☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #26 Skrevet 26. juni 2014 Detaljar kan endrast litt på for å beskytte folk (fleire her inne veit kven eg er utan at eg veit kven dei er, og då synes eg at eg har eit ansvar for å anonymisere om eg trekk inn opplevingar til bekjente i ein diskusjon), men essensen er sann.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #27 Skrevet 26. juni 2014 Julia, hva har du tatt? Du er jo helt rar! Helt forandret plutselig. Du som alltid har virket så søt og straight her inne. Anonymous poster hash: 48e1e...241
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #28 Skrevet 26. juni 2014 Juger så jeg trur det sjøl. Sjølsagt. Tror man på det selv er det delvis sant. LOL... Anonymous poster hash: 4525b...961
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #29 Skrevet 26. juni 2014 Nei, det meste er tull. Du er litt patetisk som oppretter tråder anonymt og deretter svarer med nick. Anonymous poster hash: d1ea7...e8d Fortell fortell! Anonymous poster hash: f363a...c0b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #30 Skrevet 26. juni 2014 Ja, men forandrer av og til detaljer for å ikke bli gjenkjent Anonymous poster hash: aad53...8cb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #31 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skriver nesten aldri sannheten. Enten pynter jeg på det eller så kan jeg skrive innlegg som er stikk i strid med det jeg mener bare for å finne meg argumenter for min mening. En dag er jeg vaksinemotstander en anna er jeg veldig for. Men jeg er alltid snill Anonymous poster hash: 15cf1...186
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #32 Skrevet 26. juni 2014 Nei!! Noen ganger så endrer jeg sted, personer osv.. Vil ikke bli kjent igjen. Noen ganger kan jeg skrive om en søster som har problemer, men egentlig er det jeg, eller omvendt. Kan skrive om et problem som en venninne har, men skriver i jeg form. Kan skrive at jeg bare har gutter, når jeg egentlig har jenter osv. Skriver at jeg har baby når ingen av dem er små, osv. Noen ganger svarer jeg helt mottsatt av det som er forventet for å se reaksjoner. For eksempel i en safttråd der alle skriver at det er barnemishandling og djevelens verk, så kan jeg skrive at jeg gir ungene saft til hvert måltid for eksempel, selv om dette ikke er sant. Er og litt bedreviter og know it all, så hender jeg svarer på tråder om for eksempel amming og mme, selv om jeg kanskje ikke har ammet såå lenge, eller gitt mme så lenge. Hadde jeg signert med nick hver gang, hadde folk sikkert trodd at jeg var gal. Anonymous poster hash: 77e4b...219
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #33 Skrevet 26. juni 2014 Blir litt sjokkert når jeg leser denne tråden! Hva er det dere driver med egentlig?? Småunger er dere! Mitt syn på hele dette forumet har nå endret seg veldig! Snakk om å ha lite å gjøre på fritida!!! Jeg har vært dønn ærlig her inne, alltid! Trodde iallefall de fleste var som meg men det er jo bare tull hele greia. "Takk" til dere som har ødelagt et fint tilrettelagt forum for gravide og småbarnsforeldre med VIRKELIGE problemstillinger og bekymringer. Jeg holder meg til terminklubben min fremover (hvis det ikke er bare tull der inne også da!), så får dere bare fortsette å skrøne for hverandre på resten av nettsida her.... herlighet så patetisk folk er... Anonymous poster hash: cfcc4...91c
MamsenMedToSmå Skrevet 26. juni 2014 #35 Skrevet 26. juni 2014 "Lyver" kun ved å forandre noen detaljer for å ivareta anonymitet
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #36 Skrevet 26. juni 2014 Blir litt sjokkert når jeg leser denne tråden! Hva er det dere driver med egentlig?? Småunger er dere!Mitt syn på hele dette forumet har nå endret seg veldig! Snakk om å ha lite å gjøre på fritida!!! Jeg har vært dønn ærlig her inne, alltid! Trodde iallefall de fleste var som meg men det er jo bare tull hele greia. "Takk" til dere som har ødelagt et fint tilrettelagt forum for gravide og småbarnsforeldre med VIRKELIGE problemstillinger og bekymringer. Jeg holder meg til terminklubben min fremover (hvis det ikke er bare tull der inne også da!), så får dere bare fortsette å skrøne for hverandre på resten av nettsida her.... herlighet så patetisk folk er... Anonymous poster hash: cfcc4...91c Du store verden, for en overreaksjon! Du får med deg at de fleste endrer på faktaopplysninger for å bevare anonymiteten, men at essense i innleggene er reell? De som dikter opp historier har jo sine egne problemer, men å avskrive hele forumet på bakgrunn av denne tråden er jo latterlig! Du trodde ikke for fullt alvor at alt du leser her (og ellers på nett) er den hele og fulle sannhet? Anonymous poster hash: 762b3...fe0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #37 Skrevet 26. juni 2014 Blir litt sjokkert når jeg leser denne tråden! Hva er det dere driver med egentlig?? Småunger er dere!Mitt syn på hele dette forumet har nå endret seg veldig! Snakk om å ha lite å gjøre på fritida!!! Jeg har vært dønn ærlig her inne, alltid! Trodde iallefall de fleste var som meg men det er jo bare tull hele greia. "Takk" til dere som har ødelagt et fint tilrettelagt forum for gravide og småbarnsforeldre med VIRKELIGE problemstillinger og bekymringer. Jeg holder meg til terminklubben min fremover (hvis det ikke er bare tull der inne også da!), så får dere bare fortsette å skrøne for hverandre på resten av nettsida her.... herlighet så patetisk folk er... Anonymous poster hash: cfcc4...91c Du store verden, for en overreaksjon! Du får med deg at de fleste endrer på faktaopplysninger for å bevare anonymiteten, men at essense i innleggene er reell? De som dikter opp historier har jo sine egne problemer, men å avskrive hele forumet på bakgrunn av denne tråden er jo latterlig! Du trodde ikke for fullt alvor at alt du leser her (og ellers på nett) er den hele og fulle sannhet? Anonymous poster hash: 762b3...fe0 Som jeg skrev så trodde jeg de fleste var ærlige. Skjønner selvfølgelig at noen bare endrer litt for å ivareta anonymitet, har null problem med det! Men det er disse "hyenene" da, som ødelegger for resten med det dere kaller for trolleri og usanne historier. Som lager krangel og som hetser andre. Det gjør det jo vanskelig å ta folk på alvor her inne. For du kan vel ikke nekte for at det er tydeligvis mange nok av disse til å ødelegge mye av moroa for oss som ikke driver på sånn? Anonymous poster hash: cfcc4...91c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #38 Skrevet 26. juni 2014 Blir litt sjokkert når jeg leser denne tråden! Hva er det dere driver med egentlig?? Småunger er dere!Mitt syn på hele dette forumet har nå endret seg veldig! Snakk om å ha lite å gjøre på fritida!!! Jeg har vært dønn ærlig her inne, alltid! Trodde iallefall de fleste var som meg men det er jo bare tull hele greia. "Takk" til dere som har ødelagt et fint tilrettelagt forum for gravide og småbarnsforeldre med VIRKELIGE problemstillinger og bekymringer. Jeg holder meg til terminklubben min fremover (hvis det ikke er bare tull der inne også da!), så får dere bare fortsette å skrøne for hverandre på resten av nettsida her.... herlighet så patetisk folk er... Anonymous poster hash: cfcc4...91c Du store verden, for en overreaksjon!Du får med deg at de fleste endrer på faktaopplysninger for å bevare anonymiteten, men at essense i innleggene er reell?De som dikter opp historier har jo sine egne problemer, men å avskrive hele forumet på bakgrunn av denne tråden er jo latterlig! Du trodde ikke for fullt alvor at alt du leser her (og ellers på nett) er den hele og fulle sannhet?Anonymous poster hash: 762b3...fe0 Som jeg skrev så trodde jeg de fleste var ærlige. Skjønner selvfølgelig at noen bare endrer litt for å ivareta anonymitet, har null problem med det! Men det er disse "hyenene" da, som ødelegger for resten med det dere kaller for trolleri og usanne historier. Som lager krangel og som hetser andre. Det gjør det jo vanskelig å ta folk på alvor her inne. For du kan vel ikke nekte for at det er tydeligvis mange nok av disse til å ødelegge mye av moroa for oss som ikke driver på sånn? Anonymous poster hash: cfcc4...91c Nei, det er jeg faktisk ikke enig i. Jegnfinner ikke å la idioter ødelegge for meg og når innlegg blir for dumme og tydelig trolling slutter jeg bare å følge de. Anonymous poster hash: 762b3...fe0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #39 Skrevet 26. juni 2014 Blir litt sjokkert når jeg leser denne tråden! Hva er det dere driver med egentlig?? Småunger er dere!Mitt syn på hele dette forumet har nå endret seg veldig! Snakk om å ha lite å gjøre på fritida!!! Jeg har vært dønn ærlig her inne, alltid! Trodde iallefall de fleste var som meg men det er jo bare tull hele greia. "Takk" til dere som har ødelagt et fint tilrettelagt forum for gravide og småbarnsforeldre med VIRKELIGE problemstillinger og bekymringer. Jeg holder meg til terminklubben min fremover (hvis det ikke er bare tull der inne også da!), så får dere bare fortsette å skrøne for hverandre på resten av nettsida her.... herlighet så patetisk folk er... Anonymous poster hash: cfcc4...91c Du store verden, for en overreaksjon!Du får med deg at de fleste endrer på faktaopplysninger for å bevare anonymiteten, men at essense i innleggene er reell?De som dikter opp historier har jo sine egne problemer, men å avskrive hele forumet på bakgrunn av denne tråden er jo latterlig! Du trodde ikke for fullt alvor at alt du leser her (og ellers på nett) er den hele og fulle sannhet?Anonymous poster hash: 762b3...fe0 Som jeg skrev så trodde jeg de fleste var ærlige. Skjønner selvfølgelig at noen bare endrer litt for å ivareta anonymitet, har null problem med det! Men det er disse "hyenene" da, som ødelegger for resten med det dere kaller for trolleri og usanne historier. Som lager krangel og som hetser andre. Det gjør det jo vanskelig å ta folk på alvor her inne. For du kan vel ikke nekte for at det er tydeligvis mange nok av disse til å ødelegge mye av moroa for oss som ikke driver på sånn? Anonymous poster hash: cfcc4...91c Nei, det er jeg faktisk ikke enig i. Jegnfinner ikke å la idioter ødelegge for meg og når innlegg blir for dumme og tydelig trolling slutter jeg bare å følge de. Anonymous poster hash: 762b3...fe0 Som du sier det selv...de er idioter. Men i motsetning til deg så kjenner jeg at jeg blir provosert og har (som du kanskje merker) vært det en stund. Har ikke blandet meg inn i hete diskusjoner til nå og sluttet å følge tråder når de begynner å ta av, men det irriterer meg veldig når de gjør dette. De ødelegger for HI. Når det nå innrømmes fra opptil flere, og sikkert rimelig aktive, personer her inne at de bare dikter opp plenty så renner det over såppas at jeg føler jeg må si noe om det. Kall det overreagering om du vil! Anonymous poster hash: cfcc4...91c
DramaMama Skrevet 26. juni 2014 #40 Skrevet 26. juni 2014 Jeg lyver ikke her inne, men jeg kan endre detaljer for å ikke bli for lett gjenkjennelig.
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2014 #41 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er, som sagt, en ufør og barnløs mann i 60-årene. For tiden bor jeg i campingvogn i Indre Anarokka Nasjonalpark, men flytter snart inn i en snasen lavvo. Den cavadrikkende og jålete småbarnsmoren fra Suburbia, som dere kjenner som MammantilNurket, er mitt alter ego og et produkt av min fantasi.
Iiiiik Skrevet 26. juni 2014 #42 Skrevet 26. juni 2014 Jeg lyver ikke, men endrer på noen demografiske variabler for å sikre litt anonymitet.
Fero Skrevet 26. juni 2014 #43 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Gir totalt beng i om folk vet hvem jeg er her inne, eller om noen skulle finne ut av det eller kjenne meg igjen. Skriver stort sett ting slik de er. Enkelte ganger pynter jeg på sannheten for å bevare andres anonymitet hvis innlegget omhandler flere enn meg selv, men jeg har i grunn bedre ting å finne på enn å trolle på et mammaforum. Noen ganger poster jeg som anonym, andre ganger under nick. Det er helt uinteressant for meg om folk eventuelt måtte kjenne meg igjen som en person i det virkelige liv, men de trenger ikke får vite om hva mannen og jeg jeg gjør (eller ikke gjør) på soverommet, om jeg har hemorroider, eller mine holdninger rundt ethvert tema, for eksempel. Endret 26. juni 2014 av Fero
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #44 Skrevet 26. juni 2014 Vrir litt på fakta for ikke å bli kjent igjen. Har kun 1 gang hatt en falsk tråd om hvor forelsket jeg var i en gift mann (overhodet ikke sant). Jeg prøvde å skrive en bok og trengte litt inspirasjon og tilbakemeldinger. Huff og huff. Anonymous poster hash: b7ba4...eb9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #45 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er, som sagt, en ufør og barnløs mann i 60-årene. For tiden bor jeg i campingvogn i Indre Anarokka Nasjonalpark, men flytter snart inn i en snasen lavvo. Den cavadrikkende og jålete småbarnsmoren fra Suburbia, som dere kjenner som MammantilNurket, er mitt alter ego og et produkt av min fantasi. Gud, du virker som ei slitsom dame! Anonymous poster hash: 05baf...fc2
MammantilNurket Skrevet 27. juni 2014 #46 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er, som sagt, en ufør og barnløs mann i 60-årene. For tiden bor jeg i campingvogn i Indre Anarokka Nasjonalpark, men flytter snart inn i en snasen lavvo. Den cavadrikkende og jålete småbarnsmoren fra Suburbia, som dere kjenner som MammantilNurket, er mitt alter ego og et produkt av min fantasi. Gud, du virker som ei slitsom dame! Anonymous poster hash: 05baf...fc2 Slitsom mann ... MANN!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #47 Skrevet 27. juni 2014 Juger så jeg trur det sjøl. Sjølsagt.Det tror jeg på. Du virker som en person full av vrangforestillinger som lever for bim. Anonymous poster hash: 6abbe...9ad
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #49 Skrevet 27. juni 2014 Juger så jeg trur det sjøl. Sjølsagt.Det tror jeg på. Du virker som en person full av vrangforestillinger som lever for bim. Anonymous poster hash: 6abbe...9ad Spot on Anonymous poster hash: 48e1e...241
Novemberdama Skrevet 12. april 2015 #50 Skrevet 12. april 2015 (endret) 40% av det jeg skriver er bullshit Har forøvrig ei "svigerinne" som tror på alt som skrives her inne, hun sitter nok med hakeslepp over hvor mange troll det finnes her inne nå! Endret 12. april 2015 av Novemberdama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå