Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #51 Skrevet 19. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Fryktet astma pga passiv røyking? Høres ikke ut som om du har utsatt barnet ditt for mye røyk, og legen kan virkelig ikke si at det er pga røyk at barnet har astma. Enten har man astma, eller så har man det ikke! Anonymous poster hash: 8f1a9...79b Han sa det,stoler mer på han,enn deg,du er ikke lege Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Ok, lille frk 3-åring ;-) Anonymous poster hash: 8f1a9...79b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #52 Skrevet 20. juni 2014 tror dette er en trolletråd.. har svart et sted oppi her, men Hi overdriver såpass og plusser på en masse ting her og der som det passer Anonymous poster hash: 39902...f04
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #53 Skrevet 20. juni 2014 Ingen røyker hos oss, og har sagt til mannen at han kan si til svigerfar at han ikke akkurat trenger å srøyke pipe den usle timen gutten vår er på besøk i uka. Det stinker ofte røyk alikevel av klærne hans når de har vært der. Røyk er en uting uansett. Anonymous poster hash: 4c770...3bf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #54 Skrevet 20. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Fryktet astma pga passiv røyking? Høres ikke ut som om du har utsatt barnet ditt for mye røyk, og legen kan virkelig ikke si at det er pga røyk at barnet har astma. Enten har man astma, eller så har man det ikke! Anonymous poster hash: 8f1a9...79b Tåpelig, ikke alle er født med astma, men utvikler det etterhvert. Jeg er oppvokst i et hjem hvor det ble røyket. Mine foreldre røyket både i bilen og inne. Faren min, søsteren min og jeg har alle pådratt oss lungesykdommer. Anonymous poster hash: 0b6da...066
magica fra tryll Skrevet 20. juni 2014 #55 Skrevet 20. juni 2014 Det du gjør mot barnets forhold til sine besteforeldre er mye mer skadelig enn at de lukter røyk etter å ha røyket ute. Merkelig at folk i det hele tatt overlevde før røykeloven...... Og du vet at noen steder i verden er luftforurensningen mange ganger verre enn folk som lukter røyk?-bare for å sette det i litt perspektiv liksom. Selvfølgelig er røyk ufyselig, men det er greit å ha et nogenlunde fornuftig perspektiv her...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #56 Skrevet 20. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Fryktet astma pga passiv røyking? Høres ikke ut som om du har utsatt barnet ditt for mye røyk, og legen kan virkelig ikke si at det er pga røyk at barnet har astma. Enten har man astma, eller så har man det ikke! Anonymous poster hash: 8f1a9...79b Tåpelig, ikke alle er født med astma, men utvikler det etterhvert. Jeg er oppvokst i et hjem hvor det ble røyket. Mine foreldre røyket både i bilen og inne. Faren min, søsteren min og jeg har alle pådratt oss lungesykdommer. Anonymous poster hash: 0b6da...066 Det vet jeg da godt. Har selv astma, og mine to barn har barneastma, men de har ikke blitt utsatt for røyk. Men ser virkelig ikke at dette er relevant for HI, for det ser ikke ut som om hun noen gang har utsatt barnet for mye røyk. Barn får ikke astma av å gå forbi en som røyker. Anonymous poster hash: 8f1a9...79b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #57 Skrevet 20. juni 2014 Jeg skjønner deg godt, men tror ikke det er lurt. Jeg reagerte som deg da jeg ble mor, selv etter femten år som røyker. Sluttet selv da jeg ble gravid og etter barnet var født reagerte jeg slik som du. Heldigvis var det min mor jeg ba vaske hendene, vi har et nært forhold så det var ok å si det til henne. Tror ikke det er lurt med svigers, da det lett kan føre til konflikter og dårlig kontakt. Anonymous poster hash: d6a42...8af
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #58 Skrevet 20. juni 2014 Har bestemt meg for og kuttet ut Svigermor... ikke kun pga røyken,men har vert MASSE bråk ellers også etter barnet ble født. han har Bestemor,Bestefar og Farfar,og jeg er fornøyd med det Anonymous poster hash: f36e8...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå