Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #51 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du er fortsatt like idiot idag? Kaller andres barn for bastarder og klarer ikke å svare på riktig måte her i tråden. Nyeste svaret sist. Skjønner du? Anonymous poster hash: e625b...d0c Unger født utenfor ekteskap er bastarder enten du ser det den ene eller andre veien.Hurra for å hore rundt å få masse barn med forskjellige fedre, det er jo så lett å bytte partner når en er samboer..! Anonymous poster hash: c0b03...c31 Herregud, for en idiot du er. Anonymous poster hash: a9fbf...19d [/quote Trur hun er i puberteten. Derfor så muggen. Anonymous poster hash: e625b...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå