikk respons på første forsøk, hendte ofte at om jeg gjorde det så fikk plutselig innlegget 50 svar. Fikk gjerne folk til å tenke over problemstillinger eller det holdt innlegget opp til andre som er opptatt av samme logget på. Kodene på oss anonyme irriterer meg. Tenker problemstillingene er mer viktige og interessante enn at det skal være 100% sant. Anonymous poster hash: 87d73...76e
Sint naken biltyv Skrevet 13. april 2015 #59 Skrevet 13. april 2015 Ja jeg juger så jeg tror det selv!😊
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #60 Skrevet 13. april 2015 Lyver rett som det er. Er morro å provosere alle snerpene her. Anonymous poster hash: f4c12...a7b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #61 Skrevet 13. april 2015 Nei. Noen ganger føler jeg for å ta den sosiale temperaturen rundt et tema. En får mer respons da om folk tror det er reelt. Jeg har også vridd på ting jeg selv har opplevd som jeg tenker en del på. Jeg har blitt tatt i å skrive den samme historien fra to ulike synvinkler. Det som var rart var at ingen kom på at det faktisk kunne værenoe jeg hadde opplevd. Alle regnet bare med at jeg ville lure dem for å more meg over det, men jeg ønsket jo bare feedback på problemstillingen og kunne desverre ikke skrive den akkurat som den var fordi det var fare for bli gjenkjent. Jeg lot tråden dø ut av samme grunn, men undrer meg fremdeles over at ingen i hylekoret forsto at det ikke var ren fiksjon. Anonymous poster hash: cdd6e...fb8
Klompelompe Skrevet 13. april 2015 #62 Skrevet 13. april 2015 Jeg lyver ikke om meningene mine, ellert selve poenget, men det hender jeg pynter på "omgivelsene" for å unngå å bli gjenkjent.
2trollunger Skrevet 13. april 2015 #63 Skrevet 13. april 2015 Bruker bare dette forumet til å be om råd, eller hjelpe andre som lurer på noe. Gidder ikke å bruke tid på å sitte her og lyve! Endrer selvfølgelig små detaljer for å forbli anonym, men ikke mer enn det..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #64 Skrevet 14. april 2015 Finner på masse tull for å se reaksjonene. Anonymous poster hash: f4c12...a7b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #65 Skrevet 14. april 2015 Aldri. Blir helt sjokkert over hvor mange som lyver og finner opp ting, har dere virkelig så lite å gjøre? Bruk heller tid på familien (eller er de også løgn og fantasi?) deres enn å sitte her å lyve til oss som faktisk forventer å få rimelig seriøse svar! Kall meg gjerne naiv, men jeg fikk et helt annet inntrykk av BIM nå. Anonymous poster hash: b846f...881
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #66 Skrevet 15. april 2015 Aldri. Blir helt sjokkert over hvor mange som lyver og finner opp ting, har dere virkelig så lite å gjøre? Bruk heller tid på familien (eller er de også løgn og fantasi?) deres enn å sitte her å lyve til oss som faktisk forventer å få rimelig seriøse svar! Kall meg gjerne naiv, men jeg fikk et helt annet inntrykk av BIM nå. Anonymous poster hash: b846f...881 Er ikke slik at jeg sitter her i timesvis og finner på løgner. Gjør det når jeg f.eks sitter på dass og driter. Anonymous poster hash: f4c12...a7b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #67 Skrevet 15. april 2015 Aldri. Blir helt sjokkert over hvor mange som lyver og finner opp ting, har dere virkelig så lite å gjøre? Bruk heller tid på familien (eller er de også løgn og fantasi?) deres enn å sitte her å lyve til oss som faktisk forventer å få rimelig seriøse svar! Kall meg gjerne naiv, men jeg fikk et helt annet inntrykk av BIM nå. Anonymous poster hash: b846f...881 Er ikke slik at jeg sitter her i timesvis og finner på løgner. Gjør det når jeg f.eks sitter på dass og driter. Anonymous poster hash: f4c12...a7b Skriver du på DiB mens du driter? Tenker du ikke på hygiene og smittefare? Anonymous poster hash: cdd6e...fb8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #68 Skrevet 15. april 2015 Nei alt er ikke sant, men størstedelen er det. Vrir også om på detaljer for å anonymisere. Anonymous poster hash: b7ba4...eb9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #69 Skrevet 18. april 2015 Aldri. Blir helt sjokkert over hvor mange som lyver og finner opp ting, har dere virkelig så lite å gjøre? Bruk heller tid på familien (eller er de også løgn og fantasi?) deres enn å sitte her å lyve til oss som faktisk forventer å få rimelig seriøse svar! Kall meg gjerne naiv, men jeg fikk et helt annet inntrykk av BIM nå. Anonymous poster hash: b846f...881 Er ikke slik at jeg sitter her i timesvis og finner på løgner. Gjør det når jeg f.eks sitter på dass og driter. Anonymous poster hash: f4c12...a7b Skriver du på DiB mens du driter? Tenker du ikke på hygiene og smittefare? Anonymous poster hash: cdd6e...fb8 Seff! Har ikke tid resten av døgnet. Anonymous poster hash: f4c12...a7b
Mandala Skrevet 18. april 2015 #70 Skrevet 18. april 2015 Jeg har verken ork eller interesse nok til å dikte opp historier her inne for underholdningens verdi. Så ja, det er sant.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #71 Skrevet 18. april 2015 Av og til lager jeg tullete tråder hvor jeg fremstiller "hi" som den idioten, ler så jeg rister. Her er en gammel en http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143992697-katten-ble-gal-nar-jeg-prøvde-a-dusje-den/ Anonymous poster hash: 231da...756
stratosku Skrevet 18. april 2015 #72 Skrevet 18. april 2015 Hvis jeg svarer veldig privat er jeg som regel anonym, men er ærlig i svarene jeg gir og står for meningene mine. Hender derimot at jeg endrer litt på detaljer for å forbli anonym, men jeg har virkelig ingenting igjen for å sitte her inne og trolle.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #73 Skrevet 18. april 2015 Kan endre enkelte detaljer for å bevare anonymitet, men lyver ikke - altså meninger og poenget i det jeg skriver er sant. Bruker i hovedsak forumet for å få svar på ting jeg lurer på, eller hjelpe andre. Kan til en viss grad forstå de som starter trolletråder, det er vel en form for underholdning for dem, men ikke noe jeg selv kunne gjort. Det å lyve når man svarer på tråder skjønner jeg imidlertid overhodet ikke poenget med. I mange tilfeller har trådstarter behov for hjelp /råd og det er da utrolig respektløst å sitte og finne på ting som svar. Anonymous poster hash: 7ca65...bd7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #74 Skrevet 19. april 2015 Tja... alt jeg skriver er sant, men jeg skriver ikke alt som er sant. Det hender jeg skriver bare en liten del av sannheten, som jeg vet vil provosere, og utelater omstendigheter rundt som ville få folk til å synes det var greit likevel. Bare på gøy. Også anonymiserer jeg da, selvsagt. Anonymous poster hash: dc636...cd8
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #75 Skrevet 19. april 2015 Ja Anonymous poster hash: 71207...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå