Gjest thricane Skrevet 21. juni 2014 #26 Skrevet 21. juni 2014 He he, giftet oss etter første barnet var født. Ikke bare det, men vi giftet oss i tingretten kun av praktiske årsaker. Ironisk nok er vi langt mer lykkelig sammen en mange av våre venner som hadde såkalt perfekt bryllup etter boka.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #27 Skrevet 21. juni 2014 Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #28 Skrevet 21. juni 2014 Autocorrect: troller. Er det ikke lov å mislike at folk horer rundt uten å være gift? Rart det er masse mine og dine / steforeldre diskuteringer her?? Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #29 Skrevet 21. juni 2014 Autocorrect: troller. Er det ikke lov å mislike at folk horer rundt uten å være gift? Rart det er masse mine og dine / steforeldre diskuteringer her?? Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Snakk om å være tjukk i hue! Gifte seg som tenåring.... Det trur du skal holde livet ut? Vilken bondegård lang ute i gokk bor dere på forresten? Anonymous poster hash: e625b...d0c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #30 Skrevet 21. juni 2014 Haha, vi har vært gift i utrolig mange år og gått gjennom det meste Lever et fantastisk liv med god økonomi, masse reiser og utrolig mye hverdagskos. Stakkar, er du alenemor med mange fedre eller Autocorrect: troller. Er det ikke lov å mislike at folk horer rundt uten å være gift? Rart det er masse mine og dine / steforeldre diskuteringer her?? Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Snakk om å være tjukk i hue! Gifte seg som tenåring.... Det trur du skal holde livet ut? Vilken bondegård lang ute i gokk bor dere på forresten? Anonymous poster hash: e625b...d0c Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #31 Skrevet 21. juni 2014 Neeeeeeei Det er fordi de ønsker å gifte seg med hverandre, og føler at de er en familie når de har fått barn sammen. Anonymous poster hash: ed44b...bce
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #32 Skrevet 21. juni 2014 Litt sent men... Neeeeeeei Det er fordi de ønsker å gifte seg med hverandre, og føler at de er en familie når de har fått barn sammen. Anonymous poster hash: ed44b...bce Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #33 Skrevet 21. juni 2014 Haha, vi har vært gift i utrolig mange år og gått gjennom det meste Lever et fantastisk liv med god økonomi, masse reiser og utrolig mye hverdagskos. Stakkar, er du alenemor med mange fedre eller Autocorrect: troller. Er det ikke lov å mislike at folk horer rundt uten å være gift? Rart det er masse mine og dine / steforeldre diskuteringer her?? Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Snakk om å være tjukk i hue! Gifte seg som tenåring.... Det trur du skal holde livet ut? Vilken bondegård lang ute i gokk bor dere på forresten? Anonymous poster hash: e625b...d0c Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du må lære deg å svare. Det nye svaret skal liksom stå nederst, ikke øverst. Neida, lever et nokså likt ditt liv (hvis det du skriver er sant.) Men har ikke stor tru på ekteskap som starter i tenåra. Trudde nesten ikke det eksisterte i Norge nåfortiden.... Anonymous poster hash: e625b...d0c
Moosh Skrevet 21. juni 2014 #34 Skrevet 21. juni 2014 Utrolig at noen venter med å gifte seg fordi de ikke er helt "sikre", men i mellomtiden får de barn sammen. Det virker som at de tror at man er mer bundet sammen av et giftemål enn av felles barn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #35 Skrevet 21. juni 2014 Helt enig, det er jo veldig lett å stikke fra hus og familie når en ikke er gift desverre. Garantert en av grunnene til alle "mine og dine" problem rundt om kring. Utrolig at noen venter med å gifte seg fordi de ikke er helt "sikre", men i mellomtiden får de barn sammen. Det virker som at de tror at man er mer bundet sammen av et giftemål enn av felles barn. Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #36 Skrevet 21. juni 2014 Noen må bli fortere voksne enn andre på grunn av oppvekst, noen må bli voksne for å overleve, ikke alle kan leve det glade liv som barn/ungdom/student i all evighet Men når en har gått gjennom det de fleste har når de er 60 år og selv er i 20 årene, da er en bra rustet Haha, vi har vært gift i utrolig mange år og gått gjennom det meste Lever et fantastisk liv med god økonomi, masse reiser og utrolig mye hverdagskos. Stakkar, er du alenemor med mange fedre eller Autocorrect: troller. Er det ikke lov å mislike at folk horer rundt uten å være gift? Rart det er masse mine og dine / steforeldre diskuteringer her?? Jeg triller ikke. Giftet meg når jeg var 19 og fikk barn 2 år etter. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du burde øve litt på trollingen din:p Anonymous poster hash: 40d26...631 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Snakk om å være tjukk i hue! Gifte seg som tenåring.... Det trur du skal holde livet ut? Vilken bondegård lang ute i gokk bor dere på forresten? Anonymous poster hash: e625b...d0c Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du må lære deg å svare. Det nye svaret skal liksom stå nederst, ikke øverst.Neida, lever et nokså likt ditt liv (hvis det du skriver er sant.) Men har ikke stor tru på ekteskap som starter i tenåra. Trudde nesten ikke det eksisterte i Norge nåfortiden.... Anonymous poster hash: e625b...d0c Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #37 Skrevet 21. juni 2014 Nei, ikke for vår del. Vi giftet oss etter 4 1/2 år og 2 barn, dette er nå 5 år sia. Venter nå vår tredje felles barn. Anonymous poster hash: a0497...1c4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #38 Skrevet 21. juni 2014 Jeg passer dessverre inn i den "statistikken" du henviser til HI. Etter 10 år sammen og 2 barn, giftet vi oss. For min del kan jeg si at tvilen nok var der, men godt gjemt. I tillegg må jeg jo si at jeg var i et særdeles destruktivt forhold, bare så synd at jeg "måtte" gifte meg før jeg til slutt tok mot til meg og forlot mannen min... Har aldri angret, har det veldig godt idag, med verdens beste samboer. Og hat ingen stor trang til å gifte meg igjen. Vårt forhold er solid Når det er sagt, kjenner jeg flere som har opplevd dette... Er ikke et ukjent fenomen. Mener jeg har lest om dette også, men husker ikke hvor. Anonymous poster hash: e7ca9...3ea
SuperFries Skrevet 21. juni 2014 #39 Skrevet 21. juni 2014 Vi gifter oss nå straks, etter 8 år som samboere. Var student først. Så flyttet vi og fikk så 2 barn på under 2 år. Har hatt nok med å løpe etter unger de siste 4 årene, så for oss har tid og penger vært en issue. Nå har vi råd, vi har tid og ikke minst, vi lengter etter det.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #40 Skrevet 21. juni 2014 vi ventet pga økonomi. 100 gjester og drømmebryllup koster Anonymous poster hash: 146f5...8f5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #41 Skrevet 21. juni 2014 For vår del så har det ikke blitt prioritert rent økonomisk.Vi har ikke ønsket å bo i et hjem som krever mye rehabilitering til fordel for en stor fest. Og skal vi først gifte oss så skal det være akkurat slik vi ønsker.Har 2 barn og har vært sammen i snart 12 år. Anonymous poster hash: f8181...331
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #42 Skrevet 21. juni 2014 Vi ble sammen når vi var 14. Nå er vi 23 og 24, har akkurat fått vårt første barn. Vil bli ferdig med utdannelse, så kommer vi til å prioritere hus. Deretter vil vi helt klart gifte oss! Her er det fordi vi elsker hverandre, og har det veldig bra sammen. Ikke noe krampetrekning her i gården hvertfall Så får vi se om noen år Anonymous poster hash: e2d25...bef
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #43 Skrevet 21. juni 2014 Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss. Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #44 Skrevet 21. juni 2014 for mange , inkludert meg selv, står det å få barn faktisk høyere på ønskelista enn et bryllup. Det betyr ikke at mitt barn er en lausunge som noen så gammeldags kaller dem!! Anonymous poster hash: b2a7c...1c4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #45 Skrevet 22. juni 2014 Vi giftet oss etter 14 år som kjærester, nå har vi vært sammen i 18 år. Vi har, og har alltid hatt, et helt vidunderlig forhold. For oss var ikke det å gifte seg så veldig viktig, men vi endte opp med å gjøre det for å blidgjøre den litt mer tradisjonsbundne slekta:-) og har aldri angret på det. Anonymous poster hash: 2ed8f...b5a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #46 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #47 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du er fortsatt like idiot idag? Kaller andres barn for bastarder og klarer ikke å svare på riktig måte her i tråden. Nyeste svaret sist. Skjønner du? Anonymous poster hash: e625b...d0c
Berta_78 Skrevet 22. juni 2014 #48 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Hva er den siste? Ett barn og en bastard er to avkom. Hun har tre. Jeg ser for øvrig ikke at hun skriver noe sted at det ene barnet hennes er en blanding mellom ulike dyreraser. Eller kanskje ugifte foreldre anses som ulike dyreraser i kretser der man ikke kan regne? Neimen om jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #49 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du er fortsatt like idiot idag? Kaller andres barn for bastarder og klarer ikke å svare på riktig måte her i tråden. Nyeste svaret sist. Skjønner du? Anonymous poster hash: e625b...d0c Unger født utenfor ekteskap er bastarder enten du ser det den ene eller andre veien.Hurra for å hore rundt å få masse barn med forskjellige fedre, det er jo så lett å bytte partner når en er samboer..! Anonymous poster hash: c0b03...c31
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #50 Skrevet 22. juni 2014 Da har du ett barn og en bastard. Helt enig. Man bør gifte seg FØR man får barn Min unge er ekte og det er jeg glad for, for mange lausunger rundt om kring. Er det siste krampa før skilsmisse? Mener par som har vært sammen en årrekke, fått de barna de skal ha osv, så gifter de seg. Alle jeg kjenner som har gjort dette er skilt rett etter... Er det et siste forsøk på å holde sammen? Triste greier.... Anonymous poster hash: 92b45...691 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Jeg har tre helt ekte unger. 2 født før vi giftet oss. 1 født etter at vi giftet oss.Jeg har ikke sett noen "fake" unger jeg. Anonymous poster hash: 148f1...424 Anonymous poster hash: c0b03...c31 Du er fortsatt like idiot idag? Kaller andres barn for bastarder og klarer ikke å svare på riktig måte her i tråden. Nyeste svaret sist. Skjønner du? Anonymous poster hash: e625b...d0c Unger født utenfor ekteskap er bastarder enten du ser det den ene eller andre veien.Hurra for å hore rundt å få masse barn med forskjellige fedre, det er jo så lett å bytte partner når en er samboer..! Anonymous poster hash: c0b03...c31 Herregud, for en idiot du er. Anonymous poster hash: a9fbf...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå