Gå til innhold

Er alt dere skriver her 100% sant?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan av og til spørre om og lufte ting jeg er redd for skal skje, som om det allerede har skjedd.

 

Anonymous poster hash: 8d3bc...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke poenget med å lyve nei. Men det hender jeg vrir litt på sannheten for å beskytte meg selv eller mine nærmeste. 

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg. Det er ikke alt jeg skrover som er 100% sant, kanskje bare sånn 80 % sant. Noen ganger skriver jeg ting på en måte hvor jeg vet det blir reaksjoner. De trådene blir alltid store hiter :D

Men jeg lyver aldri direkte eller finner på historier, bare vrir litt og setter ting litt på spissen...

 

Anonymous poster hash: fddca...786

Skrevet

Nei, det meste er tull.

Du er litt patetisk som oppretter tråder anonymt og deretter svarer med nick.

 

Anonymous poster hash: d1ea7...e8d

Skrevet

Nei, det meste er tull.

Det har vi fått med oss idag .

 

Anonymous poster hash: ba113...6bf

Skrevet

Lite sannhet. Vrir litt, pynter litt og har det moro

 

Anonymous poster hash: fc625...391

Gjest Julia1984
Skrevet

 

Nei, det meste er tull.

Du er litt patetisk som oppretter tråder anonymt og deretter svarer med nick.Anonymous poster hash: d1ea7...e8d

Jepp

Skrevet

Jeg lyver ikke. Men jeg er en som bekymrer meg mye lang tid i forveien. Så har stilt spørsmål om noen ting som det er lenger til skal skje, enn hva jeg skriver. Så endrer jeg litt på historien så det ikke skal bli for lett å kjenne igjen.



Anonymous poster hash: 4b4d9...e42
Skrevet

Ren underholdning for meg. Skryter på meg noen ekstra barn og livserfaringer.

 

Anonymous poster hash: a779f...126

Skrevet

Juger så jeg trur det sjøl. Sjølsagt.

Skrevet

Ja, selv om jeg kan forandre noen detaljer om det blir for lett gjenkjennelig.

Skrevet

Juger så jeg trur det sjøl. Sjølsagt.

Jeg har sansen for deg!

 

Anonymous poster hash: fc625...391

Skrevet

Skriver om ting i hytt og pine, bytter på å skrive han og hun og de om ungen/ungene mine osv.. Lyver glatt om hvor jeg er fra, bytter på å skrive bokmål og nynorsk. Osv.



Anonymous poster hash: 3c9e4...7cd
Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: b846f...881

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ser ikke poenget med å lyve nei. Men det hender jeg vrir litt på sannheten for å beskytte meg selv eller mine nærmeste.

Enig!

Skrevet

Dere som lyver må virkelig ha mye fritid..! Og fantasi! Errre mulig..

"Pleier å bytte mellom bokmål og nynorsk". Hadde ikke falt meg inn en gang! Kjeder du deg eller?

 

Her var det langt fler uærlige, crazy Women med lite å bruke hue på.

 

Snakkas.

 

Anonymous poster hash: b846f...881

Gjest Julia1984
Skrevet

Dere som lyver må virkelig ha mye fritid..! Og fantasi! Errre mulig..

"Pleier å bytte mellom bokmål og nynorsk". Hadde ikke falt meg inn en gang! Kjeder du deg eller?

Her var det langt fler uærlige, crazy Women med lite å bruke hue på.

Snakkas. Anonymous poster hash: b846f...881

Ja, vi setter bort unga våre til tvilsomme barnevakter og benker oss foran skjermen og lyver. Det gjør vi....kremt...jeg!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Mamma lærte meg at det ikke var pent å lyve, men hvis man måtte så kunne man pynte på sannheten ;)

Gjest lillehi
Skrevet

Ja det er det😃 ser ikke helt poenget med å lyve!

Skrevet

Føler på ingen måte et behov for å si ting som ikke stemmer, så ja, alt jeg skriver her er sant. Det har hendt jeg har startet tråder anonymt fordi jeg lurer på noe eller kunne tenke meg og få høre andres mening i en sak og da bytter jeg kanskje på kjønn, tid og sted e.l. Utover det- ingen løgner nei :)

Skrevet

Når jeg først faktisk tar meg bryet til å skrive her, så skriver jeg det som det er, altså helt sant. Prøver å skjønne hva folk får ut av å lyve her inne. Da skjønner jeg ikke hva dere får ut av det. Da snakker jeg selvsagt ikke om de som bytter ut enkelte ting for å bevare sin anonymitet, men de som klarer å få underholdningsverdi basert på egne løgner. 



Anonymous poster hash: 197e1...ca7
Skrevet

 

Når jeg først faktisk tar meg bryet til å skrive her, så skriver jeg det som det er, altså helt sant. Prøver å skjønne hva folk får ut av å lyve her inne. Da skjønner jeg ikke hva dere får ut av det. Da snakker jeg selvsagt ikke om de som bytter ut enkelte ting for å bevare sin anonymitet, men de som klarer å få underholdningsverdi basert på egne løgner. 

 

Anonymous poster hash: 197e1...ca7

 

 

Noen ganger er det morsomt å se hønene bli spinnville pga ett innlegg på ett forum altså ;)

 

Anonymous poster hash: fddca...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...